HUOMIO!!!!!!!!!

News

Nasa on havainnut avaruudessa maata lähestyvän komeetan! Emme ole varmoja, törmääkö se meihin, mutta...

Pidämme teidät ajan tasalla! =D

41

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panic#

sieltä on tulossa sakki vihreitä miehiä ja jokunen tyttelikin tutustumaan telluksemme ponutehtaisiin.

• sweet_lemon

Jokohan ne tulee hakemaan mut kotiin? On tässä odotteltukin... ei ne kyllä muistaakseni vihreitä ollu...

• News

miehistä en tiedä, mutta ainakin lentäviä paperilautasia!!!!!!! =;0)))))

• rahtari1
        News kirjoitti:

miehistä en tiedä, mutta ainakin lentäviä paperilautasia!!!!!!! =;0)))))

mä vaan testasin tos helsinki vantaan lentokentällä mun raskasta tykkiä jonka sain jo etukäteen joululahjaks

• News
        rahtari1 kirjoitti:

mä vaan testasin tos helsinki vantaan lentokentällä mun raskasta tykkiä jonka sain jo etukäteen joululahjaks

se tykkisi ihan avaruuteen asti ampuu, nekun näkyy tutkassa tuollaisina vihreinä pisteinä tuolla taivaalla! 0=

• rahtari1
        News kirjoitti:

se tykkisi ihan avaruuteen asti ampuu, nekun näkyy tutkassa tuollaisina vihreinä pisteinä tuolla taivaalla! 0=

muuta mahdollisuutta ku mun naapurin akka ja ukko on taas alkanu tappelee se karju on kyl semmonen et kyllä se hackmanin kattilat avaruutuun saa

• News
        rahtari1 kirjoitti:

muuta mahdollisuutta ku mun naapurin akka ja ukko on taas alkanu tappelee se karju on kyl semmonen et kyllä se hackmanin kattilat avaruutuun saa

varmistaneet asian ja voimme varmasti todeta, että kyseessä ovat mitä ilmeisimmin asteroidi ja lentävät paperilautaset! (=

• taas pitäis evakkoon....
      vo herran jestas sentään...*alkaa pakkaamaan..*=:0))))

• sweet_lemon

minnekkään mee, saahaan vähän säpinää tällekin pallolle, kivaa.
        Se muuten on aika hyvä elokuva se Muumipeikko ja pyrstötähti, ootko nähnyt? Suosittelen.

• tänne#
        sweet_lemon kirjoitti:

Se muuten on aika hyvä elokuva se Muumipeikko ja pyrstötähti, ootko nähnyt? Suosittelen.

pannunvierelle tip tip tippuu voimajuomaa putkesta tulee riski olo kuin nauttisi Asterixin tietäjän "taikajuomaa" illalla on baiiilut humaloi...eikun vieraiden kanssa.

• sweet_lemon kirjoitti:

sen muumi jutskan nähny....
        Pakko kai tässä lähtee.... viimeks gonzilla uhka oli ja ny täääää.....voi herran jestas sentääää.....*pakkaa lisääääääää...*=:8))))))

• sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

Pakko kai tässä lähtee.... viimeks gonzilla uhka oli ja ny täääää.....voi herran jestas sentääää.....*pakkaa lisääääääää...*=:8))))))

.. meinasit suunnata? Älä pakkaa paljo, jos on pitkä matka.
        Mä en tiedä tuosta Gozilla, vai-mikä-se-nyt-olikaan uhkasta mitään. Oon ollu ihan herran kukkarossa koko viikonlopun...

• BB #
        BBrunetti kirjoitti:

maitopääläri tai tyhjiä pulloja mukaasi tuli sevverran voimajuomaa putkesta että siittä on jakaa, jaettu ilo on jne. jne. illalla tehtaalla nähellään

• News
        BBrunetti kirjoitti:

aiot lähteä? Kun tuolta avaruudesta rysähtää Brasilian kokoinen kivenjärkäle ja lentävät paperilautasetkin uhkaavat vallata aurinkokunnan, niin mihin aiot mennä?! Se on menoa ja melskettä!! 0= 0=

• sweet_lemon kirjoitti:

Mä en tiedä tuosta Gozilla, vai-mikä-se-nyt-olikaan uhkasta mitään. Oon ollu ihan herran kukkarossa koko viikonlopun...

ai nii joooooo...mihkä mä meen.....
        nooooo ootan että jysähtääääääääää...kumminki mun tuurilla se jysähtää tähän just mun taloon.........dääm......=;8))))))))))

• BB # kirjoitti:

maitopääläri tai tyhjiä pulloja mukaasi tuli sevverran voimajuomaa putkesta että siittä on jakaa, jaettu ilo on jne. jne. illalla tehtaalla nähellään

nährään nährään.......=;8))))))))

• News
        sweet_lemon kirjoitti:

myös King Kong uhka, tosin se on nyt karkoitettu rajan toiselle puolen. Ja Godzilla ammuttiin raketinheittimellä! Viitsisikö joku muuten siirtää sen ruumis pois tuosta Kemijoesta. Alkaa nimittäin jo vähän haiskahtaa... /=

• News kirjoitti:

aiot lähteä? Kun tuolta avaruudesta rysähtää Brasilian kokoinen kivenjärkäle ja lentävät paperilautasetkin uhkaavat vallata aurinkokunnan, niin mihin aiot mennä?! Se on menoa ja melskettä!! 0= 0=

unohtanut kiittääääää sinua ihanista uutisista....
        jaahas se on sit viimeisen kerran mentävä miehiin....
        Käyn naapuris....palaan vartin päästä.....kjäh.....=;8))))))))))

• Iiik!
        BBrunetti kirjoitti:

ai nii joooooo...mihkä mä meen.....
        nooooo ootan että jysähtääääääääää...kumminki mun tuurilla se jysähtää tähän just mun taloon.........dääm......=;8))))))))))

siis korvasi vahingot? Sepä ilo kuulla! (=

• sweet_lemon
        News kirjoitti:

myös King Kong uhka, tosin se on nyt karkoitettu rajan toiselle puolen. Ja Godzilla ammuttiin raketinheittimellä! Viitsisikö joku muuten siirtää sen ruumis pois tuosta Kemijoesta. Alkaa nimittäin jo vähän haiskahtaa... /=

mä oon jääny taas kaikesta kivasta paitsi...

• Iiik! kirjoitti:

siis korvasi vahingot? Sepä ilo kuulla! (=

brunen räjäyttäjä ilmestyi.....kivaaaaaaa.....
        joo joku vakuutus joo korvas on nyt viimesen päälle kämppä komia......=;0)))))))))

• Iiik!
        BBrunetti kirjoitti:

brunen räjäyttäjä ilmestyi.....kivaaaaaaa.....
        joo joku vakuutus joo korvas on nyt viimesen päälle kämppä komia......=;0)))))))))

No hyvä että on uusi pytinki! Mutta nuo nykyajan aseet... kuka tietää, milloin ne ovat vaarattomia ja milloin ei? /=

• Iiik! kirjoitti:

No hyvä että on uusi pytinki! Mutta nuo nykyajan aseet... kuka tietää, milloin ne ovat vaarattomia ja milloin ei? /=

mut ens kerralla kun mörkö tulee....brune vaan syöksyy sängyn alle....saat yksin mokomat möröt hoidella.....=;0))))) apuja ei heru.....!

• News
        BBrunetti kirjoitti:

unohtanut kiittääääää sinua ihanista uutisista....
        jaahas se on sit viimeisen kerran mentävä miehiin....
        Käyn naapuris....palaan vartin päästä.....kjäh.....=;8))))))))))

kun nyt kiitit! Nyt kannattaisi kyllä ennemmin mennä kirkkoon rukoilemaan ihmettä, sellainen oikea maailmojen sota on tulossa... =:0))))

• Iiik!
        BBrunetti kirjoitti:

mut ens kerralla kun mörkö tulee....brune vaan syöksyy sängyn alle....saat yksin mokomat möröt hoidella.....=;0))))) apuja ei heru.....!

Sovitaan sitten niin! On täälläkin kyllä riittävästi puollustusvälineistöä! (:

• News kirjoitti:

kun nyt kiitit! Nyt kannattaisi kyllä ennemmin mennä kirkkoon rukoilemaan ihmettä, sellainen oikea maailmojen sota on tulossa... =:0))))

..........meen meen........=;0))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

..........meen meen........=;0))))

Raamattu mukaan! =D

• News kirjoitti:

Raamattu mukaan! =D

=:8))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

=:8))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pyhää vettä! =D

• News kirjoitti:

pyhää vettä! =D

se pyhä vesi löytyyyyyyy sieltä kirkosta........
        =:0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

se pyhä vesi löytyyyyyyy sieltä kirkosta........
        =:0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kioskeilta, ainakin muistaakseni! (=

• silminäkijä

NASApojila on Huplekiikari jolla nakee mailmankaikeuden toisellle laidallle ja vähaen laidan yli-kin. Minae näin muuten Hale-Pöpin kometan ensimäisenae Suomesa Hale-Pöpin kometan.

• News

onneksi olkoon! =D

• sweet_lemon

varmasti eka? Eikös siitä halleyn komeetasta ole jo aikaa? Muistaakseni tein siitä silloin koulussa "esitelmän"...

• silminäkijä
        sweet_lemon kirjoitti:

varmasti eka? Eikös siitä halleyn komeetasta ole jo aikaa? Muistaakseni tein siitä silloin koulussa "esitelmän"...

on erikuin Hal-ley. hal-ley kaey aina siloin tälöin pii-pahtamasa. Hale-Pöpi tulija meni.

• News
        sweet_lemon kirjoitti:

kyse Hale-Pöpin komeetasta! (=

• sweet_lemon ejk
        News kirjoitti:

kyse Hale-Pöpin komeetasta! (=

mä oon taas ihan pihalla...

• News
        sweet_lemon ejk kirjoitti:

mä oon taas ihan pihalla...

Niinhän me kaikki joskus! :D

• oldwoman

apuvaaaaaaaaaaaaaaaa!

• urheilijaystävä

Kierittele vähän matkaa.

• ..sillä..
        urheilijaystävä kirjoitti:

Kierittele vähän matkaa.

.. kylmä kangistaa nopeasti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76