Lyömisellä uhkailu

Korufriikki

Olemme olleet 7 vuotta aviossa. Ongelmat ovat kärjistyneet viimeisen 2 vuoden aikana. Mm. stressiä, seksielämän ongelmia (mies pihtari) ym. Mieheni ei ole lyönyt minua kertaakaan. Tein jo seurusteluaikanamme hänelle selväksi, että jos hiuskarvakin katkeaa meikäläisen päästä hänen takiaan, juttu loppuu siihen paikkaan.
Koko suhteemme ajan (seurusteluajasta saakka) mieheni on uhkaillut minua "joskus mä vielä vedän sua turpaan." Tätä esiintyy vain, jos on joku iso riita, tai jos joku ei mene hänen mielensä mukaan, siis siten, että otamme isostikin yhteen asiasta. Tuntuu ehkä oudolta, että hän ei ole lyönyt minua.
Asia on alkanut huolestuttamaan minua aina vain enemmän, ongelmiemme syventyessä. Uskon, että uhkailusta on vain lyhyt matka siihen, kun aletaan käyttämään nyrkkejä.
Onko joku muu vastaavassa tilanteessa?
Kerrottakoon, että aion hakea avioeroa mahdollisimman pian. Minun mittani on nyt täysi.

6

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24 karaatin rubiini

puolisosiippasi siskolle

• Korufriikki

Hänellä ei ole sisaruksia.

• Säde

..se niin menee, että väkivalta alkaa uhkailulla. Sitä voi jatkua pitkäänkin.
      Voihan se alkaa yllättäinkin, mutta uhkailujen jälkeen melko varmasti.

Jos olet jo päätöksesi tehnyt, voit säästyä varsinaiselta väkivallalta.

Toivottavasti pystyt hoitaan sen varsinaisen lähtemisesi niin, ettei mitään pääse tapahtumaan siinä tilanteessa.
      Tuttuja tai sukulaismiehiä mukaan jos mahdollista.

• meni

mulla et aluks uhkailtiin lyömisellä ja sen jälkeen toteutettiin se.Ei se aina ollu lyömistä,välillä tyyty riepotteluun ja kuristamiseen ja puukolla ym uhkailemiseen.Pari viikkoo sítten uhkas tappaa mut jotenka ajattelin sitte että ehkä nyt viimestää parempi lähtee, koska aikasemmatki uhkailunsa toteutti.

• Valaisija Mies

mutta miehesi on kyllä jo ylittänyt rajan. Sinun pitää oman turvallisuutesi nimissä nyt lähteä äkkiä menemään. Pyydä apua luotettavilta ihmisiltä.

• minä

itseä on riepoteltu kolmesti. Ekalla kerralla viskastu selälleen, pedetty kiinni ja oltu lyövinään. toinen kerta meni että puhelin kappaleiksi asfaltille, sitten sisälle hiuksistakiinni ja ympäri huonetta ja taas selälleen. lopputuloksena useita päiviä päänahka kipeänä ja mustelma leuassa. tänään sitten lätäri naamaan joten tässä pakkaan tavaroitani sukulaisten nurkkiin sijoitettaviksi ja lähden johonkin. aina lupasi ettei enää mutta kuitenkin..
      ei ihminen muutu oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe