...HIFK ja Botnia pelaa pelejään siellä Oulunkylässä vaikka keskellä kaupunkia (Kalliossa) on myös täysimittainen tekojäärata? Kysyn vaan
Miksi helsikiläisseurat...
5
666
Vastaukset
- bandy14
HIFK pelaa kotiottelunsa Kalliossa Brahen kentällä.
Botnia pelaa Ogelissa. - paremmat olosuhteet
Miksei stadi huolehdi omistaan? Jääpallo tarvitsee kunnon lämpökatsomt molemmille kentille, niin oulunkylään kuin myös kallioonkin. Stadin budejetissa hankkeet ovat suuruusluokaltaan hyttysen ininää. Tämä on vain tahtokysymys - seurat voisivat painostaa asiassa.
- bandyhalli Helsinkiin
HIFK pelaa Brakulla ja Botta Ogelissa. Jälkimmäisessä on jää parempi. Katsojille ei herkkua kumpikaan. Suomen ainoa katettu ja lämmitetty katsomo lienee edelleen Porissa. Onneksi tuote on vielä kunnossa!
- bandy14
bandyhalli Helsinkiin kirjoitti:
HIFK pelaa Brakulla ja Botta Ogelissa. Jälkimmäisessä on jää parempi. Katsojille ei herkkua kumpikaan. Suomen ainoa katettu ja lämmitetty katsomo lienee edelleen Porissa. Onneksi tuote on vielä kunnossa!
Brakulle kuulemma tulossa 500-paikkainen katettu ja lämmitettävä katsomo ens kaudelle!! vihdoinkin edistystä.
- Uskomaton kalamies
bandy14 kirjoitti:
Brakulle kuulemma tulossa 500-paikkainen katettu ja lämmitettävä katsomo ens kaudelle!! vihdoinkin edistystä.
on tulossa ravirata ;). En usko ennenkuin itse näen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830