Jaa-a, kaikki on povannut Botnialle häntäpään paikkaa, viime kauden joukkueen pelaajakadon jälkeen.
Mutta, mutta Botta onkin nostanut oivan määrän nälkäisiä a-junnuja joukkueeseen ja lyönnyt ns. mustan hevosen peliin.
Joukkue pelaa junnujen kanssa nälkäistä, akressiivista ja kurinalaista peliä. Kauden ensimmäiset ottelut ovat näyttäneet että Botta ei ole mikään pisteautomaatti.
Nänä vuonna ei odoteta nuorelta joukkueelta paljoa, mutta tulokset ovat lupaavia. Mutta ajatelkaa millainen joukkue Bottalla on ens kaudella kun nämä nyt pelaneet energiset junnut ovat yhden kauden vanhempia ja kokeneepia.
Olisiko kaudella 2006-2007 kiikarissa jo mitallipelit?
Botnia kauden yllättäjä?
4
628
Vastaukset
- bandy14
Eiköhän kannata odottaa että kausi etenee hiukan pidemmälle ja joukkueiden todelliset tasoerot tulevat paremmin esille. Hyvin on Botnia aloittanut, tosin eivät vastustajatkaan tähän mennessä ole olleet sieltä kovemmasta päästä.
Mitalipeleihin ensi kaudella? Enpä usko. - Bottan
A-junnujen sarja alkoi ja Botta jyrää vahvasti ja taustalla on samat hemmot jotka pelaa miehissäkin. Botta rules ;)
- Semifinaali
Kyllä Ifk on säälittävä! Meni hävii räkänokkia vilisevälle Bottalle, hyi.
- dynamo
Semifinaali kirjoitti:
Kyllä Ifk on säälittävä! Meni hävii räkänokkia vilisevälle Bottalle, hyi.
missä menet ifk?
paniikkinappulaa on taas painettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249