Pidemmän aikaa seurusteltiin, juttu kuitenki jossain vaiheessa sitten lopahti eikä pidetty yhteyttäkään sitten ollenkaan, myöhemmin sitten jätkä kuitenki näytti taas kiinnostuneelta, mut kun yrittää selvittää et mitä sen päässä liikkuu nii ei se tiiä itekkään mitä haluaa..sanoo että toisaalta kiinnostaa toisaalta ei..en nyt oikein meinaa hokasta mistä on kyse..ite oon kuitenki kiinnostunu vaikka välillä jo yritinki kovasti päättää et antaa olla..
Mies ei tiedä mitä haluaa
3
986
Vastaukset
- siipiäsi
Sillä jos hän sanoo ettei tiedä, niin silloin jo tietää.
Nää on just niitä selityksiä, joilla useat haluavat pitää toista koukussa ihan vaan varmuuden vuoksi.
Mies ole riittävän kiinnostunut, vaikka sinusta pitääkin, mutta ei kuitenkaan ole valmis kanssasi vakavampaan.
Lähde, ennen kuin satutat itsesi pahemman kerran.
Kokemusta on.- ihmettelevä
sitäpä just oon itekki aatellu, mut ei vaa haluais uskoo.. :( mieluummin ku uskoo toisen olevan esim. nii ujo tai jotain..
- ..............
ihmettelevä kirjoitti:
sitäpä just oon itekki aatellu, mut ei vaa haluais uskoo.. :( mieluummin ku uskoo toisen olevan esim. nii ujo tai jotain..
Ujoko? Kuulostaa vähän kaukaa haetulta, kun ottaa huomioon että te olette jo seurustelleet aikaisemmin, ja pidemmän aikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756