Miltä naisen pitää näyttää?

ikä/pukeuminen?

Miehet kertokaahan millaisten naisten perään katseesi kääntyy herkimmin? Kannattaako naisen pukeutua ikänsä mukaisella tavalla?

Tykkäättekö nuoresta naisesta, joka on puheutunut aikuismaisesti paitapuseroon ja hameeseen? Vai onko parempi että, nuori nainen on farkku ja T-paitalinjalla?

Entä jos kyseessä on vähän vanhempi nainen (vaikkapa 30-50.v) Herääkö kiinnostuksesi, jos nainen pukeutuu ikänsä mukaisella tavalla (paitapuseto hame) vai nuorekkaasti (farkut T-paita)?

20

3796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisen kommentti

hameen ylleen? Epämukava, kylmä ja ...

• Naisellinen N

Hameet on oikein nättejä ja lämpimiä löytyy.

Mutta arvaappa mitä, siirtyessäni käyttämään enemmän useammin hamaita saan jatkuvasti kuulla miehiltä kehuja siitä, että käytän hameita. Kommenteista jotenkin hehkuu, se että miehet niin kovasti toivovat että naiset näytävät naisellisilta ja pukeutuvat hameisiin. Todella llättäviä kommentteja nuo minullekin olivat, mutta pakkohan mun on näitä miehiä uskoa.

• väliä, mitä joku
        Naisellinen N kirjoitti:

Mutta arvaappa mitä, siirtyessäni käyttämään enemmän useammin hamaita saan jatkuvasti kuulla miehiltä kehuja siitä, että käytän hameita. Kommenteista jotenkin hehkuu, se että miehet niin kovasti toivovat että naiset näytävät naisellisilta ja pukeutuvat hameisiin. Todella llättäviä kommentteja nuo minullekin olivat, mutta pakkohan mun on näitä miehiä uskoa.

muu, tässä tapauksessa mies, sanoo vaatteista tai ulkonäöstä. Itsetunto, kun on kohdallaan, pukeutuu niin kuin lystää. Ei ole tarkoitus miehiä miellyttää.

• nainen23
        Naisellinen N kirjoitti:

Totta puhut!Olen nuori mutta käytän paljon hameita.Pitkiä ja lyhyitä,kaikenlaisia.Olen myös huomannut että moni mies tykkää jos naisella on hame!Ja onkos se mikään ihme.Itsellä kun on vielä nätit sääret että kehtaa pitää,niin miksen pitäisi? =) Ja eräs tuttavani (mies) jonka tyttöystävä ei käytä hameita,toivoisi että se tyttö käyttäisi.Ja samainen mies tykkäisi tytön käyttävän korollisia kenkiä,eikä sellaisia nuorten "läskipohja" kenkiä.Itse´pidän lähes aina korollisia saapikkaita tai nilkkureita.Että onhan se naisellisempaa,kun jos aina vaan pukeutuisi farkkuihin ja t-paitaan.

• itekin
        nainen23 kirjoitti:

Totta puhut!Olen nuori mutta käytän paljon hameita.Pitkiä ja lyhyitä,kaikenlaisia.Olen myös huomannut että moni mies tykkää jos naisella on hame!Ja onkos se mikään ihme.Itsellä kun on vielä nätit sääret että kehtaa pitää,niin miksen pitäisi? =) Ja eräs tuttavani (mies) jonka tyttöystävä ei käytä hameita,toivoisi että se tyttö käyttäisi.Ja samainen mies tykkäisi tytön käyttävän korollisia kenkiä,eikä sellaisia nuorten "läskipohja" kenkiä.Itse´pidän lähes aina korollisia saapikkaita tai nilkkureita.Että onhan se naisellisempaa,kun jos aina vaan pukeutuisi farkkuihin ja t-paitaan.

tykkään ainakin kesällä käyttää hameita ja muutenkin haluan olla naisellinen. Rakastan korkokenkiä ja vihaan kaiken maailman lenkkareita. Suomalaiset naiset aina väittää et kun on hyvä itsetunto niin ei tarvita mitään tälläytymistä. Mut oikeasti on vaan laiskoja ja välinpitämättömiä omaa ulkonäköä kohtaan.(ei tietenkään kaikki, vain ne jotka ei huolehdi itsestään).

• ikäisen mukanen

Toi oli viikon vitsi =D
      Ikäisensä mukaisesti 30-50 vuotias hameeseen ja paitapuseroon? Voi luoja...
      Pukeutuminen on persoonasta kiinni, ei iästä!

• ei ainakaan vaatteet

sellainen nainen jolle sopii vaikka nainen pukeutuisi peruna-säkkiin ja on vieläkin viehättävän näköinen on se viehättävä nainen olkoot vaikka paskat vaatteet päällä,kaikki sopii hänelle.

tuollaisia naisia näkee HYVIN harvoin,ei mitään väliä mitä naisella on yllä,koska se naisen 'olemus' herättää jo huomiota naisessa pitää olla jotakin erikoista ja päät kääntyy vain jos nainen on erikoisen vetävän näköinen kaikki alkaa kuolaaaaaa, eikä varsinkaan ne 'muoti' kuteet ratkaise pätkääkään,miksi kaikki kuolaa sitä naista,niin kuin enemmistö naisista luulee että ne kuteet tekee se mutta se on se kokonaisuus naisessa..

• Kulkuri

Tyylikkään "seksikäs" pukeutuminen herätää. Toinen voi pukeutua jakkuun ja toinen toppiin ja kireisiin farkkuihin. Kaikille ei sovi kaikki vaatteet. Suomalainen on harvoin missi mallia mutta ei myöskään ruma. Suomalainen nainen (myös mies) pukeutuu harvoin ajatellen miltä näyttää. Mieti kokonaisuus miltä haluat näyttää, joka päivä ja panosta sihen mutta älä ammu yli. Katso maailmalta mallia.

PS. 90% Suomalaisista turisteista tunnistaa varmasti!

• kaikilla tyylinsä

turisti erottuakkin,sillä kyllä Suomessakin erottaa kuka on turisti.Eikä välttämättä tämä turisti ole tyylikäs Suomalaisen mielestä.Turha hävetä ja ajatella,mitä ne muut sanoo?

• 30+ hottis

Mistä olet saanut päähäsi, että 30-50vuotiaan tulisi ikänsä mukaisesti pukeutua paitapuseroon ja hameeseen? Uskomatonta=) Minä ainakin pukeudun tilanteen mukaan ja farkut ja t-paita ovat normaalia arkipukeutumistani, tuota sihteerilinjaa en pukeutumisessani suosi. Huh mikä kirjoitus :D

• Naisellinen N

Ymmärrän hyvin, että täältäkin saa näitä kommenteja, joita sinäkin esitit. Näkeehän se katukuvassakin, että naiset kaikkialla pukeutuvat tämä päivänä hyvin miehekkäästi.

Multakin löytyy vaatekaapista tiukkoja farkkuja, mustat tiukat nahkahousut jne. Mekkoja ja ns. sihteeri vaatteita löytyy ja niihin aion panostaa jatkossa enemmän. Vaatekaappini sisältö on siis varsin monipuolinen, mutta kuten sanoin olen saanut paljon palautetta miehiltä, että he todella todella toivovat että nainen pukeutuu naisellisesti esim. hameeseen.

Eipä olisi uskonut, että vielä 2000-luvulla kuulee tämän suuntaisia kommntteja miehiltä. Osa varmasti on menettänyt toivonsa ja hyväksyy että
        katukuvan nainen vetää päällensä samat kuteet kuin mielellä on itsellään yllä.

Niin ja mitä tulee naisen ikään niin kyllä sitä "jätkäpukeutumista" löytyy jokaisesta ikäluokasta. Tässä mielessä olet aivan oikeassa.

• johdon sihteeri
        Naisellinen N kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että täältäkin saa näitä kommenteja, joita sinäkin esitit. Näkeehän se katukuvassakin, että naiset kaikkialla pukeutuvat tämä päivänä hyvin miehekkäästi.

Multakin löytyy vaatekaapista tiukkoja farkkuja, mustat tiukat nahkahousut jne. Mekkoja ja ns. sihteeri vaatteita löytyy ja niihin aion panostaa jatkossa enemmän. Vaatekaappini sisältö on siis varsin monipuolinen, mutta kuten sanoin olen saanut paljon palautetta miehiltä, että he todella todella toivovat että nainen pukeutuu naisellisesti esim. hameeseen.

Eipä olisi uskonut, että vielä 2000-luvulla kuulee tämän suuntaisia kommntteja miehiltä. Osa varmasti on menettänyt toivonsa ja hyväksyy että
        katukuvan nainen vetää päällensä samat kuteet kuin mielellä on itsellään yllä.

Niin ja mitä tulee naisen ikään niin kyllä sitä "jätkäpukeutumista" löytyy jokaisesta ikäluokasta. Tässä mielessä olet aivan oikeassa.

Jo on mustavalkoisia kommentteja! Farkut ja teepaita muka miehekästä ja vain hameet tai nahkahousut(?!?) naisellista? Minulle on jonkun kerran sanottu, että näytän naiselliselta ja tyttömäiseltä vaikka pukeutuisin säkkiin tai tynnyriin ja uskon sitä. Joskus haluaisin näyttää vähän "kovemmalta", mutta minkäs sitä kropalleen ja kasvoilleen ihminen voi... Itse olen aina pitänyt pukeutumistani lähinnä sitten sellaisena jätkämäisenä ja jopa teinahtavana, mutta ympäristö on eri mieltä. Ihan sama minulle, tiedän oman tyylini ja viihdyn vaatteissani, joiden joukosta ei hameita löydy. Korkokengissäkään en viihdy, mutta toisinaan musta jakkupuku ja kopisevat korot kuuluvat työtehtäviin. Päivittäiseen pukeutumiseeni en niitä silti ota.

• Nany

Minusta naisen kannattaa pukeutua, ei ikänsä mukaisella tavalla, vaan mieltymystensä mukaisella tavalla. Eli niihin vaatteisiin joissa viihtyy. Itse olen saanut kehuja eniten, silloin kun pukeudun sporttisesti.. farkut, gollege-paita ja ponihäntä:) Niissä vaatteissa myös viihdyn parhaiten.

• TheDragonLord

ihan sama miten pukeutuu, en minä naista vaateittentakia ottas. Kyllä se on siellä vaatteitten alla mikä ratkasee;))
      (Toivoa saa että päässäkin on jotain)

• uskaltanut olla

oma itsensä.Oikee ote elämään!

• St.Petersburg, Tallinn

Käy esim. Venäjällä kesällä. Pietari/Moskova käyvät hyvin. Ota mallia paikallisten naisten pukeutumisesta (Pietarissa esim. pääkatu Nevsky Prospekt). Ota mallia heidän pukeutumisestaan. He ovat parasta, mitä mies voi toivoa. Naiskauneutta, naiskauneutta !!

• 000

Venäläiset naiset ovat tosi rumia akneihoineen ja punaisine hiuksineen, mutta hirveän paljastavia asuja heillä. Kaikki on varmasti esillä, mitä vaan voi näyttää. Se ei ole kaunista, mutta toisilla menee kauneus ja seksikkyys sekaisin. Kuka voisi pitää kauniita siansilmäistä isonenäistä tökerösti käyttäytyvää naista, jonkalaisia venäläiset naiset lähes poikkeuksetta ovat.

Itse arvostan pitkiä hoidettuja hiuksia, kaunista sileää ihoa, hoikkaa vartaloa ja naisellista pukeutumista pastellisävyihin ja kukkakuvioihin.

• ajattelisit

vähän omilla aivoillas ja pukeutusit silleen ku haluut. Tai jos vaatteiden tarkoitus on miesten iskeminen niin pue sen mukaan millaista seuraa etsit.

• paikkansa

Rumat ne vaatteilla koreilee.

• 52 v.

Naisten vaatteet on suunniteltu pitämään miehet lämpiminä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4548
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2964
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2443
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1351
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      918
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe