Nyt on alkanut se sauvakävelyn vaikein aika. Asfalttia peittää millin paksuinen jääkerros tai ohut lumikerros. Kumitassut eivät saa otetta ja metallikärjet ovat liian kovat. Sitäpaitsi metallikärjet kuluvat äkkiä. Mitä tehdä ?
Jäinen asfaltti
4
1213
Vastaukset
- sanoa
sen parempaa vastausta kun että ahdistua... Jaan harmituksesi sillä minulle tämän vuoden ajan lenkki ei tuo pintaan kun pahaa mieltä. Juoksen mielummin kun muljauttelen niveliäni tuolla tappokelillä.
- vaihtopiikki
voisi tuoda ratkaisun ongelmaasi. Mikäli sauvasi piikin yläpuolella on kolo josta painamalla piikkiosa irtoaa ongelmasi on ratkaistavissa.
Siihen voidaan vaihtaa ns. asfalttipiikki joka on samantapainen piikki kuin nykyisessä sauvassasi mutta se joustaa. Niitä saa niistä kaupoista missä sauvojakin myydään.Uheilullikkeistä kannattaa kysellä.- 999
ns. asfalttipiikki on kovametalli piikki ja mielestäni kovempi kuin normaali. rullahiihdossa piikit kestäneet jo 1½tkm ja pitävät vieläkin. hintaa noin 10€ per pari liimat, tosin kuumaliima käy oikein hyvin tähän asiaan rautakaupasta, paljon halvempaa ja mielestäni helmpommassa käyttömuodosssa kuin exel:n liima tuikkuastiassa.
- helposti kävi
999 kirjoitti:
ns. asfalttipiikki on kovametalli piikki ja mielestäni kovempi kuin normaali. rullahiihdossa piikit kestäneet jo 1½tkm ja pitävät vieläkin. hintaa noin 10€ per pari liimat, tosin kuumaliima käy oikein hyvin tähän asiaan rautakaupasta, paljon halvempaa ja mielestäni helmpommassa käyttömuodosssa kuin exel:n liima tuikkuastiassa.
Olen itse vaihtanut exelin sauvoihini piikkiosat, entiset löystyivät irti.
Entinen "paketti" lähtee hyvin irti kun kuumentaa föönillä hetken ja vetää muoviosan piikkeineen pois. Liimaa jää varteen sen verran, että painetaan vaan napakasti uusi tilalle ja kävelemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875