kysymys willenskalle

essi

hei!
jos keskustelu sisaltaa yhden asiattoman kirjoituksen, niin poistetaanko silti koko ketju?? huomasin vaan etta keskusteluketju asioista joista tulisi keskustella ennen avioliittoa oli poistettu vaikka itse aihe ja suurin osa kirjoituksista oli mielestani hyvinkin sopiva talle palstalle. eipa muuta ;)

6

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • willenzka

Valitettavasti kaikki asiattomaan viestiin/aloitukseen tehdyt asiallisetkin vastaukset poistuvat tämän poistettavan viestin mukana. Huomatkaa myös, että minun lisäkseni myös ylläpito valvoo tätä palstaa ja poistaa asiattomia viestejä ja aloituksia.

• valehtelee

Jenkin jalkavaimo puhuu paskaa. Aivan hyvin onnistuu yhdenkin "asiattoman" viestin poistaminen palstalta.

• ~xena~

Tuo avioliittoketju oli minun aloittamani (xena_71) ja poistinkin sen ihan itse. En siksi, että siinä olisi ollut asiattomia kirjoituksia, vaan ihan henk. koht. syistä, joita en tässä viitsi alkaa selittämään (galleriasivuni oli aiemmin julkinen, ehkä joskus vielä tulee olemaan).
      Voithan itse tehdä samantapaisen aloituksen, jos aihe kiinnostaa:)

• niitä laivoja valtamerelläk...

Luin sen sun aloittaman viestin. Se on ihan totta monelle naiselle (äidille) joka päivä. Rajua taistelua asioista. Suomalaiselle sekä ulkomaislle (vaikka olisivat samasta maasta). Siihen jälkiviisus ei enään auta. Virheistä oppii aina.

• essi

no eipa sitten mitaan, harmi jos sinusta tuntuu etta tarvitset enemman yksityisyytta, niin kai se vaan suomi on pieni maa...
        hyvaa jatkoa sinulle!

• Natalie

Palsta oli selkeästi mielenkiintoisempi ENNEN willenzkan ilmaantumista, valvoja selittelee viestien poistamista ylläpidolla ym. Tosiasiassa kuitenkin ennen willenskaa tänne sai kirjoittaa vapaasti, ja sekä kirjoittajia, että lukijoita oli enemmään. Tylsä valvoja pois, palsta entiselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe