hei!
olen vasta muuttanut Rovaniemelle ja haluaisin tietää mikä on rovaniemellä paras ja halvin autokoulu? Ja paljon kurssit maksaa muissa autokouluissa?
Rovaniemen autokoulut
9
2686
Vastaukset
- Liinu-Tiinu
Käy/soita autokouluihin ja pyydä tarjousta. Täältä on turhaa kysellä hintoja, tuskin kukaan tarkasti tietää. Autokouluilla on kova kilpailu ja varmaan hinnoissakin eroja.
- Piiwa
Rovaniemellä kannattaa käydä Autokoulu S. Nuutisella.. Itse kävin ja se on tosi hyvä paikka.. Autokoulu opet on tosi mukavia ja rentoja:) Ja Nuutisen hinnatkaan eivät ole pilvissä.. Saattaa ehkä olla halvin autokoulu Rovaniemellä.. Asiasta en ole ihan varma, mutta Nuutista suosittelen lämpimästi:) Kannattaa soittaa ja kysyä..
- likka
ei ainakaan halvin vaihtoehto....
ja miespuoliset opet tykkää hiplailla tyttöjä..:( - böööö
likka kirjoitti:
ja miespuoliset opet tykkää hiplailla tyttöjä..:(Joo nuutisesta oon kans kuullu jotain epämäärästä juttua. Napapiirin liikennekoulu on hyvä ainakin.
- Piiwa
likka kirjoitti:
ja miespuoliset opet tykkää hiplailla tyttöjä..:(Ai, että Nuutisella miespuoleiset opet hiplailee tyttöjä... No huhu.. Ei kyl oo totta.. Taidatte vaan itse toivoa, että ne hiplailis, kun tollaisia puhutte!!! No eipä ole yllätys, että jostain paikasta pitää alkaa puhumaan p*****... Ja joka ei edes ole totta!!! Taitaa vaan teinitytöt päiväunissaan toivoa isojen miesten hiplaavan.. ;)
- tyty
Piiwa kirjoitti:
Ai, että Nuutisella miespuoleiset opet hiplailee tyttöjä... No huhu.. Ei kyl oo totta.. Taidatte vaan itse toivoa, että ne hiplailis, kun tollaisia puhutte!!! No eipä ole yllätys, että jostain paikasta pitää alkaa puhumaan p*****... Ja joka ei edes ole totta!!! Taitaa vaan teinitytöt päiväunissaan toivoa isojen miesten hiplaavan.. ;)
mut oon kuullu useammaltakin tytöltä että eräs tietty ope hiplaa siel...esim ajon aikana pitää kätä reiden päällä ja puristelee jos ajaa liian lujaa...sit toinen on et opella on käsi ajon aikana olan yli...et tässä faktaa!!!samoin noi puheet et eikö pojat oo opettanu miten keppiä käytetään ja et joskus pitää runnoa se sisään,mut kyllä se menee...niitä juttuja on iso liuta joten en tässä jaksa alkaa enempää selittään...onneksi itse en käyny siel...
- Piiwa
tyty kirjoitti:
mut oon kuullu useammaltakin tytöltä että eräs tietty ope hiplaa siel...esim ajon aikana pitää kätä reiden päällä ja puristelee jos ajaa liian lujaa...sit toinen on et opella on käsi ajon aikana olan yli...et tässä faktaa!!!samoin noi puheet et eikö pojat oo opettanu miten keppiä käytetään ja et joskus pitää runnoa se sisään,mut kyllä se menee...niitä juttuja on iso liuta joten en tässä jaksa alkaa enempää selittään...onneksi itse en käyny siel...
...Mun mielestä tuo Nuutisen mies opettajista oleva juttu kuulostaa tosi hullulta... Mutta onhan siitä jo aikaa, kun olen ite käyny kyseisellä autokoululla oman autokoulu opetuksen... Onkohan sinne sitten sen jälkeen tullut uusia mies opettajia???? Kun tälläista puhutaan... Vai haluaako ihmiset vaan saada jonku paikan tuollaseen maineeseen ihan huvikseen tai jotain...???????!!!!!!!!!!!!
En tiiä sitten, mutta ite kun kävin reilu vuosi sitten Nuutisella, niin silloin sillä oli tosi asiallista porukkaa ja sen takia suosittelinkin!! Ja siihen aikaan hinnatkin oli hyvät, eivät missään pilvissä...
Nyt kohtahan sitä näkee, että onko Nuutisella porukka muuttunut siitä, kun siellä on viimeksi käynyt, kun pitää lähteä kakosvaiheseen...
- flikka
ja se oli kyl hyvä, opettajat oli hyviä eikä mua ainakaan hiplailtu, hintakin ok. Sain niin hyvää opetusta, että kirjalliset ja inssi ekalla läpi virheittä.
- minä
napapiirin autokoulu oli ainakin edullidempi kuin nuutinen, joka on kalleimmasta päästä autokouluista. napapiirin autokoulun teoriatunnit on kerrallaan pitempiä mut niitä on vähemmän kuin nuutisella ja napapiirin autokoululla on oma liukkaan rata ettei tarvi tornioon lähteä ajamaan niinkuin muut autokoulut. tässä vähän faktoja..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765