Outoa voi ihmisen käyttäytyminen olla. Vai mitä mieltä muut ovat seuraavasta episodista? Nelikymppinen mies päättää onnelliselta vaikuttaneen seurustelusuhteen ja aloittaa uuden suhteen kurssilla tapaamansa yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei vain ex-rakkaansa, vaan myös muiden suureksi yllätykseksi. Tapahtuneesta kuulleiden palaute on liki ykskantaan, ettei kyllä olisi uskonut, sillä tehän molemmat vaikutitte niin onnellisilta eikä moisesta ollut mitään merkkejä nähtävissä. Ei ollutkaan.
Usean viikon jälkeen ex-rakas saa tekstarin, missä uhkaillaan lähestymiskieltohakemuksella, jos tämä olisi yhteydessä uuteen ihastukseen. Onko mies täysi idiootti vai pelkääkö hän, että uusi nainen saisi kuulla hänen menneisyydestään. Taitaisi siinä annettu kuva särkyä, kun nuori – miehen mukaan herkkä – nainen saisi kuulla miehen rinnakkaissuhteista yms. tämän aiemman avioliiton ajalta, mistä ex-rakkaalle oli kerrottu miehen rakastumisen huumassa ja siinä mielessä, ettei tänä halunnut, että hänen ja ex-rakkaan välillä on mitään salattavaa.
Perin outos käytöstä
3
784
Vastaukset
- miehille
Aivan normaalia käytöstä miehille ja myös naisille.Uusi rakkaus voi syttyä missä ja milloin tahansa.Naiset ovat aivan samanlaisia.Elämässä kaikki on mahdollista.Ei ollenkaan outoa minun mielestäni.
- Asiasta huvittunut
Oliko tuossa nyt mielestäsi outoa jättäminen vai lähestymiskiellolla uhkailu?
Itse en yllättynyt ainakaan ensimmäisestä, varsinkin jos mies on ennenkin pomppinut vieraisiin sänkyihin. Kaverilla alkaa olemaan toinen jalka montussa, nyt on viimeinen aika tehdä siirtoja naisten suhteen.
Mitä sitten tulee lähestymiskieltoon, niin ehkäpä kaveri on oppinut jotain naisista elämänsä varrella. Ihan fiksu ratkaisu mielestäni pelata varman päälle.- silleen
Outoa oli tuo lähestymiskiellolla uhkailu sillä eihän sitä nyt noin vain saa. Mulle ainakin tuli se kuva ettei kirjoittaja ole yhteydessä uuteen.
Mies on sepittänyt vaikka mitä romattisia satuja uudelle ja pelkää että herkkä nuori nainen saisi jostain kuulla totuuden. Muut seksisuhteet voisivat olla vaikea sulattuu kun on nuori ja uskoo kauniiseen rakkauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770