Kiinnostaisi miten olette lastenhuollon,tapaamiset,ym järjestäneet eron jälkeen.onko tullut riitoja, onko kaikki mennyt
suunnitellusti, miten elatusmaksut onko tulleet ajallaan.
Eron jälkeen
2
740
Vastaukset
- tartsu79
minä erosin 8v jälkeen ja siitä on reilu 2v olemme tosi hyvissä väleissä ex kanssa maksut tulevat näämme useasti viikossa. tiedän niitä joilla ei näin hyvin ole mutta tein sen meidän ero tilanteessamme selväksi että tappelemahan tässä ei ryhdytä.lapset ovat viattomia aikuisten tekemistä valinnoista. ja meillä on positiivisesti lapset suhtautuneet että äiti ja isi asuu eri osoitteissa, toivottavasti tämä minun ajatusten vaihto antoi sinulle jotain. aina kannattaa se että kaksi ihmistä on eri osoitteissa kuin samassa ja ainanen tappeleminen. ihanaa joulun odotusta ja tsemppiä tulevaan!
Yhteishuoltajuus, lapsen äiti ensisijainen huoltaja.
Laajat tapaamiset, jokseenkin 50/50 ... lapsella kaksi kotia (ei tarvitse kassien kanssa kulkea)
Elarit vahvistettu, ja siitä pidetään mikä sovittu.
Yhdessä osallistumme lapsen vanhemampain iltoihin ja joulujuhliin, tilanteesta riippuen myös uudet puolisomme.
Hyvät puhevälit (yleensä puhelimitse), ja yhteiset linjat lapsen kasvatuksessa ... muuten emme ole tekemisissä tai "kaveeraa" vaikka hyvä äiti lapselleni hän onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756