Moi!
Mistä muualta voi ostaa levyjä kuin cdon:comista?
Onko kukaan tilannut levyjä ulkomaisista liikkeistä? Mistä saisi suht edullisia? Esim. Michael Boltonin kokoelma kiinnostaisi.
Mistä ostaa levyjä netissä?
5
268
Vastaukset
- Sommarmemme
Tilailin ennen Suomen integroitumista Bruxellesin alaisuuteen mummon tonnilla levyjä Englannista, niin eiköhän toinen lähetys jäänyt kiikkiin Suomen tulliin.
Siihen loppuivat minun ulkomaan levytilaukseni.
Dance Mobin juontaja ja nykyinen miljardööri A.N. (sensuurin pelossa en kirjoita kuin etukirjaimet) valitteli lähetyksessään vielä myöhäis-90-luvulla jatkuvasti Suomen Tullin kaappaamia levyjään, joten en tiedä, mikä nykytilanne on. Saattoi olla A.N.:n tilanneen ne levynsä Yhdistyneistä Osavaltioista, joka ei ole eurooppalaisessa kommennuksessa.
Itseni käyttämiä suomalaisia postitilauksella toimivia levykauppoja ovat Kane ja Swamp.- 1990-1999 rulettaa
Alex takaisin radioon, pliiiiis!
- yep
UKIN MUSIIKISTA saa tilattua musiikkia ja levyjä ihan laidasta laitaan.. :) se on mun ihan vakio paikka.. ja sieltä saa kaupanpäällisiks kaikkia lahjojakin jos jaksaa olla aktiivinen asiakas :)
Suosittelen sitä paikkaa vaikka täällä netissä sitä vaan haukutaan.. Mut kaikkea ei kannata uskoa mitä tääl netis lukee.. ei se oikeesti oo mikään huono saatika huijari paikka :)
siis.. www.levykauppa.org :)- godisawoman
En oo tuolta mitään tilannu, enkä taida tilatakaan. Paljon sulle maksetaan tosta mainostamisesta? Tilaa ennemin stupido.fi tai levykauppax.fi
- Antti
http://www.ariman.fi/
Myy sekä käytettyjä ja uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117