elikkäs mitäs mieltä ollaan yleisesti jos pojilla on korvikset? nyt en puhu mistään perus hopeisista amisrinkuloista vaan vaikkapa vähän muodikkaampaa blingbling-tyylisiä koruja,esim h&m pikkutimantit.
onko hyvä jos on molemmissa vaiko vain toisessa?
kertokaa mielipiteitänne :)
Pojilla korvikset?
5
1182
Vastaukset
- tinija
mielestä on ihan siisti jos pojalla on vaiin toisessa 1 tai 2 korvista.
- .....
Joo, mun mielest kans ehdottomast vaa toises..
- Jemma*****
joo molempiin vaan.Mun ukolla on molemissa korvissa sellaset hopeiset kelttikorvikset ja vitun hyviltä näyttävät.Tosin mun ukko onkin sellanen raavas kaksi metrinen heviäijä joten en osaa sanoa miten ne sellasille kauniille pojille sopii.
Mutta tollaselle raavalle ukolle sopii ainakin. - aurinkoinen
korvarengas toisessa korvassa niin menee naisilta jalat alta (ainakin multa).
- NallePelle
Itelläni on yhdessä korvassa 2 kultasta rengasta. Välillä vaihan pelkkiin palloihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770