Kun liitän mp3-soittinen pc:n usb:iin niin pc ei tunnista sitä. Kun kytken toisen samanlaisen
mp3-soittimen niin se tunnistaa sen. Muuten "kateissa oleva" mp3-soitin toimii moitteitta. Missähän vika? Mp3-soitin on Creative muvo tx fm. Pc:ssä win xp home.
pc ei tunnista mp3-soitinta
Missä muvo
2
331
Vastaukset
- Waipak
Mulla on sama vika ja soittimena muvo tx ilman radiota. Oon yrittäny uusia ajureita ym. mut eihän ne mihinkään asennu ku kone ei tajuu tikkua usbissa. Muuten kone soittaa normaalisti musiikkia ja sama tikku on aikanaan toiminu samas konees ennen kun asensin windowsit ja muut uusiks. Missähän on vika?
- Zphyro
Mulla sama ongelma, en tiiä mist johtuu... ootteko jo selvittäny? Kumma että vanha mp3 soitin toimii ni toi ei vaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862