... en pilannut iltaani kyttäämällä mahdollisia virheitä - siksi en niitä kuulutkaan. Jossain joku ääni ei ihan syttynt - sitä sattuu...
Mutta viulujen/bändien sointi tuossa tilanteessa - kun vertailu on epärilun helppoa - hiukan häiritsi.
Brahms D kuulosti kitisevältä ja kapealta -Pogostinin Sibelius epätasapainoiselta.
Tshaikovskin pelasti RSO runollisella soinnillaan.
Sini-Maarian d kruunasi illan - todella ! Viulu soi täyteläisen ihanasti koko alueella ja RSO ylitti itsensä (kuten varmaan oli tarkoituskin ;)
Parasta oli allegron loppuosan huiluäänet. Bändi seurasi solistia myös tonaalisesti - huiluäänehän soi aina hiukan matalalta. Miksikähän HKO ei pysty samaan - tai tiedänhän syyn- mutta ei siitä nyt enempää...
Tänään loistava
4
401
Vastaukset
- minä vaan
Sini osoitti eilen todellista urhoollisuutta ja muusikkoutta! Edes ensimmäisen osan "katastrofi" ei lannistanut häntä vaan tulkinta ja sydän oli soitossa mukana koko ajan. Saa nähdä mitä tuomaristo painottaa teknistä taituruutta vai todellista sydänta ja musikaallisuutta!
- se Alina
Pogostkin soitti sen "sibban" ihmeen ihanasti se
on miusta kauniimman näköinen kuin se Sini-Maaria
joten toivon että se voittaa- ..tuhkimotarina...
...tuo Alina - ansaitsi voittonsa.
Harvinaisia "bravoo" - huutoja torstaina. Taisimpa itsekin karjahtaa parvelta... - hexapteryga
..tuhkimotarina... kirjoitti:
...tuo Alina - ansaitsi voittonsa.
Harvinaisia "bravoo" - huutoja torstaina. Taisimpa itsekin karjahtaa parvelta...Ihan vaan tiedoksi! Naiselle huudetaan feminiinimuodossa *brava*, paino alkutavulla "braava". On junttia sählätä tässä. Tosi junttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057