Terve,
Asun pääkaupunkiseudulla ja olen tutkaillut asiallista sähköasentajaa, joka ymmärtäisi vm.2000 Xantia Break sähköjen päälle. Pienen ajan sisällä on mennyt keskuslukitus yhdestä ovesta, keskuslukituksen radio, oven aukiolon haistelijat tajuaa tilanteen väärin ja nyt on yhdestä ovesta mennyt jo kaiutinkin pimeäksi samoin ulkolämpötilan anturi on sökö.
Mitä liikettä voisitte suositella? Laatu, hinta ja asiantuntemus pitäisivät olla kohdallaan.
Pätevä sähköasentaja?
10
2019
Vastaukset
- hhh
Suurin osa noista vioista korjautuu, kun käyt läpi oviin menevät johdotukset. Eli kumihaitarin sisällä on johtoja poikki, tyyppivika.
juuri niitä tarpeettomia, kelvottomia ja kalliita laitteita. Sitä kelvotonta elektroniikkaroskaa, josta olen ennenkin maininnut.
Vaatikaa ihmiset luotettavampia autoja!- xantinisti
Juuri näin luotettavampia sähköjohtoja pitäisi vaatia. Muuten itse elektroniikka "vempaimet" ja itse auto on toiminut luotettavasti 6:tta vuotta.
PS. eikä muuten ole vain sitikan ongelma, tässä eräs ammattiautoijija oli manannut kuorma-autonsa surkeita sähköjohtoja.
- mitä liikettä
Kyselit mitä liikettä asiaan suositeltaisiin.
Minä suosittelen: Romuliikettä
Joku lupas maksaa 500 € romusta joka saadaan ajamalla pihaan.
Hinaa auto lähettyville ja yritä ajaa loppumatka ko liikkeen pihaan.- tarkemmin
Niin voin yrittää tojotaani sinne.
- ei kelpaa
tarkemmin kirjoitti:
Niin voin yrittää tojotaani sinne.
Romuttamolle vai puoliruostunutta patarautaa.
Timangi ei sula, eikä ole siten kierrätettävissä.
- putoaa
yhdestä ovesta mennyt jo kaiutinkin pimeäksi. . .
kohta putoaa koko ovi? - tai autosähkökorjaamo****
Löytyy tosiaan parhaiten puhelinluettelosta. Kannattaa tosin varautua että jotain keskuslukituksen moottoreita on pimahtanut ym. Älä kuitenkaan hyvää kaatikselle vie.
- ensin
Niin se on harkitse itse. Mutta ennen sitä tarkasta itse läpivienti kumien sisällä olevat johdot ja maadotukset.
- pirhan
Omasta vm. 2000 Xantia HDi:stä meni jostain syystä vasemman takaoven johdot tai siis osa niistä poikki kahteenkin kertaan, jolloin ei toiminut keskuslukitus ja kaiutin. Muissa ovissa ei ollut ongelmia. Autolla oli ajettu 180 tkm. Siis luulen, että Sinulla on kyse samasta viasta. Varmaan lähes joka korjaamossa osaavat liittää johdot. Uusi johtosarja maksaa varmaan maltaita ja asennus vielä enemmän, joten entisen korjaus lienee edullisempaa. Johtojen katkeaminen johtuu siitä, että johtonippu menee tiukalle mutkalle ovea suljettaessa. Nipun asettelun muuttaminen siten, että taitos on loivempi, auttanee asiaa, tosin asian toteaminen on aika vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172254Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2191876Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071752Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021431Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541139Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1741125- 891031
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148937Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891