onko tämä oikein ???????

takapajulasta

Mitä mä mun tartteis tehrä ? Avokkini chattailee ja meilailee ja sannoo ettei se oo pettämistä ? Eikä' kuulemma edes kerro musta heille vaan haluaa olla ns. vapaa heidän silmissään ! Miun pittäis kuulemma mennä hoitoon ku pidän tuota toimintaa pettämisenä. Kun hän sanoo heitä "ystävikseen" mutta eikös ystäville pitäis olla myös rehellinen ja uskaltaa kertoa myös sen että on avoliitossa ? Miettikääpä sitä jos teirän mies tai nainen tekkeepi samaa toista sukupuolta olevan kanssa (siis heterot tässä tapauksessa) !

4

1021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luisa

Saahan niitä juttukavereita olla, mutta avopuolisonhan se lähin ja tärkein kaveri luulisi olevan ja jollei hänen kanssaan suju keskustelu jopa niistä nettikamuistakin, niin helpostihan siitä sitten syntyy kysymyksiä ja epäilyä.

Ehkä sun avokkisi ei chattaile/meilaile ihan puhtaalla omallatunnolla eikä siksi kestä myöskään kritiikkiä, kyseenalaistamista tai kysymyksiä aiheen suhteen.
      Sellainen seikkailuntarve loukkaa tietysti sua joka olet hänen itse valitsemansa, fyysisesti läsnä oleva seikkailukaveri! Mitä virkaa sulla silloin on jos netissäkin "viihtyy" muka paremmin...

Reilua sen olla pitää, muuten ei tuu mitään.

• antavaa

miten pitkä suhe teillä on, millainen suhde siis?

mulla oli nykyisen kanssa sama homma aluksi.. teemme työksemme koneella töitä, samoin himassa on kone, kummallakin.

kun aloimme seurustelemaan, ei hän kertonut naisille, eikä meiehille että seurustelee vaan jutteli heidän kanssa samalla lailla..

olimme olleet n. 6kk yhdessä kun huomautin hänelle ensimmäisen kerran asiasta.
      hän ei pitänyt asiaa tärkeänä, että kertoisi.. sama homma kun teillä...

no minä kimpaannuin ja muutaman kerran huomautin vielä asiasta, että pitäs peliä tämä on jne...

lopulta kertoi 'nettikavereilleen' että seurustelee. minusta se myös tuntui pahalle, että ei kertonut tätä heti. minä kerroin nimittäin.
      en tiedä tuntuiko se pettämiselle vai mille.. mutta ei hyvälle ainakaan..
      netissä pystyy olemaan kuitenkin ihan mitä tahansa ja sanomaan mitä tahansa.

koita pärjätä!

• ///

Entas jos kavisit peruskoulun ensin loppuun ja hankkisit tyopaikan?

16 vuotiaan (ika jolta sina kuulostat) on aivan liian aikaista katsella tyttojenm peraan.

sitten vasta kun simulla on oma asunto, tyopaikka ja maksat veroa, voit alkaa vakavasti havitella tyttojen peraan.

• miukki

Kuulostaa hieman riippuvuudelta-sellaiselta joka ei välttämättä hänen silmissään ole pettämistä-ei siis koe että on.

Eräs vanha ystäväni tapasi chattailla ja mailailla vieraiden miesten kanssa, josta hänen avokkinsa ei tykännyt. Ymmärrän kyllä tuon pahan olon miknkä tuollainen voi tuoda,

Kysy vaikka häneltä miltä hänestä tuntuisi jos tekisit vastaavaa-koska hän ei välttämättä itse ymmärrä sen tuntuvan sinusta pahalta-tai tekevänsä itse mitään pahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5785
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3023
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2258
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2005
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1868
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1192
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe