Hei! Eräs mies, ei sukua eikä lähipiiriä edes, yrittää kieltää minua tapaamasta miehiä, koska olen jo liian vanha eli 25. Mitä teen? Katsoisin, että ne miehet, jotka minusta kiinnostuvat (ja niitä riittää yöelämässä)tekevät omakohtaisen päätöksen omista asioistaan enkä minä eikä kukaan voi heitä pakottaa.
Mutta puuttuminen asioihini on siis periaatteessa rangaistavakin teko, loukkaa ajatusvapauttani.Siis mies yrittää kontrolloida ajatuksiani - voi olla että loppuikäni vain ajattelen romantiikkaa, enkä löydä ketään, mutta silti..Saanhan tehdä sitä ??
Miten estää mies puuttumasta rakkauselämääni? Tai elämääni ylipäätään, kun olen sinkkuna? Todistetusti löytyy vaikka 45v miehiä minulle, jotka ovat puutteessa koska eivät maksullisia käytä ja haluavat mieluummin hyvännäk. 25v:n.
Ja selibaattikin on mulle OK -mutta ei tollasen sexistisen "amatöörisexologin" "holhous". Vinkkei miten savustan veke ympyröistäni.Olen nyt kiivastunut, koska kuulemma teenjuonti on liian erotisoivaa mulle!
Mies Yrittää Kieltää
4
872
Vastaukset
- tälleen
että painuu helvettiin. Jos ei toimi, niin hanki lähestymiskielto.
- se sama
Taidat olla sama kirjoittaja, jonka jutut multa menee aina yli. No kuitenkin, se mies varmaan tykkää susta. Pussaa sitä!
Minä pyrkisin olemaan mahdollisimman kylmä ja cool. Minullakin on joitain tällaisia, jotka yrittävät neuvoa, mutta minä pyrin pitämään itseni täysin viilenä, vaikka sapettaisin, on jotenkin vain opeteltava rauhoittamaan mieli. Pyrin tekemään omat päätökseni omalla päälläni kuuntelematta muita. Voi aina vastata, että "noin siis sinä tekisit minun asemastani, minä teen nyt näin".
- oma elämä
Elä omaa elämääsi ja sano eräälle miehelle samat sanat. Miten niin olet liian vanha tapaamaan miehiä, jos olet vain 25? Eikö liian vanha olisi 85? Jokaisellahan on oikeus harrastaa sekä yhden yön suhteita niin paljon kun haluaa tai etsiä sitä oikeaa omilla tavoillaan, kunhan ei käytä toisia hyväksi. Ei siinä ole mitään ikärajoitusta. Mies on ilmeisesti mustasukkainen sinulle tai kateellinen tai muuten vaan hullu. Itse hankkiutuisin tuollaisesta miehestä eroon.
Tekstisi oli muuten sen verran huonosti kirjoitettu, että siitä oli vaikea saada mitään tolkkua. Ensi kerralla mieti, mitä kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7110043Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan99667- 464093
- 243802
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353616Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h553507No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413373Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73275- 533053
- 422775