Ne o vissiin päättäneet et mä en saa enää normaali töitä ku ne ei laske koulutuikseen.
Kyllä olisi kirveellä töitä.
Itä-Suomalaista työvoimapolitiikkaa!!!!!!!!!!
EI SAA TYÖVOIMA KOULUTUSTA
5
632
Vastaukset
- äijä
Ala sitte kirvesmieheksi. Kyllä suomessa metsää riittää.
- pekkapp
Kerro mulle jos täällä joku on saanut työvoimakoulutusta. Olen tällä helkellä kurssilla eikä meitä täällä opeteta. Opettajakin sanoi tilastojen sivoukseksi. Siinä teille työvoimapolitiikkaa=bisnestä verorahoilla joku rikastuu, mutta kuka?
- tuli
Olen tv-koulutuksessa eikä tasoa voi ylistää. Itse on saanut opin hakea, mutta tutkinnon myötä sain määräaikaisen työpaikan. Se on ihmeellistä se.
- pekkapp
tuli kirjoitti:
Olen tv-koulutuksessa eikä tasoa voi ylistää. Itse on saanut opin hakea, mutta tutkinnon myötä sain määräaikaisen työpaikan. Se on ihmeellistä se.
Itseoppimista on ollut, olisi ollut tehokkaampaa olla kotona ja opiskella omassa tallissa, niin hommattu nykyinen oppi. Kurssikeskukset nostavat rahaa kouluttamisesta mutteivat tee sitä. Jotakin opin mutta toiselta oppilaalta(onko oppi oikeata), nyt kurssikeskus haluaa rahaa minun työssäoppimispaikalta 20e/pv jonka itse hommasin. Niille ei taida riittää edes valtion ostama koulutuspalkkio, kysyn että mistä hyvästä?
- Jepulis
pekkapp kirjoitti:
Itseoppimista on ollut, olisi ollut tehokkaampaa olla kotona ja opiskella omassa tallissa, niin hommattu nykyinen oppi. Kurssikeskukset nostavat rahaa kouluttamisesta mutteivat tee sitä. Jotakin opin mutta toiselta oppilaalta(onko oppi oikeata), nyt kurssikeskus haluaa rahaa minun työssäoppimispaikalta 20e/pv jonka itse hommasin. Niille ei taida riittää edes valtion ostama koulutuspalkkio, kysyn että mistä hyvästä?
"Kurssikeskukset nostavat rahaa kouluttamisesta mutteivat tee sitä."
Itsekin olen huomannut, että kouluttajia on monenlaisia. Valitettavasti näissä aikuiskoulutuskeskuksissa ei todellakaan saa sitä koulutusta, mitä on luvattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898