Musiikinkuuntelumäärä

Bonkkinen

Kuinka paljon kuuntelette musiikkia päivässä? Itse kuuntelen n. 8-12 tuntia.

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sommarmemme

ja päivästä päivään Radio95 toisto toistaa niitä 30 artistia päivästä toiseen, kuten nyt on Freen "Wishing Well" korvattu vaihteeksi Freen "All Right Now" biisillä.
      Toistotakuu toimii!

• MusiikinYstävä

Epäilen, ettette kuuntele musiikkia noin paljon. Musiikki voi tietenkin soida, tehdessänne jotain muuta. Itse kuuntelen musiikkia n. puoli tuntia - tunnin päivässä, mutta minulle se merkitsee sitä, että laitan äänitteen soimaan sammutan valot huoneesta ja keskityn vain musiikkiin, jota kuuntelen. Minulla on kyllä radio päällä esimerkiksi työpaikallani koko päivän, mutta mitä vähemmän sieltä tulee musiikkia, sitä parempi, sillä taustamusiikista en tykkää.

• Miss_Dark

tuli kuunneltua parhaimmillaan 8tuntia samalla ku teki jotain muuta mutta nyt se on vähentyny niin ettei välttämättä kuuntele musaa ollenkaan koko päivänä, tosin sen kyl sitte huomaa ku alkaa tulemaan kärttyisäksi =P

• godisawoman

Ainahan sitä tulee jotain muuta tehtyä kuin pelkästään kuunneltua musiikkia, koska itse en vain pysty istumaan paikallani ja syventymään musaan. Aamulla ylös, joku levy soimaan (viime aikoina Massive Attack - Protection, myös Björk - Debut on tullut juuri aamuisin kuunneltua), koulumatkalla kuulokkeet päässä, välkillä popit täysille, koulun jälkeen koneella popittaa, töissä levykaupassa, eli musan kuunteleminen aika välttämätöntä, ja vielä illalla pari-kolme tuntia. Kyllä siitä muutama tunti kertyy kaikki omat musikaaliset luomukset.

• _airam_

Minä kuuntelen musiikkia päivittäin yleensä AINAKIN tunnin verran. Jos nyt siis puhutaan todellakin kuuntelemisesta. Yleensä siis keskityn siihen kuuntelemiseen tai eläydyn musan mukana. En kuuntele radiota ollenkaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe