Olin eilen Jarin konsertissa ja taas Jari oli kertakaikkisen upea.Mahtavaa musiikkia ja lavaesiintymistä.Hauskaa ja mukaansatempaavaa mutta myös tunnelmallista.The best!
Ihana Jari Sillanpää
26
1167
Vastaukset
- gfyio
jamppa,oikein etoo.Artisteista parhaimpia ovat Tomi Markkola ja Kari Tapio.
- makeutusaine
Ihan samaa mieltä olen kanssasi, gfyio! Ei niin paljon maksettais, että menisin moista pyllynpyöritystä katsomaan! Niin, että ihan vapaasti saavat jotkut nauttia puoletani siitäkin... Jos TANSSISTA näyttämöllä haluan nauttia, ostan piletin Riverdacen esitykseen ja jos hyvästä miesäänestä, suunnistan Kari Tapion esiintymiseen. Harva kotimainen artisti YKSIN vetää liki 7000 ihmistä paikalle kuuntelemaan lauluaan - kyyskymppisenä...saavutus sekin, jolle nostan hattua...
- Ounou!
makeutusaine kirjoitti:
Ihan samaa mieltä olen kanssasi, gfyio! Ei niin paljon maksettais, että menisin moista pyllynpyöritystä katsomaan! Niin, että ihan vapaasti saavat jotkut nauttia puoletani siitäkin... Jos TANSSISTA näyttämöllä haluan nauttia, ostan piletin Riverdacen esitykseen ja jos hyvästä miesäänestä, suunnistan Kari Tapion esiintymiseen. Harva kotimainen artisti YKSIN vetää liki 7000 ihmistä paikalle kuuntelemaan lauluaan - kyyskymppisenä...saavutus sekin, jolle nostan hattua...
Niin ne 6000 mummoa jotka siellä Kari Tapion konsertissa oli ,ei voi olla väärässä.
Itse en kylläkään menisi Sillanpään ,enkä Kari Tapion konserttiin vaikak vähän maksettaisiin. - Inkeri
makeutusaine kirjoitti:
Kaikki kunnia Klabbille, hän on ammattimies alallaan, mutta muistutan kuitenkin, ettei hän 60-vuotisjuhlakonsertissa yksin ollut. Lavalla kävivät hänen lisäkseen ainakin Vesa-Matti Loiri, Paula Koivuniemi ja Reijo Taipale. Osa yleisöstä saattoi olla paikalla heidänkin vuokseen.
Sitä paitsi, kyllä minä tiedän miehen, joka yksin vetää Hartwall Areenalle 11000 kuulijaa, ja se on Jari Sillanpää! - Amppari
Inkeri kirjoitti:
Kaikki kunnia Klabbille, hän on ammattimies alallaan, mutta muistutan kuitenkin, ettei hän 60-vuotisjuhlakonsertissa yksin ollut. Lavalla kävivät hänen lisäkseen ainakin Vesa-Matti Loiri, Paula Koivuniemi ja Reijo Taipale. Osa yleisöstä saattoi olla paikalla heidänkin vuokseen.
Sitä paitsi, kyllä minä tiedän miehen, joka yksin vetää Hartwall Areenalle 11000 kuulijaa, ja se on Jari Sillanpää!Ja T.Kansa on vetänyt yli 9000 kuulijaa Hartwall-areenan konserttiinsa.
Joten ei se Kari Tapion suoritus mikään ainutlaatuinen ole. Hieno saavutus kylläkin.
Jaa... No, kuka tuon tyylisestä makeilevasta esiintymisestä sitten tykkää niin niille se oli varmaan ihan hieno kokemus.
- rita
Sun nyt taas piti kommentoida vaikka toi sun mielipide jo tiedetään.Mut ei se mitään,mä nautin täysin siemauksin enkä suostu pilaamaan fiilistä minkään asian takia.:DDDDDD
rita kirjoitti:
Sun nyt taas piti kommentoida vaikka toi sun mielipide jo tiedetään.Mut ei se mitään,mä nautin täysin siemauksin enkä suostu pilaamaan fiilistä minkään asian takia.:DDDDDD
Nautin nyt vaan ihan rauhassa. En halua olla ilonpilaaja. Ajattelinpa nyt vaan sanoa mielipiteeni Jarista , ettei se pääse unohtumaan sulta ;D
- Nekku
Missä Jari esiintyi? Oliko se joulukonsertti?
- rita
Jari esiintyi Imatralla,ei ollut joulumusiikkia vaan 10v.konserttikiertuetta.
- Saapas
Tosi hyvä! Kyllä Jari osaa konsertoida ja esiintyä siis ilman mitään teeskenneltyä imelyyttä. Hän on aito!
- OK.
Minusta Sillanpää on sellanen keimailija. Jotenkin tosi lipevän oloinen.
Osaahan se tietysti otttaa yleisönsä hyvin huomioon, mutta jotenkin vaan se vaikuttaa sellaselta teennäiseltä ja laskelmoivalta tyypiltä. Ne kaikki itkuun pillahtamiset siellä lavalla ja sellaiset; " Ihanaa, kun annatte minulle voimaa"-lässytykset.
Minusta ne vaikuttaa yleisön kosiskelulta ja ylimääräisten sympatiapisteiden hakemiselta. - fanittaja_
Jari Sillanpää on iloinen ja pirteä esiintyjä. Hän osaa hullutella ja laskea leikkiä itsestäänkin. Jari on aito ja näyttää tunteensa avoimesti. Jarilla on hieno lavakarisma ja hän osaa ottaa yleisönsä. Ohjelmisto on monipuolista.
- Mukana ollut
ja osaa tehdä konsertistaan katsojille mahtavan tunne-elämyksen.Jari on ihan jees ja Jouluna telkussa monesakkin ohjelmassa,...
- DASZA
Siina lauseessa on kaikki totta,
- rantatamara
Vähän meni maku ( jos sitä nyt koskaan on oikein ollutkaan ), kun rupesi hallitsevaa pressaamme kosiskelemaan näin vaalien alla..ei ihan hyvien tapojen mukaista...Lauluääni on tällä miehellä kyllä vuosien mittaan kärsinyt, ehkä yrittää sitten tanssilla ym. tempuilla paikata sitä...
- enkeli 55
Ihana...namiskuukkeli,jaksaispa vielä kauan laulaa..
- Julu
Mikaeli salissa
- Loviisa
Mikaelissa olin minäkin - kuten täysi salillinen muitakin, ja konsertti oli jälleen kerran takuuhyvä!!!
Konsertin tarina oli mukavasti rakennettu ja ohjelmisto monipuolinen - taas kerran erilainen.
Tuosta Halosen mukanaolosta voidaan olla tietysti montaa mieltä, mutta se on kuitenkin vain pieni osa (ja ihan hauska lisä) kokonaisuudesta.
- papparainen
Kertokaapas neidit,rouvat hyvät tälle papparaiselle, milloinkas Sillapää on yksin Hartwall Areenalle 11000 kuulijaa saanut paikalle? On moinen uutinen mennyt ohi korvien ja silmien...Ei, että oltais mammaraisen kanssa menty,on kalliit piletitkin sillä pojalla, ihan uteliaisuuttani vain ottia tuota...
- Julu
ekana vuonna 1995 kun sit tuli tangokunkku.
- Inkeri
Sikäli kuin tiedän, tämä ihme on tapahtunut peräti kahdesti: Areenan avajaisissa 1997 (Auringonnousu-kiertueen avaus) ja show lokakuussa 2000.
Edellisestä en ole ihan 100-prosenttisen varma, jälkimmäisestä olen, koska olin itse paikalla.
Sikäli oli hiukan epätarkkaa sanoa, että hän olisi siellä yksin ollut, koska olihan toki mukana iso orkesteri ja muistaakseni kahdeksan tanssijaa. Varsinaisia solisteja oli kuitenkin kummallakin kerralla vain yksi - kaikellakunnioituksella
Inkeri kirjoitti:
Sikäli kuin tiedän, tämä ihme on tapahtunut peräti kahdesti: Areenan avajaisissa 1997 (Auringonnousu-kiertueen avaus) ja show lokakuussa 2000.
Edellisestä en ole ihan 100-prosenttisen varma, jälkimmäisestä olen, koska olin itse paikalla.
Sikäli oli hiukan epätarkkaa sanoa, että hän olisi siellä yksin ollut, koska olihan toki mukana iso orkesteri ja muistaakseni kahdeksan tanssijaa. Varsinaisia solisteja oli kuitenkin kummallakin kerralla vain yksiKaikella kunnioituksella, vaikken ihailijoihin lukeudukaan, Sillanpäätä kohtaan saada yleisöä Areenaan. Ja ottaen huomioon, että Kari Tapio oli jo konsertoinut ennen Areenan tilaisuutta 28 kertaa, on 6500:n ihmisen saaminen paikalle niiden jälkeen hatunnoston arvoinen asia...Näin jossittelun luvattuna aikana minäkin syyllistyn siihen ja luulen, että JOS noita muita konsertteja ei olisi ollut, olisi Areena varmaan täyttynyt...Ne on ne määrätyt artistit, jotka Suomessa myyvät, niin suhdanneherkkäala kuin viihde onkin...Kaikki kunnia heille, jotka tätä työtä nöyrästi tekevät!
- Katariina H
esiintyjä ,Ja ihania joululauluja hänen levyllään...niissä on sitä lämpöä ja tunnetta,kuten Jarin muissakin lauluissa,
- Härkänainen
ohjelmissa ,kannattaa seurata lehtien musaohjelmia, torstaina Leikin Varjolla 29,12 2005 on myöskin Jari mukana,
- Renja
siis mitä kappaleita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751