http://www.thomann.de/thoiw3_crate_gt212_egitarrencombo_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_hartke_piggy_back_gitarrentopteil_mit_box_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_fender_fm212r_egitarrencombo_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-182838.html http://www.thomann.de/thoiw3_behringer_vampire_lx210_modelling_gitarrencombo_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_hughes_kettner_warp7_212_gitarrencombo_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_laney_tf200_gitarrencombo_prodinfo.html http://www.thomann.de/thoiw3_line6_spider_ii_112_egitarrencombo_prodinfo.html Minkä noista olis paras bändisoittoon? Vaihtoehtoja on niin monia :)
Paras Vahvistin?
14
1196
Vastaukset
- Petruzzi
Totta puhuen ei mikään noista.
...riipuisko vähän myös siitä, mitä musaa aikoo soittaa... - bitchxxxxx
Kaikilla nuilla pystyt soittamaan, mutta oletko varma että tarvit nuin ison? Itse olen bändissä pärjännyt jo 65 wattisella Craten combolla 2 vuotta ja sitä ennen mulla oli 75 wattinen vanha montarbon trankku combo josta ei lähtenyt ääntä likimainkaan yhtä paljon kuin tosta uudemmasta vähempi wattisesta.
- bitchxxxx
No olihan siellä tuo laney TF200. Osta se jos vaan lompsa kestää. Behringerin jättäisin melkeen pois laskuista kokonaan.
- Music Man
bitchxxxx kirjoitti:
No olihan siellä tuo laney TF200. Osta se jos vaan lompsa kestää. Behringerin jättäisin melkeen pois laskuista kokonaan.
Behringeriä en kannata jättää listalta pois testaamatta sitä ensin. Kokeilin tuossa kesällä Vampiren 1x12-versioita ja siitä lähti hyvät ja tuhdit soundit. Vaikka mallintava onkin, niin siitä sai rikkaan soundimaailman ilmoille. Vahvari oli hintaansa nähden erittäin hyvä, tai jopa niin hyvä, että olisin maksanut siitä enemmänkin. Ostin kuitenkin Vampire LH1200 nupin ja siihen sopivan 4x12 kaapin; helvetin monipuolinen paketti. Hyvin on skulannut ja soundia riittää joka menoon.
Soundatassa, Hämeentie 157 (Helsinki), voi käydä kokeilemassa ja miksei myös ostamassa.
Behringerillä on jostain syystä huono maine nuoremman nettiporukan keskuudessa. Siis tämän porukan, joka "teitää kaiken" musiikkilaitteista :D ... Ihan syyttä, sillä Behringerin laitteet ovat vertailukelpoisia hintavampienkin tuotteiden kanssa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, sillä Behringerin tuotteet kelpaavat laatunsa puolesta maailman huippunimillekin. - Music Man
Music Man kirjoitti:
Behringeriä en kannata jättää listalta pois testaamatta sitä ensin. Kokeilin tuossa kesällä Vampiren 1x12-versioita ja siitä lähti hyvät ja tuhdit soundit. Vaikka mallintava onkin, niin siitä sai rikkaan soundimaailman ilmoille. Vahvari oli hintaansa nähden erittäin hyvä, tai jopa niin hyvä, että olisin maksanut siitä enemmänkin. Ostin kuitenkin Vampire LH1200 nupin ja siihen sopivan 4x12 kaapin; helvetin monipuolinen paketti. Hyvin on skulannut ja soundia riittää joka menoon.
Soundatassa, Hämeentie 157 (Helsinki), voi käydä kokeilemassa ja miksei myös ostamassa.
Behringerillä on jostain syystä huono maine nuoremman nettiporukan keskuudessa. Siis tämän porukan, joka "teitää kaiken" musiikkilaitteista :D ... Ihan syyttä, sillä Behringerin laitteet ovat vertailukelpoisia hintavampienkin tuotteiden kanssa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, sillä Behringerin tuotteet kelpaavat laatunsa puolesta maailman huippunimillekin."teitää kaiken" pitäsi olla "tietää kaiken" :)
- kaapo2000
Music Man kirjoitti:
Behringerillä on jostain syystä huono maine nuoremman nettiporukan keskuudessa. Siis tämän porukan, joka "teitää kaiken" musiikkilaitteista :D ... Ihan syyttä, sillä Behringerin laitteet ovat vertailukelpoisia hintavampienkin tuotteiden kanssa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, sillä Behringerin tuotteet kelpaavat laatunsa puolesta maailman huippunimillekin.Behringerin ongelma on lähinnä kestävyys. Saundit on joissain varsin kelpoisat kyllä. Sama kuin zoomit, mulla ikävä kyllä ollu kaksikin multiefektiä (ei halvimpia edes) ja kumpikin on hajonnut, toinen vuodessa toinen parissa. Tuttava osti myös zoomin ja kuukaudessa hajosi "kaasupoljin". Voi tietysti olla paska mäihä mutta...Tällaista seikkaa ei kaupassa voi testata...
- randy
Music Man kirjoitti:
Behringerillä on jostain syystä huono maine nuoremman nettiporukan keskuudessa. Siis tämän porukan, joka "teitää kaiken" musiikkilaitteista :D ... Ihan syyttä, sillä Behringerin laitteet ovat vertailukelpoisia hintavampienkin tuotteiden kanssa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, sillä Behringerin tuotteet kelpaavat laatunsa puolesta maailman huippunimillekin.Veikkaanpa että se nuorempi nettiporukka ottaa vain mallia vanhemman nettiporukan mielipiteistä.
- Hipshot Tremsetter
randy kirjoitti:
Veikkaanpa että se nuorempi nettiporukka ottaa vain mallia vanhemman nettiporukan mielipiteistä.
Niin, pitäähän niiden nuorempienkin jotakuta peesata... Netissä on se paha puoli, että moni myötäilee toisten mielipiteitä, vaikkei itse asiasta tietäisi paljoakaan. Valitettavasti soittovälineiden kohdalla on sama juttu. Jos esim. joku kitara tai vahvistin on saanut mainetta netissä tai sen ulkopuolella, on kova kehurumba päällä, vaikkei kyseisistä vermeistä olisikaan omia kokemuksia. Homma perustuu useimmiten kuulopuheisiin eli huhuihin. Maine kasvaa.
Sama pätee ns. huonompienkin tuotteiden kohdalla, vaikkei ne niin huonoja olisikaan. Muutama negatiivinen kokemus saa massat liikkeelle ja taas on joku käyttökelpoinen tuote tyrmätty netissä. Ei hyvä.
Hyvätkin laitteet hajoavat, mutta niistä harvemmin puhutaan netissä. Liekö pitävät omana kipeenään kalliin investoinnin tuoman harmituksen.
Kamoista kannattaa aina ottaa omakohtaiset tyypit, jos vaan mahdollista. Toisten juttujen perusteella ei kannata hyväksyä tai tyrmätä jotain soittopeliä. - Juhana Herttua
Music Man kirjoitti:
Behringerillä on jostain syystä huono maine nuoremman nettiporukan keskuudessa. Siis tämän porukan, joka "teitää kaiken" musiikkilaitteista :D ... Ihan syyttä, sillä Behringerin laitteet ovat vertailukelpoisia hintavampienkin tuotteiden kanssa. Älkää antako halvan hinnan hämätä, sillä Behringerin tuotteet kelpaavat laatunsa puolesta maailman huippunimillekin.peruja jostain vuosia sitten olleesta, niinkuin Behringerin osalta. Olen samaa mieltä että se on ollut jo nelisen vuotta enemmän kuin hintansa arvoinen. Laatu nousi kertaheitolla juuri nelisen vuotta sitten ja itselläni ei ole moittimista kestävyyden suhteen vaikka erilaisia ko. merkin releitä on käytössämme paivittäin ammattikäytössä.
Yksi syy maineen fläkkiytymiseen voi olla myös siinä että Behringeriä on käytössä aika paljon; aina voi olla joku yksittäinen vika josta maine sitten kiirii...
Olemme myös mitanneet arvoja ja kaikki ovat pitäneet paikkansa tähän saakka tehtan ilmoituksen mukaan. Tai ei aivan, eräs mikrofonimalli oli merkittävästi parempi kuin ilmoitetut arvot. Niinpä mekin sitten käymme livekeikoilla noilla "halpamikeillä". Hinta ei kerro laatua.
Jotta tästä ei tulisi aivan huimaa ylistyslaulua niin yksi huono puoli tuolla tuotteella on: ne valmistetaan suurimmalta osaltaan Kiinassa mikä vie euroopasta työpaikkoja mutta monen tavaran osalta on sama surullinen tilanne. Mekin ostaisimme euroopassa tehtyä tavaraa mutta kun ei aina varat riitä siihen... - asdfa
Juhana Herttua kirjoitti:
peruja jostain vuosia sitten olleesta, niinkuin Behringerin osalta. Olen samaa mieltä että se on ollut jo nelisen vuotta enemmän kuin hintansa arvoinen. Laatu nousi kertaheitolla juuri nelisen vuotta sitten ja itselläni ei ole moittimista kestävyyden suhteen vaikka erilaisia ko. merkin releitä on käytössämme paivittäin ammattikäytössä.
Yksi syy maineen fläkkiytymiseen voi olla myös siinä että Behringeriä on käytössä aika paljon; aina voi olla joku yksittäinen vika josta maine sitten kiirii...
Olemme myös mitanneet arvoja ja kaikki ovat pitäneet paikkansa tähän saakka tehtan ilmoituksen mukaan. Tai ei aivan, eräs mikrofonimalli oli merkittävästi parempi kuin ilmoitetut arvot. Niinpä mekin sitten käymme livekeikoilla noilla "halpamikeillä". Hinta ei kerro laatua.
Jotta tästä ei tulisi aivan huimaa ylistyslaulua niin yksi huono puoli tuolla tuotteella on: ne valmistetaan suurimmalta osaltaan Kiinassa mikä vie euroopasta työpaikkoja mutta monen tavaran osalta on sama surullinen tilanne. Mekin ostaisimme euroopassa tehtyä tavaraa mutta kun ei aina varat riitä siihen...Niin on aika vaikea saada objektiivista tietoa, ainakaan netin keskustelupalstoilta. Täällä voi esiintyä kenenä vain, täällä voi selittää tietävänsä kokemuksesta vaikkei sitä ole, ja ihmisten mielipiteet nyt sattuvat muutenkin olevan erilaisia. Itse suosisin varmaan käsityönä tehtyjä vermeitä monestakin syystä mutta hinnat on ...kovat...Ja eihän se hinta toki aina kerro laadusta, järkeä pitää käyttää ja miettiä myös sitä että mikä on kaman käyttötaroitus, miten kovassa käytössä ja niin edelleen...Olen silti huomannut että usein laadusta joutuu maksamaan enemmän, ja kestävyys on yleensä parempi (ei aina), ostin 5vuotta sitten laadukkat kengät ne kesti kesät talvet, sitten ostin halvat paskat ja pohja irtosi puolessa vuodessa...Paska esimerkki ehkäpä mutta silti...Tottakait vaikuttaa monikin asia laatuun, ja joskus halpiskamat on niitä hyviä yksilöitä ja joskus kalliimmat paskoja......Ja kukapa ei ajaisi mielummin mersulla kuin ladalla? Mulla tietyt merkit on pannassa, huonojen kokemusten takia, sitä on vaikea muuttaa...Vaikka tehdas vaihtaisi omistajaa se silti on takaraivossa se muisto. Ja brändi voi nostaa hintaa ja samalla laskea laatua...
Kitaroissa voin sanoa silti että todennäköisesti paremman kitaran tekee joku joka tietää soittamisesta ja soittmista jotain kuin kiinalainen liukuhihna työntekijä joka ei tiedä kitaroista mitään tai saundeista, ja kun sitä kuuluisaa laadunvalvontaa ei ole ja käytetään halvimpia materiaaleja niin.....Muttei aina kuten oon tässä hokenut 120000kertaa.,..,.,.,.,.Kokeilkaa, miettikää ja tehkää omat johtopäätöksenne, tämä on mun mielipide jos sitä joku kysyy (tuskin kiinnostaa ketään mutta...) - Juhana Herttua
asdfa kirjoitti:
Niin on aika vaikea saada objektiivista tietoa, ainakaan netin keskustelupalstoilta. Täällä voi esiintyä kenenä vain, täällä voi selittää tietävänsä kokemuksesta vaikkei sitä ole, ja ihmisten mielipiteet nyt sattuvat muutenkin olevan erilaisia. Itse suosisin varmaan käsityönä tehtyjä vermeitä monestakin syystä mutta hinnat on ...kovat...Ja eihän se hinta toki aina kerro laadusta, järkeä pitää käyttää ja miettiä myös sitä että mikä on kaman käyttötaroitus, miten kovassa käytössä ja niin edelleen...Olen silti huomannut että usein laadusta joutuu maksamaan enemmän, ja kestävyys on yleensä parempi (ei aina), ostin 5vuotta sitten laadukkat kengät ne kesti kesät talvet, sitten ostin halvat paskat ja pohja irtosi puolessa vuodessa...Paska esimerkki ehkäpä mutta silti...Tottakait vaikuttaa monikin asia laatuun, ja joskus halpiskamat on niitä hyviä yksilöitä ja joskus kalliimmat paskoja......Ja kukapa ei ajaisi mielummin mersulla kuin ladalla? Mulla tietyt merkit on pannassa, huonojen kokemusten takia, sitä on vaikea muuttaa...Vaikka tehdas vaihtaisi omistajaa se silti on takaraivossa se muisto. Ja brändi voi nostaa hintaa ja samalla laskea laatua...
Kitaroissa voin sanoa silti että todennäköisesti paremman kitaran tekee joku joka tietää soittamisesta ja soittmista jotain kuin kiinalainen liukuhihna työntekijä joka ei tiedä kitaroista mitään tai saundeista, ja kun sitä kuuluisaa laadunvalvontaa ei ole ja käytetään halvimpia materiaaleja niin.....Muttei aina kuten oon tässä hokenut 120000kertaa.,..,.,.,.,.Kokeilkaa, miettikää ja tehkää omat johtopäätöksenne, tämä on mun mielipide jos sitä joku kysyy (tuskin kiinnostaa ketään mutta...)maailma on muuttunut aika paljon viimeisen kymmenen, kahdenkymmenen vuoden aikana. Liukuhihnatyöläisten ei tarvitse tietää valmistamastaan tavarasta mitään, ainoastaan kuinka se tehdään. Ja laaduntarkkailu hoitaa loput.
Kävin kahdessa kiinalaisessa tehtaassa katselemassa ja kuullostelemassa kiinalaisen ystäväni kanssa ja noissa tehtaissa laadunvalvonta oli selkeästi parempaa kuin monessa vierailemassani eurooppalaisessa tehtaassa. Kiinalainen tekee työnsä viimeisen päälle siten kun on opetettu; hänellä on elämä enemmän kiinni työpaikasta kuin eurooppalaisella.
Noin yleisesti, Nokia on nyt sitten Kiinan jälkeen siirtymässä tai kai laajentamassa Intian suuntaan... ja kai joskus sitten afrikkaan päin.
Materiaalit joista tavarat Kiinassa tehdään, ovat tarkemmin valittuja ja laaduntarkkailu on viimeisen päälle. He ovat huomanneet millä tavoin tekemällä eurooppaan ja ameriikkaan saa myytyä tavaraa. Tavallaan valitettavasti, kuten tuossa aikaisemmin tuli lausuttua. Kirvelee kun ajattelee esim meitä.
Toinen tehtaista tekee elektroniikkaa ja toinen soittimia ja vielä sivussa ns. elektroniikan passiivikomponentteja.
Mainitsit tuossa "... voi esiintyä kenenä vain, täällä voi selittää tietävänsä kokemuksesta vaikkei sitä ole...". Itse esiinnyn nimimerkillä, en tiedä paljonko olen oppinut mutta eka kitara tuli 8-vuotiaana ja eri musiikkikategoriat on käyty läpi soiton merkeissä 60-luvun alkupuolelta ja valmistettu kaikkea äänentoistoa 35 vuotta. Ja paljon muuta.
Pyrin esittämään mielipiteeni ja kannanottoni rehellisesti, en halua että joku lausuntooni perustuen "iskee kätensä paskaan". Sitä vastuuta en halua. Jos sanon jotain on se koettu ja vielä kerran tarkistettu. Luulen että ketään ei oikeasti kiinnosta mitä olemme tehneet, moni haluaisi varmaan vain tietoa eri asioista.
Behringerin osalta en malta olla sanomatta että ko. merkki kärsii aikaisemmasta maineestaan. Noin viisi kuusi vuotta sitten en olisi kehunut näin, silloin itkimme paskojen katkaisijoiden, huonojen liukujen, huonojen liittimien ja kylmäjuotosten kanssa mutta ei enää. - asdfa
Juhana Herttua kirjoitti:
maailma on muuttunut aika paljon viimeisen kymmenen, kahdenkymmenen vuoden aikana. Liukuhihnatyöläisten ei tarvitse tietää valmistamastaan tavarasta mitään, ainoastaan kuinka se tehdään. Ja laaduntarkkailu hoitaa loput.
Kävin kahdessa kiinalaisessa tehtaassa katselemassa ja kuullostelemassa kiinalaisen ystäväni kanssa ja noissa tehtaissa laadunvalvonta oli selkeästi parempaa kuin monessa vierailemassani eurooppalaisessa tehtaassa. Kiinalainen tekee työnsä viimeisen päälle siten kun on opetettu; hänellä on elämä enemmän kiinni työpaikasta kuin eurooppalaisella.
Noin yleisesti, Nokia on nyt sitten Kiinan jälkeen siirtymässä tai kai laajentamassa Intian suuntaan... ja kai joskus sitten afrikkaan päin.
Materiaalit joista tavarat Kiinassa tehdään, ovat tarkemmin valittuja ja laaduntarkkailu on viimeisen päälle. He ovat huomanneet millä tavoin tekemällä eurooppaan ja ameriikkaan saa myytyä tavaraa. Tavallaan valitettavasti, kuten tuossa aikaisemmin tuli lausuttua. Kirvelee kun ajattelee esim meitä.
Toinen tehtaista tekee elektroniikkaa ja toinen soittimia ja vielä sivussa ns. elektroniikan passiivikomponentteja.
Mainitsit tuossa "... voi esiintyä kenenä vain, täällä voi selittää tietävänsä kokemuksesta vaikkei sitä ole...". Itse esiinnyn nimimerkillä, en tiedä paljonko olen oppinut mutta eka kitara tuli 8-vuotiaana ja eri musiikkikategoriat on käyty läpi soiton merkeissä 60-luvun alkupuolelta ja valmistettu kaikkea äänentoistoa 35 vuotta. Ja paljon muuta.
Pyrin esittämään mielipiteeni ja kannanottoni rehellisesti, en halua että joku lausuntooni perustuen "iskee kätensä paskaan". Sitä vastuuta en halua. Jos sanon jotain on se koettu ja vielä kerran tarkistettu. Luulen että ketään ei oikeasti kiinnosta mitä olemme tehneet, moni haluaisi varmaan vain tietoa eri asioista.
Behringerin osalta en malta olla sanomatta että ko. merkki kärsii aikaisemmasta maineestaan. Noin viisi kuusi vuotta sitten en olisi kehunut näin, silloin itkimme paskojen katkaisijoiden, huonojen liukujen, huonojen liittimien ja kylmäjuotosten kanssa mutta ei enää.Juu en nyt sua tarkoittanutkaan tuossa. Veljeni kävi hiljattain kiinassa työtehtävissä ja kyllä kertoi tästä kiinalaisten työnteosta, siis että ovat ahkeria. Mutta myös sen että tietotaito on siellä hyvinkin heikkoa ainakin vielä. Olen itse tutkiskellut näitä kiinalaisia ja korealaisia musiikki vermeitä ja kun niitä purkailee niin voi voi itku meinaa välillä päästä. No niin ei aina tietenkään ja vieläpä se että kiinassa esimerkiksi taso on kohisten kyllä noussut. Kyllä kuitenkin luotan ammattitaitoon, joka on vuosikymmenten myötä tullut, se että tietää miksi tämä on hyvä ratkaisu eikä siksi että muutkin tekee näin, mitä väliä kopioidaan. Ihan sama musiikissa haluan tietää miksi asiat on niin kuin on enkä vain opetella ulkoa.
Muistan vieläkin ensimmäisen kitaraopettajani, joka on nykyään varsin arvostettu virtuoosi klassisella puolella kylläkin, kuitenkin hän jo sanoi että kitaroissa on suuria eroja ja että pitää tekijöiden tietää mitä tekee. Olen myös keskustellut kitaravalmistajien kanssa, noh tottakait he mainostavat omaansa mutta...Se esimerkiksi mitä puuta käytetään, kauanko sitä on kuivattu ja niin edelleen kaikki vaikuttaa, myös se mistä päin maailmaa puu on, esimerkiksi kosteilta alueilta tullut puu on huononmpaa. Minä luotan ammattitaitoon, niin soitossa kuin työvälineissä. Ikävää on se että paskaa valmistaa nykyään myös varsin pitkään kuvioissa olleet "laatu" merkit. Maailma muuttuu, mykyään pitää saada nopeasti tuotettua suuria määriä, itse kannattaisin mielummin vähän mutta laatua menttaliteettia. Globalisaatio on monessa mielessä huono asia, ainakin tämän päivän maailmassa.En kuitenkaan siitä enempää. - BA*ET*A
asdfa kirjoitti:
Juu en nyt sua tarkoittanutkaan tuossa. Veljeni kävi hiljattain kiinassa työtehtävissä ja kyllä kertoi tästä kiinalaisten työnteosta, siis että ovat ahkeria. Mutta myös sen että tietotaito on siellä hyvinkin heikkoa ainakin vielä. Olen itse tutkiskellut näitä kiinalaisia ja korealaisia musiikki vermeitä ja kun niitä purkailee niin voi voi itku meinaa välillä päästä. No niin ei aina tietenkään ja vieläpä se että kiinassa esimerkiksi taso on kohisten kyllä noussut. Kyllä kuitenkin luotan ammattitaitoon, joka on vuosikymmenten myötä tullut, se että tietää miksi tämä on hyvä ratkaisu eikä siksi että muutkin tekee näin, mitä väliä kopioidaan. Ihan sama musiikissa haluan tietää miksi asiat on niin kuin on enkä vain opetella ulkoa.
Muistan vieläkin ensimmäisen kitaraopettajani, joka on nykyään varsin arvostettu virtuoosi klassisella puolella kylläkin, kuitenkin hän jo sanoi että kitaroissa on suuria eroja ja että pitää tekijöiden tietää mitä tekee. Olen myös keskustellut kitaravalmistajien kanssa, noh tottakait he mainostavat omaansa mutta...Se esimerkiksi mitä puuta käytetään, kauanko sitä on kuivattu ja niin edelleen kaikki vaikuttaa, myös se mistä päin maailmaa puu on, esimerkiksi kosteilta alueilta tullut puu on huononmpaa. Minä luotan ammattitaitoon, niin soitossa kuin työvälineissä. Ikävää on se että paskaa valmistaa nykyään myös varsin pitkään kuvioissa olleet "laatu" merkit. Maailma muuttuu, mykyään pitää saada nopeasti tuotettua suuria määriä, itse kannattaisin mielummin vähän mutta laatua menttaliteettia. Globalisaatio on monessa mielessä huono asia, ainakin tämän päivän maailmassa.En kuitenkaan siitä enempää.Tämä ns.Globaalisaatio näyttäytyy juuri soitinten/vahvistimien ja muiden kitaransoittoon liittyvien asioiden myötä, mitä parhaimmin,tai itseasiassa mitä pahimmin.
Se, miksi ei nykyään enään tehdä oikeita putkivahvistimia,johtuu tästä Globaalisaatiosta ja sen mukanaan tuomasta hirvittävästä ahneudesta ja kilpailusta.Ei kuulemma lyö enään leiville tehdä hyviä putkivahvistimia?.
Samasta syystä ei Fenderit ole enään samoja kuin olivat vielä 60-luvulla, eikä varmaan Gibsonitkaan ja Marshalleista nyt puhumattakaan. Enään ei ajatella että kitaran pitäisi olla hyvistä puista tehtyjä,ja sen tekijät olisivat soitinrakennuksen amattilaisia jotka RAKASTAISIVAT kyseistä soitinta ja sen tekemistä!Ei ei ,vaan sitä että miten saadaan myytyä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman lyhyessä ajassa, ja mahdollisimman SUURELLA VOITOLLA!.Sitä on tämä Globaalisaatio.
NUORET, YRITTÄKÄÄ EDES TEHDÄ ASIALLE JOTAIN!!!Itse en ehtoopuolen kitaristina koe voivani asialle enään mitään,ja lisäksi minulla on aito Fenderi ja Marshalli ja vielä eräs muu nimeltä mainitsematon Ameriikassa KÄSIN tehty kitara(niin ei ole kyllä tarvettakaan tehdä mitään omaltakohdaltani).Eli ei ainakaan Haloselle ääntä Presidentin vaaleissa,jos hyvistä saundeista/kitaroista pidätte. - keijo
BA*ET*A kirjoitti:
Tämä ns.Globaalisaatio näyttäytyy juuri soitinten/vahvistimien ja muiden kitaransoittoon liittyvien asioiden myötä, mitä parhaimmin,tai itseasiassa mitä pahimmin.
Se, miksi ei nykyään enään tehdä oikeita putkivahvistimia,johtuu tästä Globaalisaatiosta ja sen mukanaan tuomasta hirvittävästä ahneudesta ja kilpailusta.Ei kuulemma lyö enään leiville tehdä hyviä putkivahvistimia?.
Samasta syystä ei Fenderit ole enään samoja kuin olivat vielä 60-luvulla, eikä varmaan Gibsonitkaan ja Marshalleista nyt puhumattakaan. Enään ei ajatella että kitaran pitäisi olla hyvistä puista tehtyjä,ja sen tekijät olisivat soitinrakennuksen amattilaisia jotka RAKASTAISIVAT kyseistä soitinta ja sen tekemistä!Ei ei ,vaan sitä että miten saadaan myytyä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman lyhyessä ajassa, ja mahdollisimman SUURELLA VOITOLLA!.Sitä on tämä Globaalisaatio.
NUORET, YRITTÄKÄÄ EDES TEHDÄ ASIALLE JOTAIN!!!Itse en ehtoopuolen kitaristina koe voivani asialle enään mitään,ja lisäksi minulla on aito Fenderi ja Marshalli ja vielä eräs muu nimeltä mainitsematon Ameriikassa KÄSIN tehty kitara(niin ei ole kyllä tarvettakaan tehdä mitään omaltakohdaltani).Eli ei ainakaan Haloselle ääntä Presidentin vaaleissa,jos hyvistä saundeista/kitaroista pidätte.putkivahvarit on perseestä....!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006