Varatut M säälittäviä

Ei kiitos

Eroni jälkeen harkitsin, että otan rakastajaksi varatun miehen. Miksi en olisi ottanut, sillä kaatuihan minunkin parisuhde miehen salarakas tarinaan. Näin siis ajattelin kesällä.

Tämän vuoden aikana minulla olisi voinut olla aikamoista säpinää useammankin varatun kanssa, mutta minun kiinnostus ei kertakaikkia riittänyt moiseen touhuun.

A- varattumies tapaus
Tätä miestä tapasin 2-4 kertaa. Taisimme korkeintaan pussailla jne. Homma kuitenkin kaatui siihen, ettei minun mielenkiinto riittänyt varatun aikataulu säätöihin. Näin ollen lopetin jutun sanoen ettei touhu kiinnosta. Vielä 3 kuukauden päästä tämä mies katkerana soittelee ja lähettelee viestejä tiedustellen onko Ex palannut kotiin vai onko mulla uusi mies.
Taitaa miehellä taas olla kurjaa kotona...

B- varattumies tapaus
Tähän mieheen tutustuin netissä ja hänelläkin oli helvetinmoiset aikataulusäädöt. Mies oli oikein kokenut pettämään vaimoaan ja varoittelikin, että naiset sitten ihastuvat häneen. En koskaan ehtinyt tavata tätä, sillä lopetin kirjoittamisen kertomatta miehelle syytä.
Viimeisen 3 kuukauden ajan olen saanut mieheltä Emaileja joka 3 päivä. Mitään näistä Emaileista en ole avannut..
Nyt mies saa maistaa omaa lääkettään, eli olla SE joka jäi perään ruikuttamaan.

C- varattumies tapaus
Tähän tutustuin netissä ja kerran kävimme kahvilla. Kun huomasin miehen olevan lääpällään minuun, lopetin yhteydenpidon välittömästi. Vielä tänä päivänä mies tekstailee minulle ja ei kuulemma voi koskaan unohtaa minua koskaan.

Ihmettelen kovasti niitä naisia, jotka saavat jotain tyydytystä varatuista miehistä. Ovatko nämä naiset jotain "läheisriippuvais"tapauksia, joille kelpaa kuka tahansa yksinäisyyden lievittäjäksi.

13

2643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tulevaisuutta näillä

ja mitä varatut miehet saa tästä?Miten he kerkiää kun kiire on koko ajan vai onko se tehtyä kiirettä?

• sanoa

että minun tielleni on sattunut fiksuja varattuja miehiä. Toisin sanoen olen siis valinnut seurani oikein. Yhtään suhdetta varattuun mieheen en antaisi pois. Jokainen on jollain tavoin rikastuttanut elämääni.

• sanoa

että huoralla on huoran jutut.

Terv.
        Jussi

• Jussi!
        sanoa kirjoitti:

että huoralla on huoran jutut.

Terv.
        Jussi

Tiedoksesi. En ole huora.

• sanoa.
        Jussi! kirjoitti:

Tiedoksesi. En ole huora.

että vain huora kalastelee varattuja miehiä.

Terv.
        Jussi

• sitten
        sanoa. kirjoitti:

että vain huora kalastelee varattuja miehiä.

Terv.
        Jussi

itse niin täydellinen ettet oo varattuun sotkeutunut... löydät sen vielä edestäs, usko pois! Huora = maksullinen nainen, ei siis sellainen joka kalastelee varattuja... vaikka joku sitoutumiskammo luultavasti on jos katselee vain ja ainoastaan varattuja. Älä poju huorittele, ei ole fiksua.

• Sanna

Aikataulut. Ehkäpä ne kertovat rakkaudesta vaimoon ja lapsiin enemmän kuin mikään muu ja siksi kiusaannut asiasta. Teit hyvän päätöksen olla kiusaamatta varattuja miehiä sen enempää, koska haluat ilmiselvästi aivan oman miehen, joka tanssii sinun aikataulusi mukaan.

Minulla (perheellinen) on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa tapaaminen sovitellaan molempien aikatauluun sopivaksi. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Salarakkaiden kanssa toimisin täsmälleen samoin :).

Loppujen lopuksi kaivamme ajan mistä tahansa, jos seura on riittävän hyvää. Kohdallasi tämä ei toteutunut sinun eikä noiden tapaamiesi miesten puolelta. Se siitä sitten.

• Ilmeisesti kukaan miehistä ei ollut "se oikea", kun aikataulut eivät sinulle kelvanneet. Toivottavasti löydät vapaiden joukosta sen miehen, jonka suhteen olet valmis jostamaan omista aikatauluistasi.

Aivan samanlaisia peräänsoittelijoita löytyy kyllä varatuista ja vapaista naisistakin.

Miehissä taitaa olla enemmän niitä, jotka soittelee kaikille entisille heiloille tai joskus tapaamilleen naisille siinä toivosta, että joltakin heruisi...

• tarkoititko

Oletko sitä mieltä, että jos on se "oikea" aikatauluihin sopeutuu. Odottaa kaikki juhlapyhät, hautajaiset, häät, lomat. Eiköhän ole parasta pistää se oikea kävelemään, kenenkään ei tarvitse tyytyä sellaiseen.

• tarkoititko kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että jos on se "oikea" aikatauluihin sopeutuu. Odottaa kaikki juhlapyhät, hautajaiset, häät, lomat. Eiköhän ole parasta pistää se oikea kävelemään, kenenkään ei tarvitse tyytyä sellaiseen.

Ainakin joissakin tapauksissa "rakastuneet" ihmiset ovat sopeutuneet varatun aikatauluihin käsittämättömän hyvin...

Jotkut väittävät olevansa erittäin tyytyväisiä ja onnellisia siihenkin, että heillä on edes joku, jota odottaa.

Se kuinka järkevää on odottaa, myötäillä ja elätellä toiveta pettävän ukkomiehen suhteen on varmasti hyvin tapauskohtaista.

• vielä säälittävämpiä asettuessaan ko. miesten käytettäviksi? Varsinkin sellaiset naiset, jotka seksin lisäksi tarjoavat monenlaisia muitakin täysihoitolapalveluita.

Minkä arvoinen on ihmissuhde, jossa toista käytetään välineenä itsetyydytykseen?

• yksioikoinen

kuva sinulla ihmissuhteista. Suhde varattuun ihmiseen voi olla paljon muutakin kuin "itsetyydytystä". Elämä on moninaista ja monimutkaistakin.

• Erässssss

Seksisuhde on seksisuhde ja ihmissuhde on ihmissuhde.

Hän joka seksisuhteeseen pystyy niin siitä vaan. Minä en ainakaan saa sellaisesta mitään vaikka sellaista yritinkin, koska en ollut vielä seurustukunnossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109