Kertokaas hyviä ripsivärejä erittäin herkille silmille. Kiitän ja kumarran:)
Ripsiväri erittäin_herkille_silmille?
9
448
Vastaukset
- madame
Sensitive ripsiväri - silmälääkärin testaama erittäin pieni harjaosa, väreinä sininen, musta ja pehmytmusta
- sirkusrotta
näitä oriflameja..huh huh! Äiteni kehu cliniquen ripsaria.Valkoinen pienehkö putkilo! Sillä on tosi herkät silmät! Ikävä kyllä mä en myy näitä... :D
- madame
en ole antanut yhteystietojani tänne enkä annakkaan...
siispä "en myy täällä tuotteita" itseäni varten vaan kerron hyvistä tuotteista mitä tiedän olevan markkinoilla (Oriflamella)...miksi ei saisi? - sirkusrotta
madame kirjoitti:
en ole antanut yhteystietojani tänne enkä annakkaan...
siispä "en myy täällä tuotteita" itseäni varten vaan kerron hyvistä tuotteista mitä tiedän olevan markkinoilla (Oriflamella)...miksi ei saisi?kun on kertoa värivaihtoehdot ja kaikki vaikkei niitä missään tapauksessa halua mainostaa.. Ja näitä tököttejä kun ei kaupastakaan saa. Kyllä täällä moni myynnin hoitaa kun sä toimit puolestapuhujana. Se siitä sitten :)
- madame
sirkusrotta kirjoitti:
kun on kertoa värivaihtoehdot ja kaikki vaikkei niitä missään tapauksessa halua mainostaa.. Ja näitä tököttejä kun ei kaupastakaan saa. Kyllä täällä moni myynnin hoitaa kun sä toimit puolestapuhujana. Se siitä sitten :)
jos joku hyötyy siitä jos täällä tuotteista kerron tosi asioita! Ja minä saan tuotteita myytyä ihan riittävästi muutenkin :)
niimpä nuo hyötyvät muutkin kosmetiikka firmat täällä markkinoinnista...kun heidän merkkinsä mainitaan. - sirkusrotta
madame kirjoitti:
jos joku hyötyy siitä jos täällä tuotteista kerron tosi asioita! Ja minä saan tuotteita myytyä ihan riittävästi muutenkin :)
niimpä nuo hyötyvät muutkin kosmetiikka firmat täällä markkinoinnista...kun heidän merkkinsä mainitaan.sama.Teet niinku tykkäät ja kiva että bisnekset sujuu... Ja hyvä ettet mainitte niitä tietojas täällä. Monet tekevät juurikin niin ja se ei oo tän palstan itse tarkoitus..vai onko? ei kai..
- madame
sirkusrotta kirjoitti:
sama.Teet niinku tykkäät ja kiva että bisnekset sujuu... Ja hyvä ettet mainitte niitä tietojas täällä. Monet tekevät juurikin niin ja se ei oo tän palstan itse tarkoitus..vai onko? ei kai..
Juu ei munkaan mielestä ole tämän palstan tarkotus :) toki voi kertoa mielipiteitä tuotteista oli ne sitten kaupasta tai suoramarkkinoinnin kautta tms. ostettua...
"mutta kauppalinja tää ei munkaa mielest ole!"
- muutama
hyväksi havaittu tuote herkille silmille. Kokeile joe blascon ripsaria, joka hieman kalliimpi kuin yves rocherin couleurs nature ripsari.Nämä tuotteet sopivat omille allergisille silmilleni oikein hyvin, näissä ei tyypillistä ripsarille tuttua tuoksua. Apua olisin kaivannut kovasti itsekin muutama vuosi sitten ennen kuin löysin kokeilujen kautta muutaman sopivan, olisi tullut paljon halvemmaksi... Toivottavasti tästä on sinulle apua.
- paljon!
Kiitos paljon, kokeilen tuota Joe Blascon ripsaria. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828