Millaisia välispiikejä olette keikoilla kuulleet.
Mulle jäi yhdeltä T.kansan keikalta mieleen mm. sellainen, kun bändin kosketinsoittajalla oli melkoinen kasa nuottikansioita mukanaan siellä lavalla ja sitten kun Tapsa esitteli bändiään , niin sanoi ,että : " Ja koskettimissa meillä tänään kirjastonhoitaja ! ".
Hiukan yleisö alkoi nauramaan :DD
Hyviä/hauskoja välispiikkejä ?
8
1761
Vastaukset
- iloinen
hihihiihihihiihehhhehhhehhahhahahha(kiemurtelua)
huhuhuhhhuhuhu on se tapsa sitten...........Juu, se oli hauska ! :D :D
Mutta mä luulen ,että sä "Iloinen" taas kirjoitit tuon vastaukses v...lu mielessä, joten lopeta se hotkotus ja kerro itse joku välispiikki.- Tukehtunut....
Justiinax kirjoitti:
Juu, se oli hauska ! :D :D
Mutta mä luulen ,että sä "Iloinen" taas kirjoitit tuon vastaukses v...lu mielessä, joten lopeta se hotkotus ja kerro itse joku välispiikki.Tuo oli kyllä hyvääää. Hihihihihihihiiiii...
Miten sä osaat?
- Tanssija
Menehän Kristiina Mäen keikalle ja kuuntele tarpeeksi läheltä ja katso, hänen ja kosketinsoittaja Marko Alajärven esitystä.
Ei mitään sen vertaista ole ollut.
Itse tansseissa 25v käynyt ja kun nuo on esiintymässä niin yhtään kappeletta ei kyllä tanssita. Niin paljon menisi hyvää ohi.- iloinen
nähnyt olen, ja meininki oli kyllä hyvä!!
- Inkeri
Jari Sillanpää harrastaa huumoria välispiikeissään, mutta ne tahtovat unohtua kun tilanne on ohi. Yhden hauskan spiikin muistan, koska luin sen lehdestä. Jarilla oli hiukan flunssaa, ja hän sanoi: "Jos kuulostan tänään käheältä, se johtuu miksaajan korvatulehduksesta."
- Rhanna
Arja Koriseva totesi kerran laulaessaan hieman flunssaisena että "Nyt sitten saatte korisevaa koko rahan edestä". Mielestäni tuossa on omaa hauskuuttaana, kun Arja yhdisti spiikissään sekä flunssaisen äänensä että sukunimen :)
- OK.
Tapani Kansa oli yhdellä keikalla vetänyt settinsä jo aikapaljon ylipitkäksi. Hän katsoi kelloaan ja spiikkasi ,että : Seuraavaksi tulee vielä "Delilah" ja sen jälkeen tuleekin jo varmaan järjestysmiehet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6952763Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131314Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2501245- 1131235
- 1051075
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761