Heips! Kävin vaa'alla pitkästä aikaa ja kiloja oli tippunut huikeasti. Ennen olin 111 ja nyt 106! Mieletöntä. :) En ole meinaan tehnyt muuta kuin noudattanut terkkarilta saamaani ohjetta; syö 6 kertaa päivässä terveellisesti (tarkoittaa myös KAHTA lämmintä ateriaa). Uskomattoman hyvä mieli, kun laihtua voi näinkin ja vieläpä joulun alla. Noh, nyt minä lähden leipomaan hedelmäkuivakakkua hyvällä itsetunnolla, enkä syö koko tai edes puolikasta kaakusta. Hyvää joulunalusaikaa kaikille kanssasisarille ja tsemppiä! Jättäkää ne suklaat ennen joulua kaupan hyllylle, eivätpähän kävele vastaan kotona kaapin ovea raotettaessa.
syömällä vähän useasti
3
498
Vastaukset
- Micci_67
vaikka niistä täällä harvoin kuulee.
Itse olen syönyt vain 3 kertaa päivässä ja silti onnistunut laihduttamaan yli 15kg n.5kk:n aikana. Aterioiden määrä ei siis itselläni ole ollut ratkaiseva, vaan se mitä syö silloin kun syö.- minimmäksi
tuotanoin, itse syön nyt noin 3 ateriaa ja sitten välipalat (hedelmiä vihanneksia ja kokojyväleipää vähillä piilorasvoilla) siihen päälle elikkä mulla oli ennen tapana syödä yksi ISO ruoka päivässä ja päivällä en syönyt juuri mitään,enkä amulla. Niin lihoin ja tietenkin en liikkunut sekä kasviksia oli vähemmän yms vihreää. eli minusta sellainen kertatankkaus on pahin "lihottaja", nyt on siis paino laskussa kivasti =) Voisi noita aterioita vielä jakaa neljäänkin osaan mutta ehdottomasti vähintään tuo 3. Siis ainakin minulla. Muuten tulee järkyttävä nälkä illalla klo 19..
- Micci_67
minimmäksi kirjoitti:
tuotanoin, itse syön nyt noin 3 ateriaa ja sitten välipalat (hedelmiä vihanneksia ja kokojyväleipää vähillä piilorasvoilla) siihen päälle elikkä mulla oli ennen tapana syödä yksi ISO ruoka päivässä ja päivällä en syönyt juuri mitään,enkä amulla. Niin lihoin ja tietenkin en liikkunut sekä kasviksia oli vähemmän yms vihreää. eli minusta sellainen kertatankkaus on pahin "lihottaja", nyt on siis paino laskussa kivasti =) Voisi noita aterioita vielä jakaa neljäänkin osaan mutta ehdottomasti vähintään tuo 3. Siis ainakin minulla. Muuten tulee järkyttävä nälkä illalla klo 19..
niin silloin ei tule nälkä ennen nukkumaan menoa. Eli mulle ei ammattikoulu ajoista asti ole aamiaininen maistunut, joten sen voin jättää väliin. Töissä syön tukevan salaatin ja iltapäivällä ruisleipää kunnon päälisillä. Lämmin ruoka sitten illemmalla niin ei tule enää sitten nälkä. Näin ainakin pääsääntöisesti, toki joskus on jotain poikkeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944