syömällä vähän useasti

kohti kaksinumeroista

Heips! Kävin vaa'alla pitkästä aikaa ja kiloja oli tippunut huikeasti. Ennen olin 111 ja nyt 106! Mieletöntä. :) En ole meinaan tehnyt muuta kuin noudattanut terkkarilta saamaani ohjetta; syö 6 kertaa päivässä terveellisesti (tarkoittaa myös KAHTA lämmintä ateriaa). Uskomattoman hyvä mieli, kun laihtua voi näinkin ja vieläpä joulun alla. Noh, nyt minä lähden leipomaan hedelmäkuivakakkua hyvällä itsetunnolla, enkä syö koko tai edes puolikasta kaakusta. Hyvää joulunalusaikaa kaikille kanssasisarille ja tsemppiä! Jättäkää ne suklaat ennen joulua kaupan hyllylle, eivätpähän kävele vastaan kotona kaapin ovea raotettaessa.

3

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micci_67

vaikka niistä täällä harvoin kuulee.
      Itse olen syönyt vain 3 kertaa päivässä ja silti onnistunut laihduttamaan yli 15kg n.5kk:n aikana. Aterioiden määrä ei siis itselläni ole ollut ratkaiseva, vaan se mitä syö silloin kun syö.

• minimmäksi

tuotanoin, itse syön nyt noin 3 ateriaa ja sitten välipalat (hedelmiä vihanneksia ja kokojyväleipää vähillä piilorasvoilla) siihen päälle elikkä mulla oli ennen tapana syödä yksi ISO ruoka päivässä ja päivällä en syönyt juuri mitään,enkä amulla. Niin lihoin ja tietenkin en liikkunut sekä kasviksia oli vähemmän yms vihreää. eli minusta sellainen kertatankkaus on pahin "lihottaja", nyt on siis paino laskussa kivasti =) Voisi noita aterioita vielä jakaa neljäänkin osaan mutta ehdottomasti vähintään tuo 3. Siis ainakin minulla. Muuten tulee järkyttävä nälkä illalla klo 19..

• Micci_67
        minimmäksi kirjoitti:

tuotanoin, itse syön nyt noin 3 ateriaa ja sitten välipalat (hedelmiä vihanneksia ja kokojyväleipää vähillä piilorasvoilla) siihen päälle elikkä mulla oli ennen tapana syödä yksi ISO ruoka päivässä ja päivällä en syönyt juuri mitään,enkä amulla. Niin lihoin ja tietenkin en liikkunut sekä kasviksia oli vähemmän yms vihreää. eli minusta sellainen kertatankkaus on pahin "lihottaja", nyt on siis paino laskussa kivasti =) Voisi noita aterioita vielä jakaa neljäänkin osaan mutta ehdottomasti vähintään tuo 3. Siis ainakin minulla. Muuten tulee järkyttävä nälkä illalla klo 19..

niin silloin ei tule nälkä ennen nukkumaan menoa. Eli mulle ei ammattikoulu ajoista asti ole aamiaininen maistunut, joten sen voin jättää väliin. Töissä syön tukevan salaatin ja iltapäivällä ruisleipää kunnon päälisillä. Lämmin ruoka sitten illemmalla niin ei tule enää sitten nälkä. Näin ainakin pääsääntöisesti, toki joskus on jotain poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen