ihanan

ssbadammm

rauhallista, ei kiire minnekään, ei vielä,
ei myöhemminkään :))
Eikä mua kiinnosta linnan juhlat, en oikein jaksa ymmärtää niitä.
Itsenäisyyspäivää arvostan ja ajattelen muulla tavoin, mutta siitä ei sen enempää :))

Eksyin eilen oivaan paikkaan
siitä paljon iloa sainkaan
vieläkin jotakin saan :)))

Rauhaa ja rakkautta kaikille nyt toivottaa saan :))

18

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

Aivan ihanaa....Quu ei olekkaan ainoa qummqjainen,jota ei linnanjuhlat jaksa kiinnosta...Niin...itsenäisyyttä arvostaa aivan muin riitein;o))....Ollaanhan me viel itsenäisiä....mieleen hiipii väkisinkin epäilys....Olemmekos koskaan olleetkaan....Voihan:o(

• ssbadammm

me olemme itsenäisen, itsenäisiä naisia hyvin arvokkaita sellaisia :)))
        Ja siltikin jokin muu ohjailee pitkillä langoillaan, saaden ajatukseni sekaisin, kuinka kadotan itseni siihen hurmioon, hapuillen otettani taas kohti mielenrauhaa, kuinka voikaan olla niin mahdotan valta minuun.
        no eihän se niinkään mene, mitä ihmettä horisen, nyt suu suppuun ja zeesus teippii päälle :DDD

• Alien-8

itsenäinen ja sinkku ole sama asia?Eli kun mennään naimisiin,ei ollakaan enää itsenäisiä;=)))?

• ssbadammm
        Alien-8 kirjoitti:

itsenäinen ja sinkku ole sama asia?Eli kun mennään naimisiin,ei ollakaan enää itsenäisiä;=)))?

asia itsenäinen ja sinkku :DD
        Eikä vaimo voi koskaan täysin itsenäinen ollakaan, eikä siitäkään sen enempää, kuin vaimo kuuluu miehelleen ja nyt tukin suuni, kun olen itsenäinen ja itsepäinen :DDD

• quistis
        Alien-8 kirjoitti:

Quu on aikas itsenäinen...Ja tulevaisuudessakin sellainen...Quuta rakastaa mies,joka arvostaa..kunnioittaa...anta tilaa...tekee onnelliseksi..ja huluksi nautinnosta...:o))))) Ai mikä itsenäisyys???.....;o))

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

me olemme itsenäisen, itsenäisiä naisia hyvin arvokkaita sellaisia :)))
        Ja siltikin jokin muu ohjailee pitkillä langoillaan, saaden ajatukseni sekaisin, kuinka kadotan itseni siihen hurmioon, hapuillen otettani taas kohti mielenrauhaa, kuinka voikaan olla niin mahdotan valta minuun.
        no eihän se niinkään mene, mitä ihmettä horisen, nyt suu suppuun ja zeesus teippii päälle :DDD

Mutta kun se rakkaus.....Ssdäm.....SE RAKKAUS heittelee....Hulluko oon:o))))))))).....

• Alien-8
        ssbadammm kirjoitti:

asia itsenäinen ja sinkku :DD
        Eikä vaimo voi koskaan täysin itsenäinen ollakaan, eikä siitäkään sen enempää, kuin vaimo kuuluu miehelleen ja nyt tukin suuni, kun olen itsenäinen ja itsepäinen :DDD

mutta minun mielestäni mies ja nainen ovat tasa-arvoisia,eikä mies millään tavoin omista naista.Jos ei yhteistä säveltä ole,ovat molemmat vapaita tekemään,mitä haluavat:)

En minäkään kommentoi tämän enempää:)

• Alien-8
        quistis kirjoitti:

Quu on aikas itsenäinen...Ja tulevaisuudessakin sellainen...Quuta rakastaa mies,joka arvostaa..kunnioittaa...anta tilaa...tekee onnelliseksi..ja huluksi nautinnosta...:o))))) Ai mikä itsenäisyys???.....;o))

ja olen iloinen puolestasi:))Minä myös kunnioitan ja rakastan naistani..arvostan häntä ja kohtelen ihmisenä tarpeensa huomioon ottaen..:)

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Mutta kun se rakkaus.....Ssdäm.....SE RAKKAUS heittelee....Hulluko oon:o))))))))).....

se pehmentää pään, mutta nyt meen, eikä mulla tässä sellaista rakkautta ole nyt (kahden ihmisen välistä). :DDD
        Rakastan vaan tällä hetkellä koko elämää ja kaikkea mitä se sisältää, myös kuravellii :)))

• kippari

tätä päivää kun kippari ei tollaista itsenäisyyspäivää enää oikein arvosta kun ei enää olla itsenäisii määräykset tuntuu tulevan muualta nykyään:=(Mut kaikesta huolimatta hyvää tänpäivän jatkoo sinulle:=)

• ssbadammm

enää markkaakaan, eikä muutakaan,
        se mitä vaivalla vanhempi väki loi, nuorempi väki vei tai jotenkin niin :/
        mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt, ei auta, silti möläytän lopettaisivat myös ne linnanjuhlatkin, nii tasoihin menisi kutakuinkin :))

• kippari
        ssbadammm kirjoitti:

enää markkaakaan, eikä muutakaan,
        se mitä vaivalla vanhempi väki loi, nuorempi väki vei tai jotenkin niin :/
        mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt, ei auta, silti möläytän lopettaisivat myös ne linnanjuhlatkin, nii tasoihin menisi kutakuinkin :))

oikeassa ennen oli markka ja itse sai suunilleen määrää mitä tehdään nyt nekin määraykset tulee brysselistä:=(Ja linnan juhlia ei todella tarviisi olenkaan antas nekin rahat jollekin sellaisille ihmisille jolla ei ole varmaa edes syödä kunnolla jouluna.

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

oikeassa ennen oli markka ja itse sai suunilleen määrää mitä tehdään nyt nekin määraykset tulee brysselistä:=(Ja linnan juhlia ei todella tarviisi olenkaan antas nekin rahat jollekin sellaisille ihmisille jolla ei ole varmaa edes syödä kunnolla jouluna.

sanon vaan hyvää päivää ku tuntuu et sen itsenäisyyden voi jättää pois siitä edestä

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

sanon vaan hyvää päivää ku tuntuu et sen itsenäisyyden voi jättää pois siitä edestä

itsenäisyyspäivä nyt mut tuntuu jotenkin ettei sitä itsenäisyyttä ole enää vaan.Mut hyvää tätä päivää sinulle myös rahtari :=)))

• luke67

Millonkaan kiire mihinkään. Linnanjuhlat ei kiinnosta. Mut ilotulitusta meen kattoon. Itsenäisyyttä arvostan, mut se pikkuhiljaa menetetty.Päätökset tehdään brysselissä, eikä omaa rahaakaan enään ole.

• ssbadammm

lopettaa ne linnanjuhlatkin, turhaa rahan haaskausta semmoiset enää nykypäivänä :/
        Päivän jatkoja sinulle, heippa *vilkutan* :DDD

• luke67
        ssbadammm kirjoitti:

lopettaa ne linnanjuhlatkin, turhaa rahan haaskausta semmoiset enää nykypäivänä :/
        Päivän jatkoja sinulle, heippa *vilkutan* :DDD

Sinne kaikkia pyydetään. Ei tääl sellasta eliittiä kelle sitä pitäs järjestää. Päivän jatkoja sullekkin, poistun live elämään heipatihei, vilkutivilkuti:o))))

• hyvääääää itsepäisyyspäiväää sssbadammmm.....=;0)))))))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      295
      46150
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      54
      11558
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      276
      11194
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      58
      9956
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      95
      8759
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      311
      6867
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      19
      3909
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3616
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3520
    10. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3470
    Aihe