Eini

Senja

Einistä on juttu uusimmassa Avussa otsikolla "Einin nuorekkuuden salaisuus"? Onko kukaan lukenut?

Kyllä on upea nainen ikäisekseen ja muutenkin elinvoimaisen ja hyvinvoivan näköinen! Kunpa säilyisin yhtä hyvin!

12

3091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorena pysyä vois

      On se niin vuodet vie kasvoja alaspäin. Silmien ilme ja hiukset roikkuu saman linjaan alas, niin kyllä se vanhettaa. Muuten hoikka vartalo näyttää hyvältä. Eikun parturiin.

      • ersdcxzs

        Ai sellainen kynitty täti-tukka Einillekin?


    • Senja

      Ei hitsi! Käykää ihmeessä katsomassa, millaisen kalenterin Eini on tehnyt! Niin sensuelli ja upea.

      Kunpa vain itsekin vielä tuolta näyttäisin... Tyyli ja look kerrassaan kohdallaan.. Ihan uskomatonta.. En ole ketään toista naisartistia koskaan näin ihaillut, aivan sanaton olen.

      http://www.einimusic.com/fi/view/news/11348161254481

      • Sempra

        sekä lehtikuva että kalenterikuva olivat näyttäviä. Way to go, Eini! On nuorekas nainen.


      • kulkuri...

        Onpa näyttävä kuva Einistä!
        Taidanpa tilata myös tuon kalenterin itselleni ensi vuodeksi!
        On siinä silmänruokaa koko vuodeksi!

        Kelpaahan nuin komiaa naista katsella ja eikä ole hullumpi laulajakaan!
        Uudet biisit ovat huippuhyviä:
        "Kun kosket mua" ja "Kerro mulle"!!


    • hyvä Eini

      Upea upea upea suominainen! Itselläni on tuo 2006 kalenteri edelleen seinällä 2011 :) Eini on suomalaiseksi naiseksi rotunainen, pitää huolta sekä kropastaan, että ulkonäöstään. Kunpa kaikki 51 v. voisivat näyttää samalta! :)
      http://www.eini.fi/files/669_anatom_allstar_eini_kuva_1.jpg

    • man 1966

      uskoisn että Einin on ottanut täyteaineita nassuun ja kaulaa kiristetty..upea hän tosiaan on ikäisekseen..mun makuuni ei koska sillä on mun mielstä rumat aslepäin vetävät silmät...

    • piiloliaai

      Katselin euroviisut 60 vuotta, Neljän hengen voittobändi murrosikäni ajoilta vuonna 1976 sen näytti, missä mättää. Miehet nimittäin, 2 kpl, olivat ikäisensä näköisiä. Naiset sileäkasvoisia, 2 kpl. Ts. naiset ovat käyneet kauneuskirurgilla tai otattaneet botoxia, miehet eivät. Tässä Einistä toisellakin sivulla http://keskustelu.suomi24.fi/t/14068812/euroviisuja-odotellessa

      On myönnettävä että minä myös ihmettelin miksi Einin silmät ovat kylmät. Tuossa lukee että pupillit ovat pienet. Johtuuko se oikeasti piilolinsseistä vai?

    • Judelis

      Kroppa on tosi hyvä, naama ihan ikäsensä näkönen.Ei tosta landepaukkulookista pääse sit millään eroon.

      • wsdesasd

        Maalaistyyli on tosiaan ja simät eivät ole kauniit.


    • Petruskako

      On upea kroppa vertasi minkä ikäiseen tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe