Joo moi kaikille!
Elikä nyt kyselisin teidän ihmisten kesä- ja muiden työpaikkojen hyviä ja huonoja puolia?! Pistä kans paikkakunta ja mahdolliset lisätiedot mitä kannattais ottaa huomioon jos em. työpaikkaan joku haluaisi hakea?
Parhaat kesätyöpaikat?
2
6241
Vastaukset
- tsemppiä
Hmmm... Tuskinpa kukaan tahtoo niitä hyviä paikkoja netin keskustelupalstoilla levitellä, eikä varsinkaan sitä kuka esim. töihin otosta päättää. On meinaan sen jälkeen hakijoita siihen paikkaan pahimmassa tapauksessa satoja ja meneekin sitten itseltä hyvä kesätyöpaikka.
Suosittelen kuitenkin soittamaan tai käymään paikan päällä. Yleensä sähköposteihin ei juuri vastailla. Ja mene YKSIN.
Aikoinaan koulukaveri meni jonkun toisen kaverinsa kanssa kysymään postilta kesätöitä. Oli siis tämän kaverini idea käydä kysymässä sieltä hommia ja otti sitten tueksi oman kaverinsa mukaan. Postissa sanoivat sitten, että yhden tarvitsevat. Ja ottivat sitte lopulta tämän toisen ja kaverini jäi ilman kesätöitä. Jos olisi mennyt yksin, niin hän olisi saanut sen paikan itse...
Ei muuta kuin rohkeasti astelet vaikka esim. postiterminaaliin kyselemään. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Etsivä kyllä löytää työtä!- Herranpieksut
Millanen kaveri tekee tolleen, että ottaa työpaikan kaverinsa nenän edestä, vaikka oli kaverin idea käydä kysymässä?????!!!! Siis mihin tää maailma on menossa????? Siis toi oli kyl törkeyden huippu!!! Itse kyllä en pitäisi enää mitään yhteyttä tollaseen kaveriin... Siis huhhuh... Kyl säälittää se, joka jäi ilman just sitä työtä. TOivottavasti sai kuitenki kesätöitä... Itse otin kaverini mukaan haastatteluun "henkiseksi tueksi" ja sit siinä kävi nii, että saatiin molemmat työpaikat sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849