Oi kun ihmiset puhaltaisivat vähänkään yhteen hiileen ja kunnioittaisivat toisiaan nykyisinkin! Nykyisin eletään liikaa työlle ilman omaa elämää ja se näkyy, kun muutamilla ei ole muuta kuin työ ja kaljakuppila muiden firman elämättömien luusereiden kanssa. Työpaikoilla kilpaillaan ja vittuillaan aina työkaverille kun aihetta ilmenee. Teennäsyys, tekopirteys ja kyräily kukoistaa ja selkään puukotellaan surutta. Muutamilla on ihan elämäntehtävä se, että katselee suurennuslasilla parempiensa "uhkaajiensa" ihmisten työntekoa ja vittuilee aina jos makdollista, vaikka oma työ unohtuu siinä tuoksinnassa! Heikkoa itsetuntoako ja kateutta? Mun mielestä niitä molempia, koska huomaa työpaikalla näin parempana työntekijänä ja ihmisenä sen, että aina astuu tavallaan jonkun varpaille haluamattaankin, kun vain tekee työnsä hyvin ja jouhevasti turhia stressaamatta.
Aika raskasta on töissäkäynti nykyisin siis henkisesti, koska työyhteisöt ovat niin sairaita ja kateellisia!!
Olisi melkein parempi kun työ olisi fyysisesti niin raskasta, että ei enää jäisi voimaa seurailla toisten työntekoa ja kadehtia toisen elämää, vaan voimat menisi työn suorittamiseen!
Työyhteisön kyräily!
10
4241
Vastaukset
- lestavihaaja
Yksikin lestadiolainen pilaa työyhteisön helposti...samoin entiset koulukiusatut..
- ei itse lestadiolainen
Älä höpsi. Minusta lestadiolaiset ja muut uskovaiset ovat kaikkein mukavimpia työtovereina ja ihmisinä.
Eikä ole ihanampaa tervehtimistapaa kuin sanoa työtoverille että Jumalan terve! - ramppe
Jehovalaiset myös karseita duunissa. Olevinaan parempia muita.
- jehna sentään
ramppe kirjoitti:
Jehovalaiset myös karseita duunissa. Olevinaan parempia muita.
Yks perkeleen jehova se meilläkin luulee omistavansa koko paikan.Kiero kuin saatana ja lyö puukkoa selkään selän takana.Mut ei sitä viittis hakatakaan,vaik mieli tekis.
- Anonyymi
ei itse lestadiolainen kirjoitti:
Älä höpsi. Minusta lestadiolaiset ja muut uskovaiset ovat kaikkein mukavimpia työtovereina ja ihmisinä.
Eikä ole ihanampaa tervehtimistapaa kuin sanoa työtoverille että Jumalan terve!Työpaikalla ei kuulu tervehtiä työkavereita Jumalan terve , ei asiallista.
- lihanleikkaaja
Lihankeikkamoiden ryhmäurakoissa kyräillään ja vittuillaan sen kun keretään.
Juorutaan kilpaa perättömiä mustamaalatusta työtoverista.
Luulisi aikuisia miehiä edes hävettävän tuolla Pohjois-Savon suunnalla. - Friidu
Ainakin meillä, sillä esim. mun ylitöitä ei hyväksytty ylitöinä. Työpaikalla pidetään työpaikkapalavereita työajan ulkopuolella, niin palkanlaskija ei hyväksynyt tätä ilta 8 asti venähtänyttä palaveria ylityöksi. Liäksi ylityöt pidetään vapaana, mutta ne pitäis ainakin mun kohdalla pitää yks'yhteen. Sen nyt ymmärrän, että kun olin koulutuksessa, niin matkoja ei hyväksytty ylityöksi, mutta se, että joudun jäämään sihteeriksi kokoukseen, mikä ei koske minua, niin en saa siitä mitään korvausta. Onneksi olen määräaikaisessa työsuhteessä, mikä loppuu helmikuussa :))
- Oikeusasiamies
Tuohan on selvää työntekijän hyväksikäyttöä.Älä suostu.
- Friidu
Oikeusasiamies kirjoitti:
Tuohan on selvää työntekijän hyväksikäyttöä.Älä suostu.
Vituttaa vaan raskaasti tämä yksi nainen, kun kenenkään muun ei tarvitse raportoida ylitöistään palkanlaskijalle. Muut vaan pitävät ne pois... Ja muutoinkin esimies sanoo mitä tahansa mulle, mutta pomoa kohtaan hän onkin kuin enkeli ja usein miten minä olen ymmärtänyt asiat täysin väärin. Hän ei ole sellaisia edes puhunut... Hän sanoi mm. tänä aamuna, että mitäs TES:ä minä noudatan, kun tuolla lailla meinaan ylityöt laskea. Pomo ei tiedä kaikkea ja hän onkin loistava pomo, esimieheni vuoksi en jaksa olla siellä vuotta kauempaa, kuten ei edeltäjäni, eikä hänenkään edeltäjä. Eihän siihen työpaikan pahoinvointiin tarvita kuin yksi ihminen. En vain tykkää olla sylkykuppina, jota voidaan hyväksikäyttää ja jolle voidaan sanoa, mitä tahansa ja aina kuitenkin pomon edessä pyörtää sanat. Olisi kiva, että esimieheni joskus olisi sanojensa takana.
- jeppe
Niin totta tuo kirjoituksesi.
Törmäsin yksi päivä etsiessäni netistä työilmapiiri juttuja tällaiseen sivustoon.
http://tyopaikkakiusatut.net/
Kyllä on karmeaa luettavaa! Ihmiset eivät osaa enää käyttäytyä toistensa seurassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954