Olen samassa koulussa sen tytön kanssa joka on nyt ilmeisesti muutaman kuukauden seurustellut erään miehen kanssa johon olen aina ollut hiukkasen ihastunut (kavereina nähtiin kauan aikaa sitten useinkin esimerkiksi yhteisen kamun bileissä).Meillä kipinöi silloin ennen mutta ei koskaan halailua pidemmälle menty (olisin ollut valmis itse kyllä).
Nyt heillä menee hieman huonommin, kaveri (joka siis tämän tytön kaveri kanssa,ja jolle tyttö on avautunutkin) kertoi että heillä on pientä kitkaa juuri nyt, tyttö ei kuulema täysin luota siihen mieheen,kai? Jokatapauksessa sisäinen piru käskee minua käyttämään tilaisuutta hyväksi,eli kokeilisin lähentyä miestä (vaikka jollain tempulla,kuten "sattumalta" käymällä hänen työpaikassaan tai soittamalla hänelle "vahingossa" tai vastaavaa) ja kokeilemalla hieman sitä miestä. Juttelemallahan ihan arkijutuistakin selviäisi kyllä mikä tilanne heillä on,eli onko mies vielä kiinni siinä tytössä vai iskettävissä...
Oonko nyt ihan alhainen kun edes ajattelen tuollaista vai saako noin tehdä.? Mua todella vaivaa se,että menetin hänet aikanaan ennenkuin ehdittiin edes kunnolla tutustua toiselle ja sen jälkeen ollut välissä miehen inttiä ja muutakin.Nyt en tahtoisi taas menettää tilaisuutta koska se saattaa olla viimeinen jonka saan
Ihastunut "varattuun" mieheen
4
1889
Vastaukset
- en ymmärrä
Toisen omaan ei pidä koskea, vaikka se henkilö kuinka tuntuis vastustamattomalta ihmiseltä, vaikka kuinka "siltä oikealta". Mietippä jos sattuis omalle kohalles ja sinä olisit tuon miehen tyttöystävän asemassa. Mieti asiaa hetki ja kysy sitten itseltäs uudestaan, saako varattua miestä yrittää.
Tämä suomenmaa on pullollaan vapaita miehiä. Etsi niistä itelles kumppani äläkä mene toisten suhteen väliin söhlimään!
Ja jos heidän suhteensa päättyy, soisi sen päättyvän ilman kolmiodraamaa. - _Emilie_
Ei kannata mennä nyt mitään yrittämään,jos heille tulee ero,se on sitten asia erikseen.Voihan sitä aina kavereina jutella ja muuta... Kaikilla pareilla saattaa joskus mennä paremmin ja joskus huonommin.
- Uusi kuvakulma
Okei, oletetaan että nyt tässä tilanteessa saat sen miehen itsellesi. Sitten kun ootte vähän aikaa seurustellu, teille tulee jokin pieni riita tai muuta "kitkaa" välillenne. Ennenkuin huomaatkaan, niin miehesi onkin uuden naisen kanssa, jonka hän oli joskus jossain bileissä tavannut...
:) - Veijari-77
Iske pois! Brookekin sai Ridgen kun tarpeeksi yritti. Ja Ridgen isän, joka ei sitten ollutkaan Ridgen isä. Täällä jotkut varatut naisinisijät yrittää estää onnesi. Ovat itse tn. kohdelleet miestään kuin paskaa, älä niitä kuuntele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022