onko teidän mielestänne oikein että minua kiusataan vain kun käytän turvaliiviä! Kaikki sanoo aina: "taitavat ratsastajat ei koskaan putoo niin ne ei tartte turvaliiviä!" olen ainakin ratsastuksenopettajani mielestä taitava ja kävin jo alkeiskurssilla kokeneempientunnilla. Olen taitavampi kuin kiusaajani ja he väittävät olevansa parempia! "hah! mä sanon niille, hevoen voi pelästyä kellä tahansa ja siinä kun sitten putoot ja selkäranka murtuu niin ei naurata enää! ne väittää et pystyvät hallitsemaan hevosen täydellisesti ja voihan sitä kokenutkin pudota koska tahansa!
Kiusausta...
11
875
Vastaukset
- Dude
kyllä sitä turvaliiviä tuliai käyttää kaikkien keillä siihen varaa on ja mahdollisuus käyttää sitä, koska ei se ihan turha vehje ole.. Suojaa uskomattoman hyvin sisäelimiä!
- minä
Älä välitä kiusaajistasi. Käyttäytyvät todella typerästi.
- kuullut
Minä taas olen kuullut, että on taitava ratsastaja vasta kun on pudonnut vähintään 100 kertaa hevosen selästä. Jokainen meistä putoaa, ennemmin tai myöhemmin. Olet kiusaajiasi paljon viisaampi kun pidät turvaliiviä. Kaikki meistä eivät tajua, että pudotessa voi käydä huonosti ja pyörätuolista ei välttämättä enää satulaan nousta.
- Nea 91
Niin noitahan on... Meillä kävi talleilla tyttökolmikko joka käytti ratsastaessa kypärää muttei matkalla talleille pyöräillessä,no yks niistä rypäs sai päävamman sentäs lievän.
Sit ol näitä jotka tuli talleille pyörillä kypärät päässä mutta ratsastivat ilman,äly hoi kyl ratsastus ja pyöräily on yht riskialtista. - Myöskin
Kun käytät liiviä osoitat olevasi kiusaajia viisaampi ja vahvempi,pidä pääsi ja liivi aina päällä kyllä terveenä on parempi elää kun vammaisena.
- Empppa
Noh sitten kun joku kiusaajista putoaa pahasti ja joutuu sairaalaan sen takia ettei käyttänyt turvaliiviä niin sittenpähän tajuavat ... :D
- Korkki
Tietysti turvaliivi suojaa hyvin sisäelimiä ja on todella tärkeä esteillä ja maastossa, mutta muilla tunneilla en oikein tykkää käyttää, koska se vaikeuttaa kykyä istua oikein ja sitäkautta hankaloittaa hevoseen vaikuttamista istunnan avulla.
Kiusaajasi ovat tottakai idiootteja. - okkepam
kannattaa käyttää sitä, ehkä toisil ei oo varaa siihen ja sen takii kiusaa.
ja jos ne on sanonu et taitavat ratsastajat ei ikinä putoo ni se ei pidä paikkaansa, usein ku on todella monta kertaa tippunu ni tulee taitavaks. - CrystalCinnamon
ostin itte juuri tänään turvaliivin. pidä vain kiinni oikeasta asenteestasi äläkä välitä niistä idiooteista jotka kiusaa. se ei ole oikein ja se on tosi väärin ja tyhmää kiusata! itte oon ratsastanut kohta 8 vuotta. turvaliivit kunniaan! :) annetaan idioottien olla idiootteja. oma on ongelmansa.
- Selkävikainen ratsastaja 81
Sinuna ottaisin kiusaamisen puheeksi vaikka ratsastuksenopesi kanssa. Jospa hän teksi siitä lopun?
Turvaliivi on hyvä suoja jos sattuu pahasti putoamaan, ja aivan ehdoton kun mennään esteitä tai maastossa. Liivi ei kuitenkaan suojaa varsinaisesti selkärankaa kovin hyvin, mutta toki antaa hieman suojaa itse rangallekkin. - zuwi-puwi
On lapsellista kiusata niitä ketä käyttää turvaliiviä. Mä käytän AINA esteillä eikä mua ole koskaan kiusattu sillä ratsastan 10 hevosen yksityistallilla jossa on tosi hyvä yhteishenki. Ratsastusleirillä mua kyllä kiusattiin kun hyppäsimme olin ainut joka käytti turvaliiviä.
Minä vain haluan pysyä hengissä tai säilyä loukkaantumisilta jotka olisivat oman tyhmyyden aiheuttamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261