Nyt kun mulla on tyttöystävä niin naiset alkaa flirttailee jo hississä :P Ennen ei kyllä kiinnostanut ja nyt pörrää naisia kuin kärpäsiä!
Mut menin jo ja olen lojaali tyttöystävälleni!
Heh, on se kumma :D
4
1010
Vastaukset
- Tontseli
Mistähän ilmiö mahtaa johtua? Onko se vaan sitä, että kun on joku jonka kanssa haluaa olla, niin tyytyväisyys paistaa läpi ja itsetuntokin on korkealla...
Ehkäpä naiset tosiaan tuntevat vetoa elämäänsä tyytyväisiin ja hyvän itsetunnon omaaviin miehiin? Mies ei vain itse taida tiedostaa muutosta käytöksessään ja olemuksessaan...
Mahdollista tietysti on, että seurustelun myötä (lue naisen kanssa olemisen myötä) mies vain herkistyy ymmärtämään naisia taas paremmin ja huomaamaan nuo flirtin tapaiset elkeet, joita naisten suunnalta on tullut ennen seurusteluakin?- Peesi
Kyllä sen on ainakin omalla kohdalla todellakin huomannut, että sitä myös tuntee itsensä paljon itsevarmemmaksi silloin kun seurustelee.
Se voi taas johtaa myös pahoihin asioihin, jos ei ole tarkkana. - Attir
Peesi kirjoitti:
Kyllä sen on ainakin omalla kohdalla todellakin huomannut, että sitä myös tuntee itsensä paljon itsevarmemmaksi silloin kun seurustelee.
Se voi taas johtaa myös pahoihin asioihin, jos ei ole tarkkana.Mitäs pahaa kohentuneesta itsevarmuudesta muka seuraa? Eikö se ole vain hienoa, kun kerrankin lykästää naisten kanssa, eli ei tarvitse tuntea itseään siksi ainaisen saamattamaksi nyhjyksi? :D
- deft
Eikös se ole niin, että kun uros on varattu/rakastunut/jne. niin se erittää jotain feromonia jonka naaraat haistaa ja silleen...ööh, vai olisko se sitten niin, että jos naiset tietää että oot varattu, niin se on selkee merkki siitä ettet oo luuseri ja se kiinnostaa AINA naisia. Tiedähäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944