Perse

lattana

Miten saan muokattua persettäni? se on kuin olisi puristettu pakarat yhteen..siis ei yhtään hyvän näköstä :S ja sivuilla on sellaset kuopat jotka pitäs täyttää. Olen anlanut tehdä kyykkyjä, mutta aivan kuin niillä ei olisi vaikutusta oikeaan paikkaan. En siis halua leventää persettäni, sillä se on aivan tarpeeksi leveä, mutta haluan siihen muotoa. Se on myös sivulta katsottuna aika littana. Mittanu ovat 54kg/165cm ja liikun viikostta 8½ - 10 tuntia.

11

1646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtt

salille. tarvitset lihasmassaa siihen pyllyyn.

• u-hullu

voipi olla että sä oot vain lättä perse? geenit sen määrää. mutta tosiaan kokeile jalkaprässiä niin että jalat on mahdollisimman edessä / ylhäällä kun teet sitä

• Luita lyhentämään?

Mua taas vaivaa leveä lantio. Olen muuten laiha, mutta reidet on paksut ja lantio leveä. Olen koittanut leventää myös ylävartaloa, että veisi huomiota pois puosta. Tuskin leveään lantioon salilla käynti tai laihdutus auttaa, jos lantion luut on levällään?
        Onko mitään tehtävissä, voiko mennä esim. luunmurskaajalle, joka kaventaa lantion?

• peikko..
        Luita lyhentämään? kirjoitti:

Mua taas vaivaa leveä lantio. Olen muuten laiha, mutta reidet on paksut ja lantio leveä. Olen koittanut leventää myös ylävartaloa, että veisi huomiota pois puosta. Tuskin leveään lantioon salilla käynti tai laihdutus auttaa, jos lantion luut on levällään?
        Onko mitään tehtävissä, voiko mennä esim. luunmurskaajalle, joka kaventaa lantion?

kannattaa miettiä onko elämässä jotain tärkeempiäkin asioita! moni mies sitä paitsi himoaa leveää lantiota.

• herr-maria

Mulla on ihan sama ongelma... Muuten oon ihan normaali mut mulla on hiiskatin levee lantio ihan vaan sen takia kun luut on kasvanut sillein :P

• herr-maria

11.12.2005 aika ajankohtasta -.-

• Virosta

saa halvalla

• asasdasd

Ei kai siinä kuoppien kohdalla mitään lihasta edes ole jota voisi treenata..
      Todella "pyöreän" perseen taitaa saada vaan rasvalla. Ja jos sitä ei luonnostaan perseessä ole, niin tulee kyllä sit muuallekin ennenkui noi kuopat on täytetty.

• Lattana

perseeseen !

• kekkuli

kyllä sitä nättiä pyöreyttä saa vain ja ainoastaan lihalla näkyviin. läski roikkuu ja rumentaa mutta toki sitäkin pitää vähän olla.

• Tomppa

Muhkee naisen pylly on herkullinen näky.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe