Miehen itsetunto pelottaa?

Matalaaprofiilia=en osaa!

Olen asunut nuoruuteni (nyt parikymppinen) eräässä eteläisessä maassa jossa kulttuuri poikkeaa tosi paljon suomalaisesta elämänmenosta(eli jengi oikeesti hymyilee toisilleen, moikkaa vieraitakin, ja halata ja jopa poskisuukotellakin voi ilman että omaisit kauheita taka-ajatuksia jne) ja välillä on vieläkin päällä se entinen asenne kun tänne vasta yritän taas sopeutua ja kysyisinkin että saako tässä maassa vaikkapa antaa kauniille naiselle spontaanisti kadulla hymyn kanssa puhelinnumeron tai mennä juttelemaan kivan tuntuiselle tytölle vaikka bussipysäkillä ihan muuten vaan,kysyä "moi miten sulla menee?"

Siis uskaltaako tollasia juttuja tehdä (ne on hei ihan arkea siellä missä asuin ennen,mut tääl tuntuu että ihmiset jopa suunnilleen välttelee toistensa katseita kadulla!).
Leimauduko joksikin gigolopyrkyriksi jos lähestyisin tuolla tavalla tuntemattomana Sinua vaikkapa?

5

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

On hyvin todenäköistä että sinut leimataan gigolloksi.. Tapa jolla lähestyt naista saattaa tuntua siltä että pyrit vain kerämään postimerkkikokoelmaa naisista, omaan pieneen haaremiisi.. hankalia nämä kulttuuri juskat..

• NeuvoTeuvo

Vedä saatananmoinen känni, ja käy kysymässä joka toiselta naiselta "lähetääx panee?". Silleen suomalaiset suhteet syntyy.

• iloinen

jos täälläkin olisi sellaista. Tunnen syntyneeni väärään maahan. Täällä katsotaan heti pahalla, jos joku on avoin ja luonteva vieraita kohtaan, heti pidetään jotenkin outona ja pelottavana ja aletaan miettiä onko sillä jotain taka-ajatuksia vai vetääkö se jotain onnellisuuspillereitä. Koita vaan uskaltaa olla oma itsesi. Olen varma,että tuolla tavalla löydät aidon ihmissuhteen uskaltamalla tutustua selvinpäin jossain muualla kuin baarissa.

• Nainen 30+

Itse voin vaan todeta, että heikko itsetunto, kateus ja rasismi ovat ominaisuuksia, joilla ei komeakaan mies iske minua. Sellainen on todella ahdistavaa niin täällä netissä kuin livenä.

Mielestäni hyvä itsetunto tarkoittaa, että henkilö on muillakin elämänalueilla tyytyväinen itseensä. Esim. on siis sinut niin ulkonäkönsä kuin ammattinsa kanssa. Jos hyvällä itsetunnolla varustettu mies tulee iskemään minut niin oletan, että hän on aidommin kiinnostunut minusta eikä halua minua joiden ulkoisten ja materiaalisten seikkojen vuoksi.

• Nainen25

Tietysti aina pitää sanoa, että ole oma itsesi. Löydät kyllä sen oikean. Mutta varoituksen sana... Ole tarkkana kenelle niitä poskisuudelmia jakelet ja missä. Varattujen naisten miehet eivät siitä riemastu. Jopa aivan kunnolliset, koulutetut miehet saattavat todella hermostua, jos varatulle naiselle ihan kohteliaisuuttasi menet sellaisen antamaan. Usko minua, kokemusta on... Mutta juttelemaan saa mennä. Tosin moni nainenkin pitää sinua helposti naistenmiehenä. Jos haluat vain kaverina ensin tutustua, niin tee se naiselle selväksi! Eivät sitten toivo liikoja ja särje sydäntään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe