Haluan saada muutamat vihamiehet pois läheisyydeltäni. Olen menestyvä, kateutta herättävä 'lutka'..Hehheh, no siis miten vaan.Eli miehiä, jotka turhautuvat naistensa vihasta kohtaani ja heidän puolestaan kiduttavat minua. Mitä teen? En teoillani provosoi.Elän omaa elämääni, mutta en ala tehdä kompromisseja toisen kateuden takia. EI. Pärjään tarpeeksi hyvin ilman seksiä etten vokottele kenenkään toisen omaa; enkä maindaa, jos joku vaikkapa pitää miehensä kiihottuneena puhumalla jatkuvasti minusta (olen kuuma puheenaihe ilmeisesti..).
Mutta ne tahtoo että tavallaan tottelisin koko ajan, en saisi käydä missään, tapailla vapaita miehiä, toteuttaa itseäni.Taas, koska se aiheuttaa heissä päänsisäisiä mustia ja vihreitä mörköjä. Miten pamautan nasevasti mielipiteeni ja rajat?? Muutan pian Siperiaan..
Miten Caristaa Cannoilta?
successful slut
3
659
Vastaukset
- Liiman haistelija
Miten ihmeessä jaksat ottaa ongelmaa muutamasta "vihamiehestä" - mene, liihota ja elä!
Karista kannoiltasi kakki turha ja etsi uusia haasteita.- kirjoituksesi
luulen, että se Siperia sopisi sinulle oikein hyvin.
- huoh
ainaki oot kovasti itseäsi täynnä, siitä ei moni tykkää:D oot taas niitä ihmisii jokka luulee tosissaaan et kaikki miehet käy ihan kuumana teihin. lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760