Onko täällä muita jotka haluaisi ystävän, jolle voisi puhua kaikesta? itselläni oli 2vuotta sitten hyvin läheinen ystävä, jota ei enään ole. Kaipaan semmoista läheistä ystävyyttä.
Ikää minulla on 21 vuotta ja asun pk-seudulla.
Jos haluat ystävän johon luottaa ja joka olisi tukena silloin kun tarvitset niin mailaa jos meistä vaikka tulisi ystävät:)
Pistäisitkö mailiosoitteesi, niin mailaan sinulle:)
ystävää pk-seudulta!
7
506
Vastaukset
- zzz
Mulle voi kirjottaa osotteeseen [email protected] Oon 18-vuotias tyttö.
- sussu
Olen kanssa 21v. tyttönen pk-seudulta ja haluaisin myöskin sellaisen läheisen ystävän itselleni. =) Mulle voi mailata [email protected]
- eskimo:)
Moi:), jos halusit tutustua mieheen YSTÄVÄ mielessä niin laita mailia osoitteeseen [email protected]
oon helsingin seudulta ja ikää on 25v. - Tepa
Moi!
Täällä olis 20 vuotias tyttö Vantaalta ja olen hiljattain muuttanut tänne ja kaipailen lisää ystäviä! Mulle saa mailata, [email protected] - finkey
Viestisi kuulostaa ihan siltä kuin olisin sen itse kirjoittanut =)
Ota yhteyttä niin tutustutaan...
Asun espoossa ja olen 20-vuotias tyttö
[email protected] - minä
Täällä olis myös 20-vuotias tyttö vailla ystäviä! Asustan Vantaalla, ja ei oikein ketään tunne! Minulla on mies, mutta hän on aina harrastuksissa tai iltatöissä, joten illat menee aika yksin aina.
Kirjoittelehan: [email protected] - hipsu
Mä haluaisin lisää ystäviä.Mä tykkään saada ystäviä.Kelpaanko mä?
Mä oon 16v.
Oon reilu,huumorintajuinen ja fiksu ja iloinen tyttö.
En hauku ketään enkä valehtele kenellekään.
Kelpaanko mä vai en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770