eli mulla on reidet ja pylly lihonnu viimeaikoina todella paljon. mikä neuvoksi miten saan ne palautumaan normaaleiksi? auttaako pelkkä ruokavalion muuttaminen vai täytyykö alkaa harrastaan jotain liikuntaa? mitä?
reisien ja pepun laihdutus?
6
6177
Vastaukset
- blondi-72hki
just mainitsemiesi lisäksi pilates sekä tietty liikunta on todella hyvä keini joka myös mieltä virkistää.
- tiukkapylly
" "sokeri" varastoituu reisiin ja perseeseen"
- rasvanpoltto
Rasvaa ei voi kadottaa vain paikallisesti, kyllä sitä pitää laihduttaa ihan koko kropasta. Liikunta ei polta läskejä jostain tietystä paikasta, mutta kiinteyttää kyllä lihaksia. Laihdutukseen kevennetty ruokavalio ja melkein mikä tahansa liikunta, kiinteytykseen lihaskuntojumppa tms.
- ...reisiä ja iso peppu
...vaikka muuten olenkin sitten suht. hoikka. Eli jotenkin vaan ne varastoituu reisiin ja takamukseen kaikki ylimääräinen. Itse olen aloittanut käymään taas kuntosalilla, jossa pitkät sarjat suht. kevyillä painoilla kiinteyttää. Tietty pitää sitten saada kunnon hikiliikuntaakin, että ne muutoin ohentuu...Tähän hyvänä keinona squash tai reipas kävely...
- reisien laihdutus
Mulla on reisissä kaikki ylimääräinen mutta en tiedä miten saan ylimääräisen pois
mutta sinänsä reisissäni ei ole ylimääräistä mutta kun istun ne leviävät - hyväksy naiseus
Naisilla on yleistä, että rasvaa kertyy reisiin. Se on ihan yhtä luonnollista kuin rintojen kasvu. Rasvaa kertyy reisiin myös normaalipainoisella, se on normaalia. Reisiin kertyvä rasva on ihan ok, omenalihavuus, jolloin pallomaha alkaa rintojen alta on terveydelle haitallisempaa. Ylipaino kannattaa toki laihduttaa pois, jos sellaista on.
Mihin luulet, että rasva katoaisi istuessa? Pakkohan sen on jonnekin siirtyä. Paina pohkeesi tai käsivartesi jotain pintaa kohti. Huomaat, että jonnekin se pehmytkudos siirtyy.
Reisien muotoa voi toki parantaa liikunnalla. Katsopa vaikka suunnistajia. Lihasta voi olla, mutta reiden muoto on kaunis ja kiinteä. Treenaus voi jopa johtaa siihen, että on ostettava leveämpipunttiset housut, vaikka sinänsä näyttää paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949367Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki674862Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit582874Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001566Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j81388- 411344
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota461263Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242