eli mulla on reidet ja pylly lihonnu viimeaikoina todella paljon. mikä neuvoksi miten saan ne palautumaan normaaleiksi? auttaako pelkkä ruokavalion muuttaminen vai täytyykö alkaa harrastaan jotain liikuntaa? mitä?
reisien ja pepun laihdutus?
6
6037
Vastaukset
- blondi-72hki
just mainitsemiesi lisäksi pilates sekä tietty liikunta on todella hyvä keini joka myös mieltä virkistää.
- tiukkapylly
" "sokeri" varastoituu reisiin ja perseeseen"
- rasvanpoltto
Rasvaa ei voi kadottaa vain paikallisesti, kyllä sitä pitää laihduttaa ihan koko kropasta. Liikunta ei polta läskejä jostain tietystä paikasta, mutta kiinteyttää kyllä lihaksia. Laihdutukseen kevennetty ruokavalio ja melkein mikä tahansa liikunta, kiinteytykseen lihaskuntojumppa tms.
- ...reisiä ja iso peppu
...vaikka muuten olenkin sitten suht. hoikka. Eli jotenkin vaan ne varastoituu reisiin ja takamukseen kaikki ylimääräinen. Itse olen aloittanut käymään taas kuntosalilla, jossa pitkät sarjat suht. kevyillä painoilla kiinteyttää. Tietty pitää sitten saada kunnon hikiliikuntaakin, että ne muutoin ohentuu...Tähän hyvänä keinona squash tai reipas kävely...
- reisien laihdutus
Mulla on reisissä kaikki ylimääräinen mutta en tiedä miten saan ylimääräisen pois
mutta sinänsä reisissäni ei ole ylimääräistä mutta kun istun ne leviävät - hyväksy naiseus
Naisilla on yleistä, että rasvaa kertyy reisiin. Se on ihan yhtä luonnollista kuin rintojen kasvu. Rasvaa kertyy reisiin myös normaalipainoisella, se on normaalia. Reisiin kertyvä rasva on ihan ok, omenalihavuus, jolloin pallomaha alkaa rintojen alta on terveydelle haitallisempaa. Ylipaino kannattaa toki laihduttaa pois, jos sellaista on.
Mihin luulet, että rasva katoaisi istuessa? Pakkohan sen on jonnekin siirtyä. Paina pohkeesi tai käsivartesi jotain pintaa kohti. Huomaat, että jonnekin se pehmytkudos siirtyy.
Reisien muotoa voi toki parantaa liikunnalla. Katsopa vaikka suunnistajia. Lihasta voi olla, mutta reiden muoto on kaunis ja kiinteä. Treenaus voi jopa johtaa siihen, että on ostettava leveämpipunttiset housut, vaikka sinänsä näyttää paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125