Voi kun ilmestyis suomenkielinen kotikaraoke dvd,
joka sisältäis gospelmusiikkia koko levy:)
Luulisin, et sillä olis kannattajia varmastikin.
Toivossa on hyvä elää ja ehkä joku päivä sellanen ilmestyisikin markkinoille...
Makeeta ois vetää sitä täysin rinnoin sielua myöten:)Heh heh jään odottamaan sit päivää ! Moikka
Gospel karaoke dvd
18
2028
Vastaukset
- Vannima
Myös minä olen yrittänyt etsiä suomalaista gospel- tai hengellistä karaokea. En ole löytänyt.
Englannin kielellä niitä löytyy useita ja ruosiksi ainakin yksi:
http://www.edcon.se/shop/product_info.php?manufacturers _id=123&products_id=5293- tiina1962
karaokea ehdottomasti KYLLÄ.
On paljon ihmisiä, jotka haluaisivat laulaa hengellistä musiikkia. Minulta kysytään hyvin usein, etteikö Suomeksi ole saatavilla gospel-, virsi- ym. hengellistä musiikkia.
Uskoisin, että seurakunnat ja muut uskonnolliset seurat hankkisivat mielellään levyjä myös. Yksityiset eivät siis olisi yksistään ostajina. - siipiveikko
tiina1962 kirjoitti:
karaokea ehdottomasti KYLLÄ.
On paljon ihmisiä, jotka haluaisivat laulaa hengellistä musiikkia. Minulta kysytään hyvin usein, etteikö Suomeksi ole saatavilla gospel-, virsi- ym. hengellistä musiikkia.
Uskoisin, että seurakunnat ja muut uskonnolliset seurat hankkisivat mielellään levyjä myös. Yksityiset eivät siis olisi yksistään ostajina.Mulla on semmonen karaokelevy missä on hienoja hengellisiä lauluja ja virsiä.
En muista mistä sen olen löytänyt mutta paljon olen sitä laulellut- todella hienoja kappaleita.Joskus tuntuu kun niitä laulelee että iskelmät ovat kaukana niiden kauneudesta. - Vannima
siipiveikko kirjoitti:
Mulla on semmonen karaokelevy missä on hienoja hengellisiä lauluja ja virsiä.
En muista mistä sen olen löytänyt mutta paljon olen sitä laulellut- todella hienoja kappaleita.Joskus tuntuu kun niitä laulelee että iskelmät ovat kaukana niiden kauneudesta.Ilmottaisitko mikä tämän levyn nimi on?
- siipiveikko
Vannima kirjoitti:
Ilmottaisitko mikä tämän levyn nimi on?
Se levy on mulle tullut-en tiedä mistä. Ensimmäinen laulu on- Oi muistatko vielä sen virren.Sen on joku polttanut jostain eikä siten kai laillinen enkä sitä voi liikoja mainostella.
Jostain se on kuitenkin tehty joten kaippa sellanen jostain täytyy löytyä alkuperäisenäkin. - Tekijänoikeudet
siipiveikko kirjoitti:
Se levy on mulle tullut-en tiedä mistä. Ensimmäinen laulu on- Oi muistatko vielä sen virren.Sen on joku polttanut jostain eikä siten kai laillinen enkä sitä voi liikoja mainostella.
Jostain se on kuitenkin tehty joten kaippa sellanen jostain täytyy löytyä alkuperäisenäkin....uskon varjolla! Polttanut? Ja vielä hengellistä tuotantoa! Järkyttävää, että täällä pyörivät laillisuuden rajonen ulkopuolella olevat tahot, uskonkin varjolla!
Omaan käyttöön on vielä kopionti ollut sallittua. Mutta, että vieraalle polttaminen! Käsittämätöntä sinisilmäisyyttä tai sitten röyhekyttä! - siipiveikko
Tekijänoikeudet kirjoitti:
...uskon varjolla! Polttanut? Ja vielä hengellistä tuotantoa! Järkyttävää, että täällä pyörivät laillisuuden rajonen ulkopuolella olevat tahot, uskonkin varjolla!
Omaan käyttöön on vielä kopionti ollut sallittua. Mutta, että vieraalle polttaminen! Käsittämätöntä sinisilmäisyyttä tai sitten röyhekyttä!Ei kai tähän asiaan nyt uskoa tarvitse sekoittaa se on taas ihan oma juttunsa.
- Pint.Of.Guinness
siipiveikko kirjoitti:
Jostain se on kuitenkin tehty joten kaippa sellanen jostain täytyy löytyä alkuperäisenäkin.löytyy myös alkuperäinen mutta jospa sitä ei koskaan ole tehty varsinaiseen myyntiin.
- metalli..
ja mitä vielä ? Aina on KIVA pyytää sellaista mitä ei ole.
gospel/heavy/lasten/joulu/ooppera suun muut... on niitä pienen pieniä ääri-alueita. Kuka maksaisi gospel-kotilevystä 50 - 100 euroo ( 12 biisii) ja montako ostajaa todellisuudessa löytyisi?- Nimetön
Yks ainakin löytyisi...minä...
En kyl ois 100 ekeä valmis maksamaan,
mut 50 ekeä kuitenkin.
Muistan kyllä, kun aloitin karaokelaulamisen,
niin aika hinnakas oli vhs-kasettikin ja kaikki
ostin sitä mukaa, ku niitä ilmesty.
Sama juttu, ku alkoi ilmestyä dvd.levyt.
Kyllä ne tyyriinpiä oli, mitä tänäpäivänä.
Kaikki nekin olen ostanut ja tinkinyt sit jostain muusta. Onneksi hinta alkaa olla kohtuullinen ja onnneksi niitä myös ilmestyy nopeammin uusia ja
jopa sellasii levyjä, joissa on vereksiäkin kappaleita, eikä samoja joita on jo tehty levylle.
Eiköhän sitä jossain vaiheessa saada gospeliakin,
kun jaksaa odottaa...
Oli muuten ihana, kun ilmestyi vasta uusi karaoke dvd ja siinä oli Kari Tapion tunnetuksi laulama kappale " SEN TUNNUSTAN " Sitä oli tosi upee laulaa näin harrastelijankin :) HYVÄ hyvä
Ilosta Joulun odotusta kaikelle! Moi moi - Radiosta kuullut
Nimetön kirjoitti:
mut 50 ekeä kuitenkin.
Kaikki nekin olen ostanut ja tinkinyt sit jostain muusta. Onneksi hinta alkaa olla kohtuullinen ja onnneksi niitä myös ilmestyy nopeammin uusia ja
jopa sellasii levyjä, joissa on vereksiäkin kappaleita, eikä samoja joita on jo tehty levylle.
kun jaksaa odottaa...
Oli muuten ihana, kun ilmestyi vasta uusi karaoke dvd ja siinä oli Kari Tapion tunnetuksi laulama kappale " SEN TUNNUSTAN " Sitä oli tosi upee laulaa näin harrastelijankin :) HYVÄ hyvä
Ilosta Joulun odotusta kaikelle! Moi moiIskelmäradiosta olen laulun kuullut ja Kari Tapion levytys Sen Tunnustan on tekstinsä puolesta täyttä gospelia.
"Sen tunnustan, kun käteen korkeimman...
"Sen tunnustan, sain voiman suurimman...
Mutta miten tämä voi jo nyt olla karaokelevyllä, ja mistä sitä on saatavana? Mitä levyä pitää osata kysyä? - Titta
Nimetön kirjoitti:
mut 50 ekeä kuitenkin.
kun jaksaa odottaa...
Ilosta Joulun odotusta kaikelle! Moi moihengellisiä tekstejä ollut Kari Tapion lauluissa. Myrskyn jälkeen, valoon päin, anna ajan armahtaa...
- Nimetön
Radiosta kuullut kirjoitti:
Iskelmäradiosta olen laulun kuullut ja Kari Tapion levytys Sen Tunnustan on tekstinsä puolesta täyttä gospelia.
"Sen tunnustan, kun käteen korkeimman...
"Sen tunnustan, sain voiman suurimman...
Mutta miten tämä voi jo nyt olla karaokelevyllä, ja mistä sitä on saatavana? Mitä levyä pitää osata kysyä?Sen tunnustan kappale löytyy viimeksi ilmestyneeltä
MAGNUM kotikaraokelevyltä iskelmä 4 ...
Olen itsekkin pannut merkille,
et aina siellä täällä on joku gospeli tai hengellinen kappale mm.Juha Tapiota...
Sellanen kappale aikoinaan kolahti minuun ja mieheeni,
kuin PUUVILLAPELLOT...Taisi Anki sitä aikoinaan laulaa ja kun eka kerran lauloin itse,
niin tajusin kuin mahtava biisi tosiaankin on:)
Olen huomannut kun itse laulaa,
silloin vasta tajuaa sen sanoman,
vaik ois sata kertaa kuullut ja kuvitellut
kuulevansa laulun sanoman,
mut sit ei ookaan.Vain sen kertosäkeen ja hiukan muutakin.
Moikka kaikille ja huom hyvää kannnatttaa odottaa:)T.Mummeli - Anni
Nimetön kirjoitti:
Sen tunnustan kappale löytyy viimeksi ilmestyneeltä
MAGNUM kotikaraokelevyltä iskelmä 4 ...
Olen itsekkin pannut merkille,
et aina siellä täällä on joku gospeli tai hengellinen kappale mm.Juha Tapiota...
Sellanen kappale aikoinaan kolahti minuun ja mieheeni,
kuin PUUVILLAPELLOT...Taisi Anki sitä aikoinaan laulaa ja kun eka kerran lauloin itse,
niin tajusin kuin mahtava biisi tosiaankin on:)
Olen huomannut kun itse laulaa,
silloin vasta tajuaa sen sanoman,
vaik ois sata kertaa kuullut ja kuvitellut
kuulevansa laulun sanoman,
mut sit ei ookaan.Vain sen kertosäkeen ja hiukan muutakin.
Moikka kaikille ja huom hyvää kannnatttaa odottaa:)T.MummeliLöysin Sokoksesta tämän levyn ja olen innoissani kuunnellut ja laulanut sitä. Erinomaisen hyvin tehdyt musiikkitaustat, ja tuo opaslaulajan käyttömahdollisuus on aivan ihana apu.
- ihme
Gospel-levyssä maksais 50-100 euroo jos muitakin saa 20-30 euroo?
- Pint.Of.Guinness
voisitko mainita kymmenen laulua mitä siinä pitäisi olla. Virsiä, kevyempää hengellistä?
Laulujen nimet riittäisi.- Nimetön
Sil olen aika tietämätön levyjen nimistä.
Sattuu vain kolahtamaan, kun kuulen gospel esityksiä,
vaik vain radiosta tai telkkarista.
Virsiä nyt minä en niinkään toivoisi levylle.
Joku muu ehkä vois niiden suhteen antaa toivomuksensa
En kuulu mihinkään ns.uskonlahkoon.Laulan ja kuuntelen iskelmää, mutta olen ostanut joitain tiettyjä levyjä, koska ne on tyylintään monet iskelmää, mutta sanoma on puhuttelevaa.
Esim.voisin kertoa mm."En pelkää huomista" ,
"Luotu kulkemaan", " Sulle ystäväin", "Ihmislapsi"," Katumuksen kyyneleet" On rakkaus paljon enemmän","Kuivaa mun kyyneleet","Uusi huominen","Taistojen tiellä","Täynnä rakkautta","Varjon lapsi","Ei kukaan meistä säily kyyneleittä","Kipeää vain jälkeen jää"Jää luokseni jää","Elämän hiekkarantaa","Hän löytää hyljätyn"," kyyneleet". Siinäpä niitä tuli oikein roppakaupalla ja kyllä näitä oisi hieno juttu,
kun pääsisi lauleskelemaan:)Jospa joku muukin voisi tehdä omasta puolestaa ehdotuksiaan! Hyvää Joulua toivottaen :) Tv.Vilutiina - Pint of Guinness
Nimetön kirjoitti:
Sil olen aika tietämätön levyjen nimistä.
Sattuu vain kolahtamaan, kun kuulen gospel esityksiä,
vaik vain radiosta tai telkkarista.
Virsiä nyt minä en niinkään toivoisi levylle.
Joku muu ehkä vois niiden suhteen antaa toivomuksensa
En kuulu mihinkään ns.uskonlahkoon.Laulan ja kuuntelen iskelmää, mutta olen ostanut joitain tiettyjä levyjä, koska ne on tyylintään monet iskelmää, mutta sanoma on puhuttelevaa.
Esim.voisin kertoa mm."En pelkää huomista" ,
"Luotu kulkemaan", " Sulle ystäväin", "Ihmislapsi"," Katumuksen kyyneleet" On rakkaus paljon enemmän","Kuivaa mun kyyneleet","Uusi huominen","Taistojen tiellä","Täynnä rakkautta","Varjon lapsi","Ei kukaan meistä säily kyyneleittä","Kipeää vain jälkeen jää"Jää luokseni jää","Elämän hiekkarantaa","Hän löytää hyljätyn"," kyyneleet". Siinäpä niitä tuli oikein roppakaupalla ja kyllä näitä oisi hieno juttu,
kun pääsisi lauleskelemaan:)Jospa joku muukin voisi tehdä omasta puolestaa ehdotuksiaan! Hyvää Joulua toivottaen :) Tv.Vilutiinalisää gospel lauluja tai vastaavaa, mitkä virsiin tai hengelliseen puoleen kolahtaisivat kovin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869