olisin kiinnostunut lähtemään jenkkeihin tai lontooseen au pairiksi, eli tarvitsisin muutaman vinkin. eli mitä järjestäjä suosittelette? kokemuksia? hinta/laatu suhde? onko kukaan ollut allianssin educare in america-ohjelmassa? kuinka paljon kielitaitoa vaaditaan? toinen asia mikä vaivaa on viikkoraha. minkä suuruisia ne ovat ja pärjääkö niillä?
viikkoraha?järjestöt?usa/lontoo
2
485
Vastaukset
- vastausta
"olisin kiinnostunut lähtemään jenkkeihin tai lontooseen au pairiksi, eli tarvitsisin muutaman vinkin. eli mitä järjestäjä suosittelette? "
USA: euaraupair
Lontoo: yksityisesti, esim. www.aupairworld.net
Allianssilla on huono maine. - ...
Vastaan vahan USA:n jutuista. Jarjestoista suosittelen EurAuPairia. Hyva jarjesto, ei valittamista, ilmainen vakuutus joka on tarkea taalla kalliiden sairaala- ja laakemaksujen takia. Kielitaidoksi riittaa se, etta olet joskus katsonut jotain amerikkalaista tv-sarjaa josta on tarttunut jotain paahan. Kieli on todella helppoa! Viikkoraha taitaa olla virallisesti $139.05... riippuu sitten perheesta maksavatko tasan tuon vai $140 vai $150 vai $200, kuten minun ihana perheeni :) En tieda tulisinko toimeen tuolla pienimmalla mahdollisella, mutta johtuu varmaan siita, etta sain alusta asti tuon $200 eli oon tottunut siihen. Parjaaminen riippuu siita miten rahaa kaytat, ja vaikuttaahan siihen sekin, maksaako perhe esim bensat, puhelinlaskut jne vai jaako ne itsesi maksettavaksi.
Siina jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740