onkos se kannattavaa? kommentteja kaivattaisiin
joltain joka tietää asiasta jotain. Kuinkas kova palkka taso siellä on ja onko huhut verovapaasta autosta totta? =)
Kiitti jo etukäteen
Norjaan sähköasentajaksi?
9
5980
Vastaukset
- kyssä/vastaus
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20020811OL15
"Oslossa oli viime vuonna enemmän huumekuolemia kuin missään muussa Euroopan kaupungissa"
raha ei ole kaikki kaikessa. - Janne
Onpas edellisellä oikein vastaus. Tuskinpa äijä sinne huumeita menee kokeilemaan, vaan töihin.
Jos huumeita tahtois, saishan niitä täältä suomestakin!
Itse en tästä sähköjututsa tiedä mut oon kuullu pelkästään hyvää norjassa töistä olevilta.- viikingille paha on hyvä ja p
olotilaa ja se olotila tuntuu siellä töissäkin, vähitellen muuttaen ihmistä kaltaisekseen. Lisäksi suomalainen ei ole hirmuisen hyvässä huudossa norjassa.
- Kalle
viikingille paha on hyvä ja p kirjoitti:
olotilaa ja se olotila tuntuu siellä töissäkin, vähitellen muuttaen ihmistä kaltaisekseen. Lisäksi suomalainen ei ole hirmuisen hyvässä huudossa norjassa.
suomalaiset ovat norjassa haluttua työvoimaa!
ja suomalaisten lisäksi haluttua ovat virolaiset ja ruotsalaiset. - Kokenut
Kalle kirjoitti:
suomalaiset ovat norjassa haluttua työvoimaa!
ja suomalaisten lisäksi haluttua ovat virolaiset ja ruotsalaiset.Ja suomalaiselle on kiva antaa huumeita naamaan, jollei kelpaa, voikin huvikseen tehdä vaikka perättömän ilmoituksen suomalaisesta, johon sitten työura loppuukin myös kotimaassa.
- Jorma
Kokenut kirjoitti:
Ja suomalaiselle on kiva antaa huumeita naamaan, jollei kelpaa, voikin huvikseen tehdä vaikka perättömän ilmoituksen suomalaisesta, johon sitten työura loppuukin myös kotimaassa.
Itse oon ollu norjassa sähkärinä jo melkein 4 vuotta. ja EIPÄ oo huumeita tarjottu. Elintaso ja palkka on huikean paljon parempaa kun siellä suomessa. Kaveri on ollu nyt 2 vuotta hitsarina täällä, ja hyvin on pärjänny. säästi kahden vuoden palkoistaan rahaa,ja osti käteisellä
asunnon suomesta ( mistä suomalainen ottaa yleensä 10v lainan) :D
suosittelen lämpimästi norjaan töihin tulemista!!!
jos raha, työ ja uudet ystävät kiinnostaa! - Antsa
Jorma kirjoitti:
Itse oon ollu norjassa sähkärinä jo melkein 4 vuotta. ja EIPÄ oo huumeita tarjottu. Elintaso ja palkka on huikean paljon parempaa kun siellä suomessa. Kaveri on ollu nyt 2 vuotta hitsarina täällä, ja hyvin on pärjänny. säästi kahden vuoden palkoistaan rahaa,ja osti käteisellä
jos raha, työ ja uudet ystävät kiinnostaa!...metallimiehille töitä hyvin tarjolla?
- zz
Jorma kirjoitti:
jos raha, työ ja uudet ystävät kiinnostaa!Taisi olla omat mukana.
- jep
kaveri on Norjassa sähköasentajana telakalla, pääsi sinne MAsa-yardsin kautta. eli oli ensin masalla töissä, meni lopulta alihankkijalle Norjaan. työkokemusta alalta oli ennen sinne menoa 3v. Päivärahoja ja palkkaa tulee todella hyvin, käteen jää kuussa 23-30tmk/kk, verojahan ei tarvitse maksaa Suomeen. Verovapaasta autosta en osaa sanoa. Suomessa ei sitten voi virallisesti olla vapaasti, muuten joudut maksamaan verot Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918