Kyseessä

Realisti

on jälleen yksi suurestamaailmasta suomeen rantautunut huuhaa.

8

3179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäykkäri

minä taas ymmärsin että se on suomalaisen alunperin
      kehittämä..

• pilates-hullu

Pilates pitää ottaa vakavasti. Itte olen saanut pidettyä lihakset kunnossa sen avulla. Teen ihan kotona isseksein. Vaikea laji, ei voi kaikkea osata tosta noin vaan.
        Method Putkisto on Pilateksen alalaji, hyödyntää Pilateksen oppeja.
        Joseph Pilates eli joskus 1900-luvun alussa.
        tanssijat ym käyttävät pilatesta paljon.

• 2 kertaa käynyt

Ja se riittä, mitähän hyöty siitä joillekin voi olla, kertokaa.

• esimerkkinä

olin tuossa kaksi viikkoa hirmuisessa yskässä. Yleensä yskiminen, raju sellainen, sattuu kylkiin hirveästi. Eipä sattunut enää. Olen harrastanut 3v. säännöllisen epäsäännöllisesti.
        Ajattele joogaa, tuleeko heti yök-reaktio?
        Jos,kyllä, niin silloin Pilates ei ole sun juttus ollenkaan.

• joogaaja
        esimerkkinä kirjoitti:

olin tuossa kaksi viikkoa hirmuisessa yskässä. Yleensä yskiminen, raju sellainen, sattuu kylkiin hirveästi. Eipä sattunut enää. Olen harrastanut 3v. säännöllisen epäsäännöllisesti.
        Ajattele joogaa, tuleeko heti yök-reaktio?
        Jos,kyllä, niin silloin Pilates ei ole sun juttus ollenkaan.

Joogassa olen käynyt, ei mitään tekemistä Pilateksen kanssa.

• Pilates harrastaja

Saksa on mielestasi "suuri maailma", niin et ole tainnut Suomen ulkopuolella kaydakaan...

• tuo pilates

Nyt vain on niin, että nykyään pitäisi saada kaikki-mulle-heti-tänne ja nyt. Tuo on erittäin pitkäjänteinen laji ( tai no laji on väärä sana ), jossa varsinkin alkeet on syytä opetella ammattilaisen opastuksella. Ei noita juttuja videoista tai kirjoista syvällisesti voi oppia, ja silloin juuri tulee turhautumista, kun ei ideaa ole tajuttu.

• koukkuun jäänyt
        tuo pilates kirjoitti:

Nyt vain on niin, että nykyään pitäisi saada kaikki-mulle-heti-tänne ja nyt. Tuo on erittäin pitkäjänteinen laji ( tai no laji on väärä sana ), jossa varsinkin alkeet on syytä opetella ammattilaisen opastuksella. Ei noita juttuja videoista tai kirjoista syvällisesti voi oppia, ja silloin juuri tulee turhautumista, kun ei ideaa ole tajuttu.

Olen harrastanut 1½ vuotta ohjaajan opastuksella Pilatesta. Ennen sitä yritin itse kirjan perusteella opetella, mutta siitä ei tullut mitään. Pilates on mahtava juttu. Aion jatkaa lopun elämääni. Joogaa olen harrastanut joskus nuorena ja mielestäni enemmän Pilateksella ja joogalla on yhteistä, kuin Pilateksella ja jumpalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8506
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7757
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      9
      5345
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      4989
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4789
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      232
      3277
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3034
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      2916
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      77
      2894
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      24
      2526
    Aihe