Kyseessä

Realisti

on jälleen yksi suurestamaailmasta suomeen rantautunut huuhaa.

8

3105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäykkäri

minä taas ymmärsin että se on suomalaisen alunperin
      kehittämä..

• pilates-hullu

Pilates pitää ottaa vakavasti. Itte olen saanut pidettyä lihakset kunnossa sen avulla. Teen ihan kotona isseksein. Vaikea laji, ei voi kaikkea osata tosta noin vaan.
        Method Putkisto on Pilateksen alalaji, hyödyntää Pilateksen oppeja.
        Joseph Pilates eli joskus 1900-luvun alussa.
        tanssijat ym käyttävät pilatesta paljon.

• 2 kertaa käynyt

Ja se riittä, mitähän hyöty siitä joillekin voi olla, kertokaa.

• esimerkkinä

olin tuossa kaksi viikkoa hirmuisessa yskässä. Yleensä yskiminen, raju sellainen, sattuu kylkiin hirveästi. Eipä sattunut enää. Olen harrastanut 3v. säännöllisen epäsäännöllisesti.
        Ajattele joogaa, tuleeko heti yök-reaktio?
        Jos,kyllä, niin silloin Pilates ei ole sun juttus ollenkaan.

• joogaaja
        esimerkkinä kirjoitti:

olin tuossa kaksi viikkoa hirmuisessa yskässä. Yleensä yskiminen, raju sellainen, sattuu kylkiin hirveästi. Eipä sattunut enää. Olen harrastanut 3v. säännöllisen epäsäännöllisesti.
        Ajattele joogaa, tuleeko heti yök-reaktio?
        Jos,kyllä, niin silloin Pilates ei ole sun juttus ollenkaan.

Joogassa olen käynyt, ei mitään tekemistä Pilateksen kanssa.

• Pilates harrastaja

Saksa on mielestasi "suuri maailma", niin et ole tainnut Suomen ulkopuolella kaydakaan...

• tuo pilates

Nyt vain on niin, että nykyään pitäisi saada kaikki-mulle-heti-tänne ja nyt. Tuo on erittäin pitkäjänteinen laji ( tai no laji on väärä sana ), jossa varsinkin alkeet on syytä opetella ammattilaisen opastuksella. Ei noita juttuja videoista tai kirjoista syvällisesti voi oppia, ja silloin juuri tulee turhautumista, kun ei ideaa ole tajuttu.

• koukkuun jäänyt
        tuo pilates kirjoitti:

Nyt vain on niin, että nykyään pitäisi saada kaikki-mulle-heti-tänne ja nyt. Tuo on erittäin pitkäjänteinen laji ( tai no laji on väärä sana ), jossa varsinkin alkeet on syytä opetella ammattilaisen opastuksella. Ei noita juttuja videoista tai kirjoista syvällisesti voi oppia, ja silloin juuri tulee turhautumista, kun ei ideaa ole tajuttu.

Olen harrastanut 1½ vuotta ohjaajan opastuksella Pilatesta. Ennen sitä yritin itse kirjan perusteella opetella, mutta siitä ei tullut mitään. Pilates on mahtava juttu. Aion jatkaa lopun elämääni. Joogaa olen harrastanut joskus nuorena ja mielestäni enemmän Pilateksella ja joogalla on yhteistä, kuin Pilateksella ja jumpalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2334
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2060
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2013
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1700
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      72
      1694
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1550
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1271
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      81
      1173
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1154
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1103
    Aihe