Aika jees levy toi Hypnotize. Ootteko jo kuunneleet? Ja meni vielä ykköseksikin albumilistalla.
Tosin Toxicity ja Mezmerize paljon parempia ja nyt oon just kuunnellut ekaa albumia paljon.
Suessa sanottiin, että laulaja sekoittaa banaania ja terrakotta piiraita mukaan lyriikoihin - entä sitten? Kun kirjoittaaa hyvää biisiä, tulee luonnollisesti nälkä ja kyllä ruoasta saa laulaa. Paitsi että mikä ihme on terrakottapiiras???? Jokin armenialainen ruoka???
No hyvää musaa SOAD on ja kiva että on viesti ja silti humoristisia lyriikoita...
System of a Down
4
914
Vastaukset
- Atomic Punk
Ihan pätevä levy, vaatii ehkä muutaman kuuntelukerran enemmän kuin Mezmerize avautuakseen.
Niin, se banaani ja ruskea piiras (terrakotta on yksi ruskean sävyistä) tuskin tarkoittaa ruokaa. Vertauskuva selviää varmaan paremmin, kun käyttää likaista mielikuvitusta. Kappaleen nimikin, "riettauden lähellä", viittaa siihen...- alize
SOAD on loistava! Hypnotize on aika paljon Malakianin aikaansaannosta...Tankianin lauluosuudet Hypnotizella jäivät kyllä hieman vaisuiksi. Oiva levy muuten.
- .....
kappaleen nimi on suomennettuna riettauden lähellä, terracottapiiras tarkoittaa p*llua ja banaani p*enistä...
- paprika
paljon on hypnotizea tullut kuunneltua parin viikon sisään mutta ei se vieläkään aivan auennut ole. sinälllään ihan hyvä et ei ole kyllästymistä tullut. tosin mezmerizea(joka oli helpompi) tuli kuluneen kesän aikana luukutettua aika ankarasti ja vieläkin se kestää kuuntelun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284