Exä on tunteeton sika

haista pitkä peee

Eihän se minun tunteistani piitannut avioliitonkaan aikana, miksi siis nyt, kun on erottu. Mutta aina se jaksaa yllättää. Eikä se pelkästään minua kohtaan ole tunnevammainen, vaan se on sen peruspersoonan piirre. Se laittaa ihmiset aina uusiin systeemeihin ja ihmettelee, kun ne loukkaantuu tai suuttuu tai käyttäytyy eritavalla, kun se oletti:"mitä mä nyt tein". Minulta kyselee, meniskö nykyisen kanssa avoliittoon.
Paskat, tee, mitä teet. Minä olin jo kolmas ja se on kohta viidenkymmenen, liitto kesti yli kymmenen vuotta. Nyt uusi kierroksessa, joka kuvittelee olevansa se oikea. Niin se muija jostain syysta minulle sanoi. Ja paskat, jos minä olen jo kolmas, kyllä se Siperia sinuakin opettaa. Exäni on kuulemma niin mukava, reilu ja avoin. No niinhän se on muutaman alkuvuoden. Odottappas, kun teille tulee ensimmäinen ISO ristiriita. Joopa joo. Ei kuulu enää minulle. Se vaan ottaa päähän, että se jätkä kuvittelee edelleen vetelevänsä minua mielensä mukaan. On ihmisiä, joiden kanssa voi olla tekemisissä joko On- tai Off-nappuloilla ja exäni taitaa olla sellainen.

7

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen onnellinen

tunteeton sika on myös mulla mennytta elämää!

• menee hyvin

Helvettiäkkö täällä eronneiden palstalla murehditte, jos elämä kerran on mallillaan, vitun lepakot.

• ymmärrän
        menee hyvin kirjoitti:

Helvettiäkkö täällä eronneiden palstalla murehditte, jos elämä kerran on mallillaan, vitun lepakot.

minullakin oli kerran kaveri joka oli juuri samanlainen tunnevammainen ihminen joka näytteli silloin tällöin aivan ihanaa ihmistä mutta oli tosi asiassaaivan muuta!mikä voi tehdä ihmisestä näin kieroutuneen!? sotkee avioliitossa olevien asiat jakun häneltä kysytään asiasta hän on niin kuin ei tietäisi mitään .onko tämä normaalia elämää!?

• kuin ite sika
        ymmärrän kirjoitti:

minullakin oli kerran kaveri joka oli juuri samanlainen tunnevammainen ihminen joka näytteli silloin tällöin aivan ihanaa ihmistä mutta oli tosi asiassaaivan muuta!mikä voi tehdä ihmisestä näin kieroutuneen!? sotkee avioliitossa olevien asiat jakun häneltä kysytään asiasta hän on niin kuin ei tietäisi mitään .onko tämä normaalia elämää!?

Järki päässä jä sillai.. Sehän se paska on!

• sirkutar
        menee hyvin kirjoitti:

Lepakot pitkin yötä lentelee, vaan ollaan ihmisiksi. Ehkä exälläsi ja hänen avovaimollaan on pasmat sekaisin. Mutta se ihmetyttää, miksi he haluavat kumpikin sinun mielipiteesi.

• marseljeesi

Olen tunne-eronnut ja käytännon eronnut, mutta sekään ei ex-ukolleni riitä. Yritän vain käyttäytyä asiallisesti. Huudan joskus, kun ei se muuten tajua.

• vaan että

kuin sä jaksat edes miettiä tommosia. antaisit olla ja lopettaisit exässä roikkumisen. säälittävää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe