Eihän se minun tunteistani piitannut avioliitonkaan aikana, miksi siis nyt, kun on erottu. Mutta aina se jaksaa yllättää. Eikä se pelkästään minua kohtaan ole tunnevammainen, vaan se on sen peruspersoonan piirre. Se laittaa ihmiset aina uusiin systeemeihin ja ihmettelee, kun ne loukkaantuu tai suuttuu tai käyttäytyy eritavalla, kun se oletti:"mitä mä nyt tein". Minulta kyselee, meniskö nykyisen kanssa avoliittoon.
Paskat, tee, mitä teet. Minä olin jo kolmas ja se on kohta viidenkymmenen, liitto kesti yli kymmenen vuotta. Nyt uusi kierroksessa, joka kuvittelee olevansa se oikea. Niin se muija jostain syysta minulle sanoi. Ja paskat, jos minä olen jo kolmas, kyllä se Siperia sinuakin opettaa. Exäni on kuulemma niin mukava, reilu ja avoin. No niinhän se on muutaman alkuvuoden. Odottappas, kun teille tulee ensimmäinen ISO ristiriita. Joopa joo. Ei kuulu enää minulle. Se vaan ottaa päähän, että se jätkä kuvittelee edelleen vetelevänsä minua mielensä mukaan. On ihmisiä, joiden kanssa voi olla tekemisissä joko On- tai Off-nappuloilla ja exäni taitaa olla sellainen.
Exä on tunteeton sika
7
1340
Vastaukset
- olen onnellinen
tunteeton sika on myös mulla mennytta elämää!
- menee hyvin
Helvettiäkkö täällä eronneiden palstalla murehditte, jos elämä kerran on mallillaan, vitun lepakot.
- ymmärrän
menee hyvin kirjoitti:
Helvettiäkkö täällä eronneiden palstalla murehditte, jos elämä kerran on mallillaan, vitun lepakot.
minullakin oli kerran kaveri joka oli juuri samanlainen tunnevammainen ihminen joka näytteli silloin tällöin aivan ihanaa ihmistä mutta oli tosi asiassaaivan muuta!mikä voi tehdä ihmisestä näin kieroutuneen!? sotkee avioliitossa olevien asiat jakun häneltä kysytään asiasta hän on niin kuin ei tietäisi mitään .onko tämä normaalia elämää!?
- kuin ite sika
ymmärrän kirjoitti:
minullakin oli kerran kaveri joka oli juuri samanlainen tunnevammainen ihminen joka näytteli silloin tällöin aivan ihanaa ihmistä mutta oli tosi asiassaaivan muuta!mikä voi tehdä ihmisestä näin kieroutuneen!? sotkee avioliitossa olevien asiat jakun häneltä kysytään asiasta hän on niin kuin ei tietäisi mitään .onko tämä normaalia elämää!?
Järki päässä jä sillai.. Sehän se paska on!
- sirkutar
menee hyvin kirjoitti:
Lepakot pitkin yötä lentelee, vaan ollaan ihmisiksi. Ehkä exälläsi ja hänen avovaimollaan on pasmat sekaisin. Mutta se ihmetyttää, miksi he haluavat kumpikin sinun mielipiteesi.
- marseljeesi
Olen tunne-eronnut ja käytännon eronnut, mutta sekään ei ex-ukolleni riitä. Yritän vain käyttäytyä asiallisesti. Huudan joskus, kun ei se muuten tajua.
- vaan että
kuin sä jaksat edes miettiä tommosia. antaisit olla ja lopettaisit exässä roikkumisen. säälittävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750