kertokaa mistä löytää suomen parhaimmistoa tatuointi markkinoilla???mlle kelpaa vaan paras.
suomen parhaat tatuoijat
5
4752
Vastaukset
- Satuli
Millä kriteereillä se paras pitää määrittää...
Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, eikä tässä maassa tietääkseni mitään tatuoimisen SM-kisoja järjestetä.;)
Järjestäytymisen luulisi kertovan jotain laadustakin, tai ainakin käytännön asioiden hyvästä hoidosta:
http://www.finnishtattoo.com/ftaa.htm
Kuitenkin listan ulkoupuoleltakin löytyy hyviä kuvantekijöitä. Kannattaapa tehdä etukäteistutkimusta ennen ajan varaamista.;) - ViBES
Niinnoniin. Toikin homma on ehkä vähän kiinni siitä mitä sä haet.
- Turussa
Ainakin Individual Inkin Lasse Sjöroos on moneen otteeseen palkittu erilaisilla tatuointimessuilla... Eli varmaankin suomalaista parhaimmistoa. Mutta toki hänellä on oma tyylinsä, kuten kaikilla tatuoijilla.
Omani ovat hänen tekemiään ja olen tyytyväinen niihin.- Lily_Payne
Mullakin on itellä Lassen tekemä tatska, ja voin rehellisesti sanoa että pieleen meni. Lassen maineen takia mä häneltä tatskan menin ottamaan, mut pettymys oli aika paha.
Mut kai se riippuu vähän tatskasta. Joka tapauksessa jos artisti itse tietää että kysymyksessä on omien taitojen ylittävä kuva, pitäis olla tarpeeks munaa kieltäytyä tekemästä, tai ohjata jollekin kolleegalle. - emde
Lily_Payne kirjoitti:
Mullakin on itellä Lassen tekemä tatska, ja voin rehellisesti sanoa että pieleen meni. Lassen maineen takia mä häneltä tatskan menin ottamaan, mut pettymys oli aika paha.
Mut kai se riippuu vähän tatskasta. Joka tapauksessa jos artisti itse tietää että kysymyksessä on omien taitojen ylittävä kuva, pitäis olla tarpeeks munaa kieltäytyä tekemästä, tai ohjata jollekin kolleegalle.Mitä mitä.. Lassella meni pieleen? Millasta kuvaa oikeen otit? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760