Minulla on aika herkkä, punoittava sekaiho. Syksystä lähtien ongelmani on ollut se, että kaikki neljä syys-talven aikana kokeilemaani meikkivoidetta ovat jättäneet nenään, poskille ja leukaan kuivaa kohtaa niin paljon, että se näkyy "hilseenä" kasvoilla. Todella rumaa siis. Mitään kuivuutta ei näy jos en meikkivoidetta käytä.
Onko tässä kyse pintakuivasta ihosta? Näin olen aina olettanut, mutta aloin miettimään tuota, ettei kuivuus näy muuta kuin meikkivoide kasvoilla. Olen koittanut kosteuttaa ihoa paljon, mutta ei ole auttanut. Mitään ihon kiristelyä ei ole ollut.
Mikähän tähän auttaisi?
Pintakuiva sekaiho
3
922
Vastaukset
- ongelmaaa
Tuttua! Todella monet meikkivoiteet on heitetty roskiin kun tulee tuo sama inhottava ilmiö naamatauluun vaikka mitä keinoja kokeilisi.
jos jollakin on neuvoja niin please, vastatkaa...- Marini
..Kuulla etten ole ainoa. Kaikkien muiden kasvot näyttävät aina tasaisen kauniilta ilman virheitä. Mietin jo jos jättäisin koko meikkivoiteen pois, mutta ihon epätasaisuus estää..
- pintakuiva iho
Ihoni hilseilee silloin kun laitan meikkivoidetta, varsinkin näin talvella. Oon kuitenkin löytäny ainakin mun iholle juuri passelin tuotteen, Biodrogan puhdistusöljyn (jotkut kosmetologit myy). Se ei jätä mitenkään öljyistä kalvoa ihon pinnalle, niinkuin nimestä voisi kuvitella, vaan ihosta tulee ihanan pehmeä ja siloinen, kuin vauvan peppu :) Oikeasti!! Puhdistuksen jälkeen meikkivoide levittyy tosi tasaisesti iholle. Eipä se ole näppyjäkään tuonut yhtään. Siitä on jo aikaa kun sen oon hommanu, mut muistaakseni se makso jotain kymmenen euroa, aika iso puteli..
Suosittelen! Huono juttu on vaan ettei monikaan kosmetologi myy biodrogan tuotteita, mun paikkakunnalla ei yksikään. Mut sitä kannattaa vähän kauempaakin hakea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576