Haluaisin erota miehestäni, jonka kanssa olemme asuneet yhdessä puolitoista vuotta, seurusteltu pari-kolme vuotta. Tiedän, että hän rakastaa minua paljon, enkä tahtoisi loukata häntä pahasti. Hän on kiltti ja hyväntahtoinen ja helposti toisten hyväksikäytettävissä. Olen huolissani kuinka hän pärjää yksin, rahankäyttö on huoletonta ja alkon ovikin käy aina ennen vapaapäivää. Rakastan häntä mutta emme vain voi enää jatkaa yhdessä. Perhettä hän ei halua perustaa, enkä lapsilleni kyllä niin usein krapulaista isää haluaisikaan. Tulevaisuuden suunnitelmia hänellä ei ole.
En tiedä milloin olisi sopiva aika ottaa asia puheeksi. Yhteisiä lahjojakin meille on jo paljon tulossa. Odotanko joulun yli?
Eroamisen vaikeus
tessa
1
1118
Vastaukset
- osaisko
neuvoa. Sinun pitää kyllä miettiä mitä sinä elämältä haluat. Jos haluat lapsia ja nykyinen kaveris ei niin eihän siinä ole kahta puhetta mitä pitäs tehdä. Jos vielä käyttää runsaasti alkoholiakin niin hyvin joutuin ero vireille. Itse asuin alkoholisitin kanssa, mutta erosin koska en halunnut lapseni näkevän isäänsä joka viikoloppu krapulaisena ja humalaisena. En tiedä tuosta joulun yli odottamisesta, mutta ehkä se olisi parempi niin. Kaikesta huolimatta oikein mukavaa joulun odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750