Niin tässä mulla ois semmosta juttua. En nyt tiiä liittyykö tää mun asia just tälle palstalle mutta en sitten löytäny toista sopivaakaan :D
Niinpä niin eli oon kirjotellu tässä omia lauluja.. Mulla ei ole mitään omaa bändiä, mutta ois kiva jos joku vois lukasta ja arvostella. Tai tietääkö joku täällä missään semmoista netti paikkaa missä voi ilmaista omia sanoituksia? Kiitos jo etukäteen vastauksista, ootte ihania.
En ny tiiä liittykö tää tälle palstalle just mut...
AinavalmiinA
2
296
Vastaukset 2
- Rustaaja
http://www.rakkausrunot.fi
Tuonne ainakin voi laittaa laulujen sanoja
muiden luettavaksi ja arvosteltavaksi.
Sinne pitää vain rekisteröityä ensin.
Jos innostut Rakkausrunojen sivuille laittamaan
tekstejäsi, niin kerrotko nimimerkkisi vielä täällä. Voisin kans käydä lukemassa tekstisi.- AinavalmiinA
Kiitti tiedosta :D Juu no voihan sen tietenki sitten paljastaa.. Pitää katella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392251
- 57730
- 41721
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne77558- 62512
- 42510
- 45510
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7499Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16494Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh25487