Miksi seurustella idiootin kanssa

kun voisi saada paremmankin?

Tiedän muutamia pariskuntia, joissa mies on aivan huipputyyppi, fiksu, hauska ja hyvännäköinen ja nainen ärsyttävä idiootti. Erästäkin pariskuntaa luulin täydelliseksi, kunnes tutustuttuani heihin paremmin olen huomannut naisen olevan nipottava, pikkumainen, lyhytpinnainen, kärsimätön, tosikkomainen ja lapsellinen kitisijä. Mies taas on rauhallinen, itsevarma, älykäs, hauska ja kannustava ja vielä ulkoisestikin se pariskunnan näyttävämpi osapuoli. Mikä saa valiomiehen jäämään kakramaisen känisijän kanssa yhteen, kun mukavia tosinaisiakin on olemassa? Onko tässä mitään logiikkaa?

36

3558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marissa.

      Sama asiahan se on, että hyvä nainen seukkaa luuserin kanssa. Menee vähän yli ymmärryksen. Ehkä niissä sitten on muilta piilotettuna jotain aivan mahtavaa...

      • Itsenäinen ja kaunis

        niin sillä ei ole mitään väliä...onneks jokainen voi valita millaisen kumppanin haluaa eikä se kuulu kellekään. Mistä sinä esimerkiksi voit olla varma että toinen on luuseri, nipottaja, kakara tms sanontoja mitä tyhmästi ja todella kakaramaisesti itse käytit ?!! Pidä sinä vain huoli omista asioistasi, taidat olla kateellinen pariskunnille !!
        Ihan naurattaa nuo äskeiset kommentit ja kommentoijat, hankkikaa oma suhde niin katsotaan minkälaiset kumppanit valitsitte !!


      • aloittaja
        Itsenäinen ja kaunis kirjoitti:

        niin sillä ei ole mitään väliä...onneks jokainen voi valita millaisen kumppanin haluaa eikä se kuulu kellekään. Mistä sinä esimerkiksi voit olla varma että toinen on luuseri, nipottaja, kakara tms sanontoja mitä tyhmästi ja todella kakaramaisesti itse käytit ?!! Pidä sinä vain huoli omista asioistasi, taidat olla kateellinen pariskunnille !!
        Ihan naurattaa nuo äskeiset kommentit ja kommentoijat, hankkikaa oma suhde niin katsotaan minkälaiset kumppanit valitsitte !!

        Otitko kenties itseesi? Kyllä lapsellinen käytös on yleensä melko selvästi havaittavaa, eli siitä lapsellisuudesta voi olla varma. En nyt heitä tänne mitään tarkkoja kuvauksia ettei mene liian tunnistettavaksi. Jos pariskunnan henksessä kypsyydessä on silmin nähtävä ero, niin kyllä se vähän ihmetyttää.


    • Itsenäinen ja kaunis

      ...ja samat sulle:...mitä sinä olet mieltä, niin sillä ei ole mitään väliä...onneks jokainen voi valita millaisen kumppanin haluaa eikä se kuulu kellekään. Mistä sinä esimerkiksi voit olla varma että toinen on luuseri, nipottaja, kakara tms sanontoja mitä tyhmästi ja todella kakaramaisesti itse käytit ?!! Pidä sinä vain huoli omista asioistasi, taidat olla kateellinen pariskunnille !!
      Ihan naurattaa nuo äskeiset kommentit ja kommentoijat, hankkikaa oma suhde niin katsotaan minkälaiset kumppanit valitsitte !!

    • Asiasta huvittunut

      rakastaa sitä naista?

      Luin kerran jostain lehdestä yhden naisen tilitystä miehestään. Kirjoitus julkaistiin siis nimimerkillä. Nainen kuvaili miestään mm. sanoilla "patakonservatiivinen, sovinistinen insinöörimieheni". Ja sitten tilityksen lopuksi totesi, että "Voi kuinka häntä rakastankaan." Melkein siinä meikäläisellekin tuli tippa linssiin!

      Mutta itse asiaan. Sinä ja se mies varmasti näette ko. naisen hieman eri valossa. Sillä naisella on mitä todennäköisimmin paljon hyviä ominaisuuksia, joiden takia mies on valmis katsomaan pikkumaisuutta jne. läpi sormien. Ne ominaisuudet eivät ehkä tule ilmi sinun ollessasi läsnä, vaan pelkästään kahdenkesken. Ken tietää? Mutta jotain se mies kokee suhteesta kuitenkin saavansa, se on varma.

      • aloittaja

        mutta en tosiaan ole ainut, joka on huomannut naisen lapsellisuuden. Lisäksi hänellä ei tunnu olevan omaa elämää, vaan hän puhuu aina miehestä. Ehkäpä tämä egonpönkitys imartelee miestä ja auttaa jaksamaan sitä marisemista, joka saattaa alkaa ihan pienestä kävelymatkasta tai ihan mistä tahansa.


      • vaihtamalla kyllä
        aloittaja kirjoitti:

        mutta en tosiaan ole ainut, joka on huomannut naisen lapsellisuuden. Lisäksi hänellä ei tunnu olevan omaa elämää, vaan hän puhuu aina miehestä. Ehkäpä tämä egonpönkitys imartelee miestä ja auttaa jaksamaan sitä marisemista, joka saattaa alkaa ihan pienestä kävelymatkasta tai ihan mistä tahansa.

        Ja sitten jokainen sanoo aina "ei se vaihtamalla parane?

        No omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se vaihtamalla vaan paranee!!!!!!!!!!

        Ne jotka sanovat 'ei se vaihtamalla parane'* nyyyyh!
        ne ovat pelkureita eivät uskalla ottaa riskiä elämässään! eivätkä uskalla jättää kusipään taakseen tai sen inhottavan epätyytyväisen naisen joka kometaa ja vaatii mieheltään kaiket,buoh!siis eivät jätä, koska eivät usko että parempaa voi saada,ja jos ei saa niin ainakin voisit vapautua siitä kusipää äijästä ja epätyytyväisestä nalkuttavasta ämmästä!ja alat elää omaa ihanaa elämää ilman jotakin paskaa!

        But.. no way häh?! jatkakaa vaan kun ette uskalla elää ilman jotakin miestä tai naista jolla on kaksi jalkaa olkoot partnerisi vaikka minkälainen kusipää äijä tai nalkuttava ämmä tahansa!
        pitää olla joku kun yksin ei luule pärjäävän vai mtäh mieltä ootte te tossun alla olevat?:D


      • vaihtamalla kyllä kirjoitti:

        Ja sitten jokainen sanoo aina "ei se vaihtamalla parane?

        No omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se vaihtamalla vaan paranee!!!!!!!!!!

        Ne jotka sanovat 'ei se vaihtamalla parane'* nyyyyh!
        ne ovat pelkureita eivät uskalla ottaa riskiä elämässään! eivätkä uskalla jättää kusipään taakseen tai sen inhottavan epätyytyväisen naisen joka kometaa ja vaatii mieheltään kaiket,buoh!siis eivät jätä, koska eivät usko että parempaa voi saada,ja jos ei saa niin ainakin voisit vapautua siitä kusipää äijästä ja epätyytyväisestä nalkuttavasta ämmästä!ja alat elää omaa ihanaa elämää ilman jotakin paskaa!

        But.. no way häh?! jatkakaa vaan kun ette uskalla elää ilman jotakin miestä tai naista jolla on kaksi jalkaa olkoot partnerisi vaikka minkälainen kusipää äijä tai nalkuttava ämmä tahansa!
        pitää olla joku kun yksin ei luule pärjäävän vai mtäh mieltä ootte te tossun alla olevat?:D

        Tuo sanonta tarkoittaa ennemminkin sitä, ettei pääse ennakkokäsityksistään eroon, vaan etsii uuden samanlaisen. Tai jos vähän eroa onkin, "kouluttaa" sen uuden pitämään itseään kynnysmattona. Yksi vaihtoehto tietysti olla yksin. Parempi vaihtoehto on tarkistaa vähän asenteitaan, hankkia vähän itseluottamusta myös vaatia jotain (se taas ei tarkoita, että pitäisi muuttua itse kusipääksi).


      • Sarayah

        Rakkaus peittää monet virheet.


    • lapsekas

      Heip, Osaatko yhtään ajatella, mitä tuollainen känisijä nainen, voi kokea siinä suhteessa?? Kaikki ei ole aina niin puhtoista myöskään miehen puolelta.Voisitko ajatella, että myöskin mies voi olla se joka saa naisen käytösen muuttumaan esim; henkisellä painostuksella??!! Ero oli onni-En kiistä-. Toisaalta aivot eivät myöskään kasva puissa, joten olen nähnyt todella kauniita kana-aivojakin !!

    • tietoa on

      Jos nainen on vain niin peto sängyssä, ettei mies hänestä tahdo luopua. Imuri-ominaisuus korvaa montA muuta puutetta.

    • SMiley

      Tämä nainen saattaa olla samalla myös läheisriippuvainen takertuja tyyppi. Mies saattaa olla hänen vastakappaleensa; hänelle naisen käytös voi olla pieni riesa suhteessa siihen, mitä hän naisen riippuvuudesta saa irti.

      Vakka kantensa löytää. Me ollaan kummaa sakkia :)

      • aloittaja

        Mitään järkeviä selityksiä en muuten ko. suhteen kestolle keksi.


      • Tai nainen

        saattaa olla vaikka myymälävaras tai postimerkkien keräilijä...liittyi yhtä paljon asiaan! Harvemmin mikään kenenkään parisuhteessa on niin, miltä se ulkopuolisille näyttää.
        Ja aloittajalle: Luuletko, että nämä naiset ovat omasta tahdostaan ja ilman mitään syytä näitä känisijöitä? Ja onhan näitä päinvastaisiakin tapauksia lukuisasti, joissa miehet omaavat kaikki nämä mainitsemasi negatiiviset piirteet.


      • aloittaja
        Tai nainen kirjoitti:

        saattaa olla vaikka myymälävaras tai postimerkkien keräilijä...liittyi yhtä paljon asiaan! Harvemmin mikään kenenkään parisuhteessa on niin, miltä se ulkopuolisille näyttää.
        Ja aloittajalle: Luuletko, että nämä naiset ovat omasta tahdostaan ja ilman mitään syytä näitä känisijöitä? Ja onhan näitä päinvastaisiakin tapauksia lukuisasti, joissa miehet omaavat kaikki nämä mainitsemasi negatiiviset piirteet.

        että ovat ilman syytä. Terapiaa moni heistä kuitenkin tarvitsisi. Tämän käninän kohteena ovat esimerkkitapauksessani usein muutkin kuin se avomies.


      • monta
        aloittaja kirjoitti:

        että ovat ilman syytä. Terapiaa moni heistä kuitenkin tarvitsisi. Tämän käninän kohteena ovat esimerkkitapauksessani usein muutkin kuin se avomies.

        tälläistä paria oletkaan tavannut? Kysyn ihan silkasta uteliaisuudesta.


      • naurava
        aloittaja kirjoitti:

        että ovat ilman syytä. Terapiaa moni heistä kuitenkin tarvitsisi. Tämän käninän kohteena ovat esimerkkitapauksessani usein muutkin kuin se avomies.

        niin että sinä itse haluaisit sen miehen, siksi morkkaat naista täällä... ;) Elä ja anna toisten elää !!


      • naurava
        monta kirjoitti:

        tälläistä paria oletkaan tavannut? Kysyn ihan silkasta uteliaisuudesta.

        tuli väärälle, oli tarkoitus tuolle aloittelijalle !


      • aloittaja
        naurava kirjoitti:

        niin että sinä itse haluaisit sen miehen, siksi morkkaat naista täällä... ;) Elä ja anna toisten elää !!

        Alkaa vaan rasittaa se, että tämä muija pilaa usein esim. bileitten tunnelman äksyilyllään ja hysteerisillä tempuillaan.


      • aloittaja
        monta kirjoitti:

        tälläistä paria oletkaan tavannut? Kysyn ihan silkasta uteliaisuudesta.

        Kyllä niitä pitkin elämää on tullut nähtyä. Tällä hetkellä tuttavapiirissä pyörii neljä tällaista pariskuntaa. Kaikissa ei ole touhu yhtä räikeätä. Tapahtuu tätä tietysti niinkin päin, että nainen on fiksu ja mies idiootti. Viime aikoina olen vaan eniten nähnyt tätä esimerkkinä mainittua pariskuntaa.


      • vain
        aloittaja kirjoitti:

        Alkaa vaan rasittaa se, että tämä muija pilaa usein esim. bileitten tunnelman äksyilyllään ja hysteerisillä tempuillaan.

        miten mies liittyy asiaan, jos nainen häiritsee bileissä? ehkei se häiritse miestä rakkaudesta tai muusta. tuo miehen mukaan vetäminen kuulostaa enemmän mustasukkaisuudelta kuin kyseisen naisen luonteen vihaamiselta.


    • Lau Kullinen

      ...tälläisessä tapauksessa naisella on poikkeuksellisen kireä peräaukko. Se on ainoa syy mikä vie miehen moisiin uhrauksiin.

    • Mies, ihminen

      "Erästäkin pariskuntaa luulin täydelliseksi, kunnes tutustuttuani heihin paremmin olen huomannut naisen olevan nipottava, pikkumainen, lyhytpinnainen, kärsimätön, tosikkomainen ja lapsellinen kitisijä"

      No niin. Mies voi olla tyytyväinen, hänellähän on NAINEN. Mitenniin jotain parempaa on tarjolla? Ei taatusti ole :)

      • Ellu

        Ai vähänkö repesin kun luin ton..."Mitenniin jotain parempaa on tarjolla"
        Ei kaikki naiset kuitenkaan oo tollasii, oikeesti, siis ihan aikuisten oikeesti! Koitahan kestää jos kotona tollainen on hankittuna... huumorilla kyllä pääsee pitkälle =)


      • Catariina

        Niin nuohan ovat niin naismaisia ominaisuuksia. Naisenhan miehet yleensä haluavat, eikä toista miestä. Tunnetusti vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa..

        Itse ajattelin ap:n kanssa joskus samalla tavalla. Nyt kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, ettei miehiä kiinnosta niitä miellyttämään pyrkivä nainen, vaan juuri päinvastainen eli sellainen, joka antaa miehille haastetta itsensä miellyttämisessä..

        Ap:n kaltaiset miesten yliempatisoijat vaan jäävät nopeasti toiseksi näiden "hirveiden ämmien" kanssa. Siksi nykyään hyvällä omalla tunnolla tuon naiselliset oikkuni esiin, ja tulos on ollut erittäin lupaavaa.

        Täytyy tietysti muistaa, ettei liika rasittavuuskaan ole hyvä asia, ja sen vastapainoksi pitää ainakin olla jotain tosi hyvää annettavaa miehelle.


    • juupajuu

      taidat olla rakastunut siihen mieheen ja katkera siitä et se on sen ärsyttävän nipottajan kanssa. Voi sua raukkaa, kyl suakin joku huomaa jos lakkaat olemasta noin kriittinen muita kohtaan.

      • aloittaja

        aiemmin ketjussa, että asia ei ole näin. Olen varattu. Tämän ko. naisen toiminta vaan kiristää tunnelmaa usein muuten leppoisissa illanistujaisissa. Ei se, että pitää jotakuta ärsyttävänä tarkoita automaattisesti sitä, ettäon kateellinen hänelle.


      • jos
        aloittaja kirjoitti:

        aiemmin ketjussa, että asia ei ole näin. Olen varattu. Tämän ko. naisen toiminta vaan kiristää tunnelmaa usein muuten leppoisissa illanistujaisissa. Ei se, että pitää jotakuta ärsyttävänä tarkoita automaattisesti sitä, ettäon kateellinen hänelle.

        tunnet naista kohtaan todella noin voimakkaasti, ei kyse ole pelkästään mistään pienestä ärsyyntymisestä. Veikkaisimpa että olet mustasukkainen jommastakummasta parisuhteessa, vaikka kuinka oletkin varattu.

        Tämä on muuten kumma juttu, että ihmiset harvemmin ovat sitä miltä näyttävät. En oikein jaksa uskoa kuvailemasi naisenkaan todellisen luonteen olevan noin kamala. Mutta ainakin voi lohduttautua sillä, että jos hän näyttää tämän puolen itsestään sinulle, hänellä ei voi olla sinusta kovin mairittelevaa käsitystä koska ei jaksa edes yrittää olla mukava. Et välttämättä meinaan itsekään ole maailman ihanin ihminen. Tämän keskustelun perusteella aika kaukana siitä. Miten voikaan olla ihminen pikkumainen jos tuollalailla röyhkeästi arvostelee toisten onnea? Mietis vähän, asioilla on useampikin puoli.


      • aloittaja
        jos kirjoitti:

        tunnet naista kohtaan todella noin voimakkaasti, ei kyse ole pelkästään mistään pienestä ärsyyntymisestä. Veikkaisimpa että olet mustasukkainen jommastakummasta parisuhteessa, vaikka kuinka oletkin varattu.

        Tämä on muuten kumma juttu, että ihmiset harvemmin ovat sitä miltä näyttävät. En oikein jaksa uskoa kuvailemasi naisenkaan todellisen luonteen olevan noin kamala. Mutta ainakin voi lohduttautua sillä, että jos hän näyttää tämän puolen itsestään sinulle, hänellä ei voi olla sinusta kovin mairittelevaa käsitystä koska ei jaksa edes yrittää olla mukava. Et välttämättä meinaan itsekään ole maailman ihanin ihminen. Tämän keskustelun perusteella aika kaukana siitä. Miten voikaan olla ihminen pikkumainen jos tuollalailla röyhkeästi arvostelee toisten onnea? Mietis vähän, asioilla on useampikin puoli.

        Turha heittää mitään kotipsykologianalyyseja nettikeskustelun perusteella. Ko. nainen on mua kohtaan ollut vielä melko siedettävä, vaikka terrorisoikin usein porukan illanviettoa kiukuttelullaan. Hän on siis ärsyttävä ja pikkumainen usein yleisesti ottaen eikä edes yritä joustaa tai tulla toimeen ihmisten kanssa.


      • WiiviWirta
        aloittaja kirjoitti:

        Turha heittää mitään kotipsykologianalyyseja nettikeskustelun perusteella. Ko. nainen on mua kohtaan ollut vielä melko siedettävä, vaikka terrorisoikin usein porukan illanviettoa kiukuttelullaan. Hän on siis ärsyttävä ja pikkumainen usein yleisesti ottaen eikä edes yritä joustaa tai tulla toimeen ihmisten kanssa.

        Siis jos kyseinen nainen on sinua kohtaan melko siedettävä, mutta "kamala" omaa poikaystäväänsä kohtaan, ja tämä ärsyttää sinua niin paljon, että oikein aloitat keskustelun siitä täällä, niin ei tarvita edes keittiöpsykologiaa tajutakseen, että jotain tunteita sinulla on tätä miestä kohtaan.

        Katsos, nyt vaikuttaa lähinnä siltä, että sinä olet mustasukkainen ja koet, että k.o. nainen ei voi olla tarpeeksi hyvä tälle miehelle, tai että SINÄ olet se, jonka kanssa miehen pitäisi olla..eikä tuollaisen kamalan ruikuttavan akan...

        Eiköhän jokainen valitse kumppaninsa sen perusteella mitä heissä itse "näkee". Sinä et voi tietää, minkälainen heidän suhteensa on, miten he käyttäytyvät ja toimivat keskenään tai muiden ihmisten seurassa.

        Voi olla, että jonkun toisen mielestä tämä k.o. nainen saattaa olla mitä mainioin persoonallisuus.
        Saattaahan myös olla, että sinun oma käytösksesi aiheuttaa tässä naisessa jonkinlaisia reaktioita, tai sitten hän ei esim. yksinkertaisesti viihdy sinun seurassasi, eikä kykene sitä suoraan sanomaan, muttei myöskään kovin hyvin peittelemään.

        -Wiiwi-


      • aloittaja
        WiiviWirta kirjoitti:

        Siis jos kyseinen nainen on sinua kohtaan melko siedettävä, mutta "kamala" omaa poikaystäväänsä kohtaan, ja tämä ärsyttää sinua niin paljon, että oikein aloitat keskustelun siitä täällä, niin ei tarvita edes keittiöpsykologiaa tajutakseen, että jotain tunteita sinulla on tätä miestä kohtaan.

        Katsos, nyt vaikuttaa lähinnä siltä, että sinä olet mustasukkainen ja koet, että k.o. nainen ei voi olla tarpeeksi hyvä tälle miehelle, tai että SINÄ olet se, jonka kanssa miehen pitäisi olla..eikä tuollaisen kamalan ruikuttavan akan...

        Eiköhän jokainen valitse kumppaninsa sen perusteella mitä heissä itse "näkee". Sinä et voi tietää, minkälainen heidän suhteensa on, miten he käyttäytyvät ja toimivat keskenään tai muiden ihmisten seurassa.

        Voi olla, että jonkun toisen mielestä tämä k.o. nainen saattaa olla mitä mainioin persoonallisuus.
        Saattaahan myös olla, että sinun oma käytösksesi aiheuttaa tässä naisessa jonkinlaisia reaktioita, tai sitten hän ei esim. yksinkertaisesti viihdy sinun seurassasi, eikä kykene sitä suoraan sanomaan, muttei myöskään kovin hyvin peittelemään.

        -Wiiwi-

        Tämä nainen riitaantuu helposti monien ihmisten kanssa älyttömistä syistä. Tämä kiukuttelu sitten kiristää tunnelmaa. Onko se niin vaikeata käsittää, että mua häiritsee ikävän ilmapiirin lietsominen ilman että pelissä on mitään suuria tunteita? Itselläni ei ole erityisen huonoja välejä tämän naisen kanssa, eli kyse ei ole mun käytökseni aiheuttamasta toiminnasta. Usein olen vaan seuraillut vierestä hänen tunteenpurkauksiaan milloin ketäkin kohtaan. Miestä kohtaan tunnen pelkkää kaveruutta. Haluaisin ihan oikeasti pitää ko. naisestakin, mutta se on vaikeaa, kun hän järjestää ihan turhia kohtauksia.


      • vain
        aloittaja kirjoitti:

        Tämä nainen riitaantuu helposti monien ihmisten kanssa älyttömistä syistä. Tämä kiukuttelu sitten kiristää tunnelmaa. Onko se niin vaikeata käsittää, että mua häiritsee ikävän ilmapiirin lietsominen ilman että pelissä on mitään suuria tunteita? Itselläni ei ole erityisen huonoja välejä tämän naisen kanssa, eli kyse ei ole mun käytökseni aiheuttamasta toiminnasta. Usein olen vaan seuraillut vierestä hänen tunteenpurkauksiaan milloin ketäkin kohtaan. Miestä kohtaan tunnen pelkkää kaveruutta. Haluaisin ihan oikeasti pitää ko. naisestakin, mutta se on vaikeaa, kun hän järjestää ihan turhia kohtauksia.

        sellainen kuva, että olisit itse aivan täydellinen persoona, viaton ja mutkaton. Eikö vain?
        Jos tämä mies pitää itse naisestaan,niin siinä ei silloin ole kenelläkään mitään muuta sanottavaa.
        Tuo juttusi kuulosti hieman KAUNIILTA JA ROHKEILTA.
        Tietenkään et voi antaa kenenkään seurustella jotenkin epäsopivan henkilön kanssa. Brooke Eric tai kuka sitten olitkin...


      • kuuluu asiaan?
        aloittaja kirjoitti:

        Tämä nainen riitaantuu helposti monien ihmisten kanssa älyttömistä syistä. Tämä kiukuttelu sitten kiristää tunnelmaa. Onko se niin vaikeata käsittää, että mua häiritsee ikävän ilmapiirin lietsominen ilman että pelissä on mitään suuria tunteita? Itselläni ei ole erityisen huonoja välejä tämän naisen kanssa, eli kyse ei ole mun käytökseni aiheuttamasta toiminnasta. Usein olen vaan seuraillut vierestä hänen tunteenpurkauksiaan milloin ketäkin kohtaan. Miestä kohtaan tunnen pelkkää kaveruutta. Haluaisin ihan oikeasti pitää ko. naisestakin, mutta se on vaikeaa, kun hän järjestää ihan turhia kohtauksia.

        miksi kyseenalaistat heidän suhdettaan jos et ole mustasukkainen? vaihdoit yhtäkkiä aiheen heidän parisuhteensa järjettömyydestä kyseisen naisen vihaamiseen. jos todellakaan et ole mustasukkainen, taidat olla kateellinen sille naiselle. joku ei välttämättä pidä sinunkaan poikaystävästäsi, mutta silti SINÄ rakastat häntä.


      • aloittaja
        kuuluu asiaan? kirjoitti:

        miksi kyseenalaistat heidän suhdettaan jos et ole mustasukkainen? vaihdoit yhtäkkiä aiheen heidän parisuhteensa järjettömyydestä kyseisen naisen vihaamiseen. jos todellakaan et ole mustasukkainen, taidat olla kateellinen sille naiselle. joku ei välttämättä pidä sinunkaan poikaystävästäsi, mutta silti SINÄ rakastat häntä.

        No tämä mies pyytelee silloin tällöin anteeksi tyttöystävänsä touhuja ja häpeää silmin nähden. Enkä tosiaankaan vihaa ko. naista, viha on helkkarin vahva ilmaisu. Ongelma on se, että pariskunnan mies on mun ja mieheni kaveri ja nainenkin oli ennen, mutta hänen ikävä käytöksensä on alkanut rassata yhtä sun toista.
        Eli rautalangasta vääntäen: on ikävää, kun kaverin siippa ei osaa pitää hauskaa, vaikka ko. kaveri osaakin. Yhtä lailla mua ärsyttäisi naispuolisen kaverin ärsyttävä jätkäkaveri.


      • juoppokitisee
        aloittaja kirjoitti:

        No tämä mies pyytelee silloin tällöin anteeksi tyttöystävänsä touhuja ja häpeää silmin nähden. Enkä tosiaankaan vihaa ko. naista, viha on helkkarin vahva ilmaisu. Ongelma on se, että pariskunnan mies on mun ja mieheni kaveri ja nainenkin oli ennen, mutta hänen ikävä käytöksensä on alkanut rassata yhtä sun toista.
        Eli rautalangasta vääntäen: on ikävää, kun kaverin siippa ei osaa pitää hauskaa, vaikka ko. kaveri osaakin. Yhtä lailla mua ärsyttäisi naispuolisen kaverin ärsyttävä jätkäkaveri.

        No tulihan se totuus ilmi.
        Sinä ja sun ukko vedätte viinaa kaksin käsin, lue: pidätte hauskaa ja houkuttelette kaverinnekin mukaan. Kaverinne eukko ei jaksanut enää kattoo jatkuvaa juopotteluanne ja miehensä alkoholisoitumista, joten se pisti miehelleen rajat ja teidän kaveri uskoo emäntäänsä.

        Pinnat ja sympatia on kaverisi eukon puolella. Juoppojen horinaa ei kukaan jaksa määräänsä enempää kuunnella. Minä olisin pistänyt teidät pihalle jo huomattavasti aikaisemmin.


    • Nimetön

      Mä olen mielestäni (ja monen muunkin mielestä) aivan järkevä ja mukava nainen. Päästäni löytyy kyllä aina pehmeä paikka kaiken maailman retkuille, mentaalitapauksille yms. Uusi on aina edellistä hullumpi n potenssiin kymmenen. Tällä hetkellä yritän olla ihan yksin, kun en enää jaksa.

      Kaikki ihmettelevät aina melko suoraan ja ääneen, mistä moisen olen löytänyt. En mä tiedä...jotenkin niitä retkuja ihailee, kun ne uskaltaa olla just niin röyhkeitä ja moukkia, mitä itse en oikein kehtaa.

      Että ehkä jotain omaa pimeää puoltani etsiskelen kenties???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe