Aprillia aprillia ja joulusilliä päälle.
Kirjoitin tän viestin ihan piruuttani siksi, että on kiva kattoo meneekö 1000 lukukertaa rikki kun nuoriso juoksee taas hömppäviestien perässä.
UFO ja kummitukset, nehän ne tolloja kiinnostaa.
Ketkä tappeli äsken Hallituskadulla??
5
1402
Vastaukset
- tietoisku
Moro vaan oot mielisairas :)
- tuhatta
lukukertaa.
- Rovitsumän
Kemin proletariaatti otti yhteen. Aluksi Reiska ja Masa ottivat yhteen aiheesta, kumpi parempi puolue KTP vai SKP ja sitten Erkki ja Tane siitä, kumpi parempi Vasemmistoliitto vai SDP.
- kyllä...
Kemissä ei ole Hallituskatua.
- mitä vähemmän jutussa totta...
kyllä... kirjoitti:
Kemissä ei ole Hallituskatua.
...sinä hanakammin nämät tuulipuvut perkele ostaa iltalehtiä ym. paskaa
siinä tullee paskalekki hintaa ko ostaa yhen paskalehen joka päivä
viisastu ei vähhääkhään ko lukkee mitä Matti on taas tehny (jotta sais jutun myytyä hölmöile)
mutta vuoessa pallaa rahhaa 5x260 = 1300 euroa...sillä kävis jo aika hyän reissun kaukana - seki raha paremmin investoitu ko paskan lukeminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379